hopen dat we dan nog niet uitgestorven zijn als mensheidquote:Op zaterdag 6 december 2025 22:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Nou die sjaal is wel klaar in 2030
Voor de wereld zou het een zegen zijnquote:Op zaterdag 6 december 2025 22:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
hopen dat we dan nog niet uitgestorven zijn als mensheid
daarom zei ik het ook op die manier en niet op de manier of de wereld dan al is vergaanquote:Op zaterdag 6 december 2025 22:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Voor de wereld zou het een zegen zijn
Kan zijn dat ik tegen die tijd al 726529 andere projecten begonnen en en niet afgemaakt hebquote:Op zaterdag 6 december 2025 22:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
hopen dat we dan nog niet uitgestorven zijn als mensheid
Waar laat je dat allemaal dan?quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kan zijn dat ik tegen die tijd al 726529 andere projecten begonnen en en niet afgemaakt heb
Geloof ik wel eigenlijkquote:Op zaterdag 6 december 2025 20:39 schreef Wereldgozer het volgende:
Jaar met de meeste zon @:nattekat
je klinkt als mn collega, tig projecten met verschillende dingen en toch maar even 2 6000 stukjes puzzels gekochtquote:Op zaterdag 6 december 2025 22:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kan zijn dat ik tegen die tijd al 726529 andere projecten begonnen en en niet afgemaakt heb
Oh gaafquote:Op zondag 7 december 2025 00:07 schreef mschol het volgende:
[..]
je klinkt als mn collega, tig projecten met verschillende dingen en toch maar even 2 6000 stukjes puzzels gekocht
ondertussen haakt ze, maakt ze armbandjes (met van die kraaltjes) en diamant paintings en kleuren (dat heeft vorige week opgepakt)quote:Op zondag 7 december 2025 00:19 schreef Flory- het volgende:
[..]
Oh gaaf![]()
Dat deed ik vroeger echt graag.
bedstee? das wel ouderwetsquote:In de bedstee inmiddels, trusten @:mschol en meelezers
Echt goede seriequote:Op zondag 7 december 2025 00:05 schreef Flory- het volgende:
Begonnen met Down Cemetery Road, gave serie met Emma Thompson
Yes. Vandaag weer normale dag. Nu op de loopband. Ben geloof ik ruim een week niet geweestquote:Op zondag 7 december 2025 05:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij weer helemaal bijgekomen thuis?
Loopt het extra zwaar?quote:Op zondag 7 december 2025 07:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Yes. Vandaag weer normale dag. Nu op de loopband. Ben geloof ik ruim een week niet geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |