Hoe zo kan dat niet in Thailand??quote:Op zaterdag 6 december 2025 15:11 schreef bitterbal het volgende:
ben nu aan het kijken naar prullenbakken. MOet er 1 in de badkamer want wc papier kan je niet doortrekken
en dan 1 voor de rest
Dunne afvoerbuizen, denk ik?quote:Op zaterdag 6 december 2025 15:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hoe zo kan dat niet in Thailand??
ik heb een septic tank. dingen raken hier snel verstoptquote:Op zaterdag 6 december 2025 15:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hoe zo kan dat niet in Thailand??
Oh okeequote:Op zaterdag 6 december 2025 15:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb een septic tank. dingen raken hier snel verstopt
Staat hier al een tijdje aan.quote:Op zaterdag 6 december 2025 15:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Tijd voor een dutje op de bank. Licht kan bijna weer aan
Gelukkig maar dat een vrouw een afwas rek in elkaar kan zetten.quote:Op zaterdag 6 december 2025 16:01 schreef bitterbal het volgende:
ikea review :
Received the correct product. Easy to assemble. Even a woman can assemble it herself. Just use a Phillips screwdriver.
Received the correct product. Easy to assemble. Even a woman can assemble it. Just use a Phillips screwdriver to assemble. Strong and durable. After using it for about 2 weeks.
voor dit afwasrekje
[ afbeelding ]
Oh, dat is wel handig, hoef je er geen buurman bij te halen.quote:Op zaterdag 6 december 2025 16:01 schreef bitterbal het volgende:
ikea review :
Received the correct product. Easy to assemble. Even a woman can assemble it herself. Just use a Phillips screwdriver.
Received the correct product. Easy to assemble. Even a woman can assemble it. Just use a Phillips screwdriver to assemble. Strong and durable. After using it for about 2 weeks.
voor dit afwasrekje
[ afbeelding ]
Toch handig als je vaatwasser dat kan.quote:Op zaterdag 6 december 2025 16:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat een vrouw een afwas rek in elkaar kan zetten.
Denk je dat je er eerst zelf even gaat proefslapen?quote:Op zaterdag 6 december 2025 16:05 schreef bitterbal het volgende:
ik zie dat er beneden in de studio's eigenlijk geen ruimte is voor een kookplaatje en een magnetron. Waterkoker past wel maar dan denk ik dat ik alleen voor boven wat apperatuur koop
nee denk ik nietquote:Op zaterdag 6 december 2025 16:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Denk je dat je er eerst zelf even gaat proefslapen?
Zeker weten.quote:Op zaterdag 6 december 2025 16:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Toch handig als je vaatwasser dat kan.
Alle kussens snuffelenquote:Op zaterdag 6 december 2025 16:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Denk je dat je er eerst zelf even gaat proefslapen?
Waarom zou dat raar zijn? Het is jouw huisje. Kun je een beetje kijken wat er allemaal nog niet in orde is als je daar wat langer bent.quote:Op zaterdag 6 december 2025 16:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja geen idee wat raar misschien. plus dan moet alles weer worden schoon gemaakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |