Spruitjes met crème fraiche en shoarmaquote:Op zaterdag 6 december 2025 17:18 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Best lekker, mits goed klaargemaakt
Dat klinkt best oke.quote:Op zaterdag 6 december 2025 17:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Spruitjes met crème fraiche en shoarma
Ik eet ook shoarma.quote:Op zaterdag 6 december 2025 17:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Doe jij ook al aan de 'kijk mij eens veel lopen' rage?quote:Op zaterdag 6 december 2025 17:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Pas 12 km gelopen vandaag. Das ook niet veel.
Zoiets inderdaad. Je kunt er best leuke gerechten mee maken. Ik vond ze ook nooit lekker totdat mijn vriendin me iets met spruiten voorschotelde wat wel heel lekker was.quote:Op zaterdag 6 december 2025 17:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik moest ff schakelen wat AVG ook alweer is in deze contextquote:Op zaterdag 6 december 2025 17:31 schreef Ama het volgende:
Spruitjes gewoon los als AVG vind ik echt heel matig.
Lolquote:Op zaterdag 6 december 2025 17:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik moest ff schakelen wat AVG ook alweer is in deze context
Algemeen Verbod op Goorheid.quote:Op zaterdag 6 december 2025 17:31 schreef Ama het volgende:
Spruitjes gewoon los als AVG vind ik echt heel matig.
Er zijn grenzen.quote:
Hier de Belgische grens.quote:Op zaterdag 6 december 2025 17:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Klopt een stukje verderop is de Duitse grens.
That's a wrap.quote:Op zaterdag 6 december 2025 17:50 schreef Ama het volgende:
@:wrapster Wij moeten ook nog opnieuw afspreken.Ik kan alleen volgend weekend niet.
Ja, dat is soms stomquote:Op zaterdag 6 december 2025 17:48 schreef Ama het volgende:
Uch irritant als je niet gewoon iets kan afspreken met iemand.
Ze wilt de hele tijd aan een nepplant kauwen maar dat mag niet van mij en een plantenspuit geeft ook niet helemaal het gewenste resultaat.quote:Op zaterdag 6 december 2025 17:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wat doet ze? of juist niet??
oei. Stoute katquote:Op zaterdag 6 december 2025 17:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze wilt de hele tijd aan een nepplant kauwen maar dat mag niet van mij en een plantenspuit geeft ook niet helemaal het gewenste resultaat.
Hmm, zou dan de 20e of 21e worden maar weet niet of ik dan de standby dienst heb... Ik ga het checken en app je.quote:Op zaterdag 6 december 2025 17:50 schreef Ama het volgende:
@:wrapster Wij moeten ook nog opnieuw afspreken.Ik kan alleen volgend weekend niet.
Is goed!quote:Op zaterdag 6 december 2025 18:04 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Hmm, zou dan de 20e of 21e worden maar weet niet of ik dan de standby dienst heb... Ik ga het checken en app je.
Nein, jij wel?quote:Op zaterdag 6 december 2025 18:05 schreef Koen66 het volgende:
Iemand nog leuke plannen voor vanavond of morgen?
Nee, lekker rustig.quote:Op zaterdag 6 december 2025 18:05 schreef Koen66 het volgende:
en mijn zicht zal vergelijkbaar zijn met dat filmpjequote:
Laatste F1 race kijken.quote:Op zaterdag 6 december 2025 18:05 schreef Koen66 het volgende:
WIDM en morgen F1.quote:Op zaterdag 6 december 2025 18:05 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op zaterdag 6 december 2025 18:19 schreef Ama het volgende:
Nu maakt de koelkast ook een irritant geluid.
Nu Hedwig nogquote:Op zaterdag 6 december 2025 18:22 schreef Ama het volgende:
Oh de koelkast is gelukkig gestopt met irritant doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |