Hoop dat ik me volgend jaar weer eens kan vervelen. Hectisch jaartje geweest.quote:Op zaterdag 6 december 2025 19:31 schreef kwiwi het volgende:
Elke keer als ik denk dat ik even niks kan doen komt er wel weer wat tussen.. enige keren dat ik me verveel zit ik ergens in een wachtkamer volgens mij.
Ik beroof een bank as we speakquote:Op zaterdag 6 december 2025 19:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Welke ben jij aan het doen?
cool, cool.quote:Op zaterdag 6 december 2025 19:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik beroof een bank as we speak
Nee maar ze had ook aangegeven waarschijnlijk een tijdje offline te zijn.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:02 schreef Recce het volgende:
Is er vandaag nog een update van @:cherrylips geweest?
quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:04 schreef Ama het volgende:
Maar ik vermoed dat het nog steeds gebroken is.
Zou wel mooi zijn als botten gewoon vet snel kunnen herstellen.quote:
Gewoon wat houtlijm ertussen en klaar.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn als botten gewoon vet snel kunnen herstellen.
Komen we erachter dat ze stiekem wolverine is.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn als botten gewoon vet snel kunnen herstellen.
Niet in Australiëquote:
Ben je daar?quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Komen we erachter dat ze stiekem wolverine is.
[..]
Niet in Australië
Een tweezits of hoekbank?quote:Op zaterdag 6 december 2025 19:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
@Politiequote:Op zaterdag 6 december 2025 19:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tweezitsquote:Op zaterdag 6 december 2025 20:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Een tweezits of hoekbank?
Was het maar zo'n feest.quote:
Dit is nog te doen.quote:De wedstrijd tussen Nederland en Japan begint om 22.00 uur Nederlandse tijd. Het is 19.00 uur in Nederland als Oranje aftrapt tegen Oekraïne, Zweden, Polen of Albanië. Het duel met Tunesië begint als het in Nederland 01.00 uur in de nacht is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |