SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smielies
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Deurverkoper weet niet hoe hij een gesprek moet beginnen en begint daarom zodra de deur open gaat met de vraag:quote:Op zaterdag 6 december 2025 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
nee ik wil niet overstappen. Vast weer een cringy filmpje. Niet gekeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wil je overstappenquote:De telecomaanbieder is ernstig in verlegenheid gebracht door de beelden, waarop te zien is hoe de verkoper zich buitengewoon intimiderend opstelt. ,,Goeiedag, wil jij overstappen of niet?" vraagt de man dwingend. Als de bewoner in de lach schiet, slaat de sfeer direct om. ,,Broer, ik vraag jou een normale vraag, wil jij overstappen of niet? Waarom lach je? Wat is er met je? Wat denk je?"Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
ja ik kon er best om lachen toen ik hem gisteren voorbij zag komen.quote:
Ja broer, moet je maar overstappenquote:Op zaterdag 6 december 2025 14:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Facebook () wordt wel steeds erger. Ik krijg nu allerlei religieus getinte shit te zien.
een ai filmpje is altijd ai..quote:Op zaterdag 6 december 2025 14:42 schreef bitterbal het volgende:
ik dacht dat dat overstappen ai filmpje ai was
Nee dat was dus gewoon echtquote:Op zaterdag 6 december 2025 14:42 schreef bitterbal het volgende:
ik dacht dat dat overstappen ai filmpje ai was
misschien had ik het ook zo moeten aanpakken , had ik vast meer verkochtquote:Op zaterdag 6 december 2025 14:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat was dus gewoon echt![]()
https://www.ad.nl/binnenl(...)-klapperen~a2c3eebb/
Ik ben geweest.quote:Op zaterdag 6 december 2025 14:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien had ik het ook zo moeten aanpakken , had ik vast meer verkocht
ohquote:Op zaterdag 6 december 2025 14:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik al de hele week niet geloof ik
quote:Op zaterdag 6 december 2025 14:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik al de hele week niet geloof ik
Heb het idee dat volgend jaar 80% AI is.quote:Op zaterdag 6 december 2025 14:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Facebook () wordt wel steeds erger. Ik krijg nu allerlei religieus getinte shit te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |