Oh die.quote:
Omdat het kan.quote:Op zaterdag 6 december 2025 18:46 schreef Ama het volgende:
Ik wist wel wie het is. Waarom eigenlijk.
Ik doe mee aan de 'mijn tiran hond dwingt mij tot lopen' ragequote:Op zaterdag 6 december 2025 17:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Doe jij ook al aan de 'kijk mij eens veel lopen' rage?
Hij heeft bij PSV gewerktquote:Op zaterdag 6 december 2025 18:46 schreef Ama het volgende:
Ik wist wel wie het is. Waarom eigenlijk.
Aah daarom weet ik het.quote:Op zaterdag 6 december 2025 18:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hij heeft bij PSV gewerkt![]()
Ik heb het vast afgelopen jaren ergens keer opgevangen.quote:Op zaterdag 6 december 2025 18:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wel tig jaar geleden, maar toch
quote:
Heb nog wel een ideequote:
Na een werkweek van 45 uur ben ik wel even klaar met werkenquote:Op zaterdag 6 december 2025 19:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Heb nog wel een ideeDe brandweer zoekt hier nieuwe mensen, met als vacaturetekst:
Heb je teveel vrije tijd? Kom dan bij de vrijwillige brandweer! Het biedt de perfecte mix van midden in de nacht uit je bed gebeld worden, en steeds weer in een nieuwe crisis verzeild raken. Inclusief boek dat honderden apparaten en soorten gereedschap beschrijft. Zo hoef je je nooit meer af te vragen wat je met je vrije tijd moet!
Mietjequote:Op zaterdag 6 december 2025 19:25 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Na een werkweek van 45 uur ben ik wel even klaar met werken
Klinkt allemaal niet leuk.quote:Op zaterdag 6 december 2025 19:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen het is zaterdagavond. Ga wat doen!
Beroof een bank
Ga winkelen in een gesloten winkel
Ga verstoppertje of tikkertje spelen met de politie
Ga je ter pletter zuipen
Doe wat
Heb je toch iets te doenquote:Op zaterdag 6 december 2025 19:26 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
[..]
ik zit te puzzelen met collega
quote:
quote:Op zaterdag 6 december 2025 19:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Beroof een bank
Ga je ter pletter zuipen
Doe wat
Op dit moment voel ik mij ook zo...quote:Op zaterdag 6 december 2025 19:28 schreef UitStraling het volgende:
Verveling is een teken van een ernstig beperkte geest.
En ze denken dat daar mensen op af gaan komen?quote:Op zaterdag 6 december 2025 19:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Heb nog wel een ideeDe brandweer zoekt hier nieuwe mensen, met als vacaturetekst:
Heb je teveel vrije tijd? Kom dan bij de vrijwillige brandweer! Het biedt de perfecte mix van midden in de nacht uit je bed gebeld worden, en steeds weer in een nieuwe crisis verzeild raken. Inclusief boek dat honderden apparaten en soorten gereedschap beschrijft. Zo hoef je je nooit meer af te vragen wat je met je vrije tijd moet!
Waar kies jij voor??quote:Op zaterdag 6 december 2025 19:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Beroof een bank
Ga je ter pletter zuipen
Doe wat
Uhm ik heb huisarrest gekregen van mijn tiran. Ik moet op de bank zitten naast hemquote:
Maar geen zin in?quote:Op zaterdag 6 december 2025 19:28 schreef mschol het volgende:
[..]
probleem is dat ik van alles te doen heb
Nou ja, we hebben toch best een behoorlijk korps, dus blijkbaar werkt hetquote:Op zaterdag 6 december 2025 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En ze denken dat daar mensen op af gaan komen?
Ik sta te koken. En ga na het eten verder met m'n LEGOquote:Op zaterdag 6 december 2025 19:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Beroof een bank
Ga je ter pletter zuipen
Doe wat
Zwitserland is een beetje ver fietsen.quote:Op zaterdag 6 december 2025 19:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Wat ben je aan het bouwen?quote:Op zaterdag 6 december 2025 19:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik sta te koken. En ga na het eten verder met m'n LEGO
Al jouw suggesties ben ik te oud voor hoor
Hobby boven de navel zoeken.quote:Op zaterdag 6 december 2025 19:28 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Op dit moment voel ik mij ook zo...
Soundwave nog steeds. Daar was ik aan begonnen en toen kwam er wat tussendoor. Maar wil 'm afmaken zodat het neergezet kan wordenquote:
Same samequote:
Welke ben jij aan het doen?quote:Op zaterdag 6 december 2025 19:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Beroof een bank
Ga je ter pletter zuipen
Doe wat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |