SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smielies
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Deurverkoper weet niet hoe hij een gesprek moet beginnen en begint daarom zodra de deur open gaat met de vraag:quote:Op zaterdag 6 december 2025 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
nee ik wil niet overstappen. Vast weer een cringy filmpje. Niet gekeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wil je overstappenquote:De telecomaanbieder is ernstig in verlegenheid gebracht door de beelden, waarop te zien is hoe de verkoper zich buitengewoon intimiderend opstelt. ,,Goeiedag, wil jij overstappen of niet?" vraagt de man dwingend. Als de bewoner in de lach schiet, slaat de sfeer direct om. ,,Broer, ik vraag jou een normale vraag, wil jij overstappen of niet? Waarom lach je? Wat is er met je? Wat denk je?"Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
ja ik kon er best om lachen toen ik hem gisteren voorbij zag komen.quote:
Ja broer, moet je maar overstappenquote:Op zaterdag 6 december 2025 14:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Facebook () wordt wel steeds erger. Ik krijg nu allerlei religieus getinte shit te zien.
een ai filmpje is altijd ai..quote:Op zaterdag 6 december 2025 14:42 schreef bitterbal het volgende:
ik dacht dat dat overstappen ai filmpje ai was
Nee dat was dus gewoon echtquote:Op zaterdag 6 december 2025 14:42 schreef bitterbal het volgende:
ik dacht dat dat overstappen ai filmpje ai was
misschien had ik het ook zo moeten aanpakken , had ik vast meer verkochtquote:Op zaterdag 6 december 2025 14:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat was dus gewoon echt![]()
https://www.ad.nl/binnenl(...)-klapperen~a2c3eebb/
Ik ben geweest.quote:Op zaterdag 6 december 2025 14:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien had ik het ook zo moeten aanpakken , had ik vast meer verkocht
ohquote:Op zaterdag 6 december 2025 14:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik al de hele week niet geloof ik
quote:Op zaterdag 6 december 2025 14:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik al de hele week niet geloof ik
Heb het idee dat volgend jaar 80% AI is.quote:Op zaterdag 6 december 2025 14:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Facebook () wordt wel steeds erger. Ik krijg nu allerlei religieus getinte shit te zien.
Hoe zo kan dat niet in Thailand??quote:Op zaterdag 6 december 2025 15:11 schreef bitterbal het volgende:
ben nu aan het kijken naar prullenbakken. MOet er 1 in de badkamer want wc papier kan je niet doortrekken
en dan 1 voor de rest
Dunne afvoerbuizen, denk ik?quote:Op zaterdag 6 december 2025 15:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hoe zo kan dat niet in Thailand??
ik heb een septic tank. dingen raken hier snel verstoptquote:Op zaterdag 6 december 2025 15:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hoe zo kan dat niet in Thailand??
Oh okeequote:Op zaterdag 6 december 2025 15:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb een septic tank. dingen raken hier snel verstopt
Staat hier al een tijdje aan.quote:Op zaterdag 6 december 2025 15:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Tijd voor een dutje op de bank. Licht kan bijna weer aan
Gelukkig maar dat een vrouw een afwas rek in elkaar kan zetten.quote:Op zaterdag 6 december 2025 16:01 schreef bitterbal het volgende:
ikea review :
Received the correct product. Easy to assemble. Even a woman can assemble it herself. Just use a Phillips screwdriver.
Received the correct product. Easy to assemble. Even a woman can assemble it. Just use a Phillips screwdriver to assemble. Strong and durable. After using it for about 2 weeks.
voor dit afwasrekje
[ afbeelding ]
Oh, dat is wel handig, hoef je er geen buurman bij te halen.quote:Op zaterdag 6 december 2025 16:01 schreef bitterbal het volgende:
ikea review :
Received the correct product. Easy to assemble. Even a woman can assemble it herself. Just use a Phillips screwdriver.
Received the correct product. Easy to assemble. Even a woman can assemble it. Just use a Phillips screwdriver to assemble. Strong and durable. After using it for about 2 weeks.
voor dit afwasrekje
[ afbeelding ]
Toch handig als je vaatwasser dat kan.quote:Op zaterdag 6 december 2025 16:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat een vrouw een afwas rek in elkaar kan zetten.
Denk je dat je er eerst zelf even gaat proefslapen?quote:Op zaterdag 6 december 2025 16:05 schreef bitterbal het volgende:
ik zie dat er beneden in de studio's eigenlijk geen ruimte is voor een kookplaatje en een magnetron. Waterkoker past wel maar dan denk ik dat ik alleen voor boven wat apperatuur koop
nee denk ik nietquote:Op zaterdag 6 december 2025 16:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Denk je dat je er eerst zelf even gaat proefslapen?
Zeker weten.quote:Op zaterdag 6 december 2025 16:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Toch handig als je vaatwasser dat kan.
Alle kussens snuffelenquote:Op zaterdag 6 december 2025 16:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Denk je dat je er eerst zelf even gaat proefslapen?
Waarom zou dat raar zijn? Het is jouw huisje. Kun je een beetje kijken wat er allemaal nog niet in orde is als je daar wat langer bent.quote:Op zaterdag 6 december 2025 16:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja geen idee wat raar misschien. plus dan moet alles weer worden schoon gemaakt?
NL maat?quote:Op zaterdag 6 december 2025 16:12 schreef bitterbal het volgende:
ja heb dus per bed 2 dikke kussens en 2 dunne kussens
50 keer 80quote:Op zaterdag 6 december 2025 16:15 schreef Flory- het volgende:
[..]
NL maat?
Niet van die flutkussentjes zoals vaak in Oostenrijk enzo.
Bijna klaar?quote:Op zaterdag 6 december 2025 16:15 schreef bitterbal het volgende:
zo ziet het er vandaag uit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja planning is volgende week ergens. ze beginnen nu ook met de tuin. Tussen de huizen in komt een rij met boompjesquote:
ja surat thani is de provincie.quote:Op zaterdag 6 december 2025 16:19 schreef Recce het volgende:
Zijn er verkiezingen of zo? Wat is Surat Freedom?
Misschien is dat de lokale PVV! En dat bord staat dan bij jouw huisje!quote:Op zaterdag 6 december 2025 16:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja surat thani is de provincie.
We hadden recent lokale verkiezingen geloof ik. Heb geen idee waar dat bord ineens vandaan komt
ja is niet goed. wat moeten de thai nu van mij denkenquote:Op zaterdag 6 december 2025 16:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien is dat de lokale PVV! En dat bord staat dan bij jouw huisje!
Gaat best hard volgens mijquote:Op zaterdag 6 december 2025 16:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja planning is volgende week ergens. ze beginnen nu ook met de tuin. Tussen de huizen in komt een rij met boompjes
Misschien hebben ze dat bord daar neergezet om te zeggen dat je op die partij moet stemmen als je geen buitenlanders wil. Zoals ze hier ook borden van de PVV bij moskeeën zetten.quote:Op zaterdag 6 december 2025 16:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja is niet goed. wat moeten de thai nu van mij denken
ja morgen maar dat bord weg halenquote:Op zaterdag 6 december 2025 16:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien hebben ze dat bord daar neergezet om te zeggen dat je op die partij moet stemmen als je geen buitenlanders wil. Zoals ze hier ook borden van de PVV bij moskeeën zetten.
Dat kun je juist hebben als je met mensen bent waarbij het contact niet zo heel veel betekent.quote:Op zaterdag 6 december 2025 16:28 schreef bitterbal het volgende:
gek is dat het. Ben ik vandaag bijna de hele dag met mensen geweest. Woensdag tot en met gisteren ook en voel mij toch weer alleen nu
hmmquote:Op zaterdag 6 december 2025 16:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat kun je juist hebben als je met mensen bent waarbij het contact niet zo heel veel betekent.
fotoquote:Op zaterdag 6 december 2025 16:31 schreef AirwiN het volgende:
M'n kerstboom met Twinkly verlichting staat.
Waren die tijdelijk op het eiland?quote:Op zaterdag 6 december 2025 16:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm![]()
ja op de bruiloft was het idd niet echt diep contact. Al waren de mensen waarmee ik er naar toe ging wel erg leuk dus hoop die nog een keer te zien
nee die wonen hier. 1 van de 2 heeft een management bureau voor het verhuren van woningen dus als de mijne klaar is laat ik het eerst door hem doen denk ik. Dus hem zie ik sowieso weer.quote:
Oh, dat is wel fijn. Hopelijk zie je via hem die anderen ook weer dan.quote:Op zaterdag 6 december 2025 16:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee die wonen hier. 1 van de 2 heeft een management bureau voor het verhuren van woningen dus als de mijne klaar is laat ik het eerst door hem doen denk ik. Dus hem zie ik sowieso weer.
Mja hoop de vriendenkring wat uit te kunnen breiden
ja zijn vriend was echt super aardig. De rest van de mensen op de bruiloft hoeft niet perse. Het zijn allemaal homo's en 1 ladyboy en samen is dat echt een te hysterische combinatie.quote:Op zaterdag 6 december 2025 16:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, dat is wel fijn. Hopelijk zie je via hem die anderen ook weer dan.
quote:Op zaterdag 6 december 2025 16:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zijn vriend was echt super aardig. De rest van de mensen op de bruiloft hoeft niet perse. Het zijn allemaal homo's en 1 ladyboy en samen is dat echt een te hysterische combinatie.
Iets teveel van het goede
met die ladyboy reden we gisteren ook terug. dacht dat ik gek werd. Gelukkig ging ze ergens anders op de boot zitten maar duurde niet lang voordat ik gegil hoorde.was ze weer een show aan het gevenquote:Op zaterdag 6 december 2025 16:45 schreef Recce het volgende:
[..]Dat is meer leuk voor af en toe een soort rampenfilm, lijkt me.
quote:Op zaterdag 6 december 2025 16:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
met die ladyboy reden we gisteren ook terug. dacht dat ik gek werd. Gelukkig ging ze ergens anders op de boot zitten maar duurde niet lang voordat ik gegil hoorde.was ze weer een show aan het geven
Oh. Dan gaan we boos zijn op zequote:Op zaterdag 6 december 2025 16:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Yes. maar ze hadden 4 dec eigenlijk klaar moeten zijn dus kleine vertraging
Sommige mensen willen graag aanwezig zijnquote:Op zaterdag 6 december 2025 16:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
met die ladyboy reden we gisteren ook terug. dacht dat ik gek werd. Gelukkig ging ze ergens anders op de boot zitten maar duurde niet lang voordat ik gegil hoorde.was ze weer een show aan het geven
quote:Op zaterdag 6 december 2025 16:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zulke mensen moeten toch erg moe worden van zichzelf.quote:Op zaterdag 6 december 2025 16:54 schreef bitterbal het volgende:
plus ze zei dat ze zo zelfverzekerd was maar het leek er sterk op dat zij maar alvast zo overdreven deed als eerste zodat niemand anders haar nog belachelijk kon maken
Ik eet ook spruitjes.quote:Op zaterdag 6 december 2025 17:11 schreef Flory- het volgende:
Heb al honger![]()
We eten spruitjes en daar heb ik echt zin in
Kapsalon.quote:Op zaterdag 6 december 2025 17:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Je mag kiezen uit spruitjes en tuinbonen.
ja hoor, wat jij wilquote:Op zaterdag 6 december 2025 17:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Man3.
Ik heb net een twee-euromunt gevonden op mijn bureau.Telt dat ook ergens voor mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |