Hoop dat ik me volgend jaar weer eens kan vervelen. Hectisch jaartje geweest.quote:Op zaterdag 6 december 2025 19:31 schreef kwiwi het volgende:
Elke keer als ik denk dat ik even niks kan doen komt er wel weer wat tussen.. enige keren dat ik me verveel zit ik ergens in een wachtkamer volgens mij.
Ik beroof een bank as we speakquote:Op zaterdag 6 december 2025 19:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Welke ben jij aan het doen?
cool, cool.quote:Op zaterdag 6 december 2025 19:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik beroof een bank as we speak
Nee maar ze had ook aangegeven waarschijnlijk een tijdje offline te zijn.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:02 schreef Recce het volgende:
Is er vandaag nog een update van @:cherrylips geweest?
quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:04 schreef Ama het volgende:
Maar ik vermoed dat het nog steeds gebroken is.
Zou wel mooi zijn als botten gewoon vet snel kunnen herstellen.quote:
Gewoon wat houtlijm ertussen en klaar.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn als botten gewoon vet snel kunnen herstellen.
Komen we erachter dat ze stiekem wolverine is.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn als botten gewoon vet snel kunnen herstellen.
Niet in Australiëquote:
Ben je daar?quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Komen we erachter dat ze stiekem wolverine is.
[..]
Niet in Australië
Een tweezits of hoekbank?quote:Op zaterdag 6 december 2025 19:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
@Politiequote:Op zaterdag 6 december 2025 19:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tweezitsquote:Op zaterdag 6 december 2025 20:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Een tweezits of hoekbank?
Was het maar zo'n feest.quote:
Dit is nog te doen.quote:De wedstrijd tussen Nederland en Japan begint om 22.00 uur Nederlandse tijd. Het is 19.00 uur in Nederland als Oranje aftrapt tegen Oekraīne, Zweden, Polen of Albanië. Het duel met Tunesië begint als het in Nederland 01.00 uur in de nacht is.
Verschrikkelijk ja, het geluid van feestende mensen die het naar hun zin hebben.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ah yes lekker middenin de nacht naar schreeuwende mensen en toeterende auto's luisteren.
Heerlijk. Kijk er naar uit.
Is een symptoom van totale zwakzinnigheid en onderworpenheid aan zinsbegoocheling en demagogie.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verschrikkelijk ja, het geluid van feestende mensen die het naar hun zin hebben.
Zoek lekker zelf op.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:40 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Welke tijdstippen speelt Marokko
Achquote:Op zaterdag 6 december 2025 20:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ah yes lekker middenin de nacht naar schreeuwende mensen en toeterende auto's luisteren.
Ik ga toeterend door de straten als ONZE Sjiean het wk wintquote:Op zaterdag 6 december 2025 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is een symptoom van totale zwakzinnigheid en onderworpenheid aan zinsbegoocheling en demagogie.
Dat is hier elke nacht.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Met ambar ben je al goed op wegquote:Op zaterdag 6 december 2025 21:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga nog even bedenken welk van mijn hobby 's ik andere mensen dood de strot duw en lekker veel overlast kan geven.
quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga nog even bedenken welk van mijn hobby 's ik andere mensen dood de strot duw en lekker veel overlast kan geven.
Klopt. Zou leuker zijn als het op NPO1 wordt uitgezonden hoe schattig hij slaaptquote:Op zaterdag 6 december 2025 21:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Met ambar ben je al goed op weg
hopen dat we dan nog niet uitgestorven zijn als mensheidquote:Op zaterdag 6 december 2025 22:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Nou die sjaal is wel klaar in 2030
Voor de wereld zou het een zegen zijnquote:Op zaterdag 6 december 2025 22:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
hopen dat we dan nog niet uitgestorven zijn als mensheid
daarom zei ik het ook op die manier en niet op de manier of de wereld dan al is vergaanquote:Op zaterdag 6 december 2025 22:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Voor de wereld zou het een zegen zijn
Kan zijn dat ik tegen die tijd al 726529 andere projecten begonnen en en niet afgemaakt hebquote:Op zaterdag 6 december 2025 22:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
hopen dat we dan nog niet uitgestorven zijn als mensheid
Waar laat je dat allemaal dan?quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kan zijn dat ik tegen die tijd al 726529 andere projecten begonnen en en niet afgemaakt heb
Geloof ik wel eigenlijkquote:Op zaterdag 6 december 2025 20:39 schreef Wereldgozer het volgende:
Jaar met de meeste zon @:nattekat
je klinkt als mn collega, tig projecten met verschillende dingen en toch maar even 2 6000 stukjes puzzels gekochtquote:Op zaterdag 6 december 2025 22:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kan zijn dat ik tegen die tijd al 726529 andere projecten begonnen en en niet afgemaakt heb
Oh gaafquote:Op zondag 7 december 2025 00:07 schreef mschol het volgende:
[..]
je klinkt als mn collega, tig projecten met verschillende dingen en toch maar even 2 6000 stukjes puzzels gekocht
ondertussen haakt ze, maakt ze armbandjes (met van die kraaltjes) en diamant paintings en kleuren (dat heeft vorige week opgepakt)quote:Op zondag 7 december 2025 00:19 schreef Flory- het volgende:
[..]
Oh gaaf![]()
Dat deed ik vroeger echt graag.
bedstee? das wel ouderwetsquote:In de bedstee inmiddels, trusten @:mschol en meelezers
Echt goede seriequote:Op zondag 7 december 2025 00:05 schreef Flory- het volgende:
Begonnen met Down Cemetery Road, gave serie met Emma Thompson
Yes. Vandaag weer normale dag. Nu op de loopband. Ben geloof ik ruim een week niet geweestquote:Op zondag 7 december 2025 05:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij weer helemaal bijgekomen thuis?
Loopt het extra zwaar?quote:Op zondag 7 december 2025 07:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Yes. Vandaag weer normale dag. Nu op de loopband. Ben geloof ik ruim een week niet geweest
Maak je een foto ?quote:Op zondag 7 december 2025 07:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik kijk wel al uit naar de curryworst straks.
Kerstmarkt?quote:Op zondag 7 december 2025 07:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik kijk wel al uit naar de curryworst straks.
Techno feestje?quote:Op zondag 7 december 2025 08:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vast wel.
[..]
Volgens mij zijn ze daar in Berlijn niet zo van.
Jawel maar denk stuk minder sinds de aanslagenquote:Op zondag 7 december 2025 08:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vast wel.
[..]
Volgens mij zijn ze daar in Berlijn niet zo van.
Zijn kussens zo duur daar?quote:Op zondag 7 december 2025 08:45 schreef bitterbal het volgende:
ik ben aan het schrappen op de lijst. werd te duur.
ze krijgen nog maar 1 kussen
nee maar alles bij elkaar werd het wat duurquote:Op zondag 7 december 2025 08:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zijn kussens zo duur daar?
Ik dacht even dat er een gat zat in de 5e rij.quote:Op zondag 7 december 2025 09:01 schreef bitterbal het volgende:
en de deuren zijn er nu ook
[ afbeelding ]
dat is kutquote:Op zondag 7 december 2025 08:45 schreef bitterbal het volgende:
ik ben aan het schrappen op de lijst. werd te duur.
ze krijgen nog maar 1 kussen
ja dikkequote:Op zondag 7 december 2025 09:07 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is kutbeter zijn het dan goeie kussens
Is wel zo handig.quote:
Maar wat zijn goede kussens? Want de ene persoon houdt van harde kussens terwijl de andere van zachte houdt.quote:Op zondag 7 december 2025 09:07 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is kutbeter zijn het dan goeie kussens
Deur moet altijd zo open blijven staan.quote:
ja das ook niet goed te doen. Ik wil juist altijd dunne kussens en vrijwel overal waar ik slaap zijn het dikke/hoge kussensquote:Op zondag 7 december 2025 09:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar wat zijn goede kussens? Want de ene persoon houdt van harde kussens terwijl de andere van zachte houdt.
Mijn nek houdt niet van dikke kussensquote:Op zondag 7 december 2025 09:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja das ook niet goed te doen. Ik wil juist altijd dunne kussens en vrijwel overal waar ik slaap zijn het dikke/hoge kussens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |