Maak je een foto ?quote:Op zondag 7 december 2025 07:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik kijk wel al uit naar de curryworst straks.
Kerstmarkt?quote:Op zondag 7 december 2025 07:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik kijk wel al uit naar de curryworst straks.
Techno feestje?quote:Op zondag 7 december 2025 08:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vast wel.
[..]
Volgens mij zijn ze daar in Berlijn niet zo van.
Jawel maar denk stuk minder sinds de aanslagenquote:Op zondag 7 december 2025 08:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vast wel.
[..]
Volgens mij zijn ze daar in Berlijn niet zo van.
Zijn kussens zo duur daar?quote:Op zondag 7 december 2025 08:45 schreef bitterbal het volgende:
ik ben aan het schrappen op de lijst. werd te duur.
ze krijgen nog maar 1 kussen
nee maar alles bij elkaar werd het wat duurquote:Op zondag 7 december 2025 08:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zijn kussens zo duur daar?
Ik dacht even dat er een gat zat in de 5e rij.quote:Op zondag 7 december 2025 09:01 schreef bitterbal het volgende:
en de deuren zijn er nu ook
[ afbeelding ]
dat is kutquote:Op zondag 7 december 2025 08:45 schreef bitterbal het volgende:
ik ben aan het schrappen op de lijst. werd te duur.
ze krijgen nog maar 1 kussen
ja dikkequote:Op zondag 7 december 2025 09:07 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is kutbeter zijn het dan goeie kussens
Is wel zo handig.quote:
Maar wat zijn goede kussens? Want de ene persoon houdt van harde kussens terwijl de andere van zachte houdt.quote:Op zondag 7 december 2025 09:07 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is kutbeter zijn het dan goeie kussens
Deur moet altijd zo open blijven staan.quote:
ja das ook niet goed te doen. Ik wil juist altijd dunne kussens en vrijwel overal waar ik slaap zijn het dikke/hoge kussensquote:Op zondag 7 december 2025 09:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar wat zijn goede kussens? Want de ene persoon houdt van harde kussens terwijl de andere van zachte houdt.
Mijn nek houdt niet van dikke kussensquote:Op zondag 7 december 2025 09:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja das ook niet goed te doen. Ik wil juist altijd dunne kussens en vrijwel overal waar ik slaap zijn het dikke/hoge kussens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |