ja zijn vriend was echt super aardig. De rest van de mensen op de bruiloft hoeft niet perse. Het zijn allemaal homo's en 1 ladyboy en samen is dat echt een te hysterische combinatie.quote:Op zaterdag 6 december 2025 16:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, dat is wel fijn. Hopelijk zie je via hem die anderen ook weer dan.
quote:Op zaterdag 6 december 2025 16:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zijn vriend was echt super aardig. De rest van de mensen op de bruiloft hoeft niet perse. Het zijn allemaal homo's en 1 ladyboy en samen is dat echt een te hysterische combinatie.
Iets teveel van het goede
met die ladyboy reden we gisteren ook terug. dacht dat ik gek werd. Gelukkig ging ze ergens anders op de boot zitten maar duurde niet lang voordat ik gegil hoorde.was ze weer een show aan het gevenquote:Op zaterdag 6 december 2025 16:45 schreef Recce het volgende:
[..]Dat is meer leuk voor af en toe een soort rampenfilm, lijkt me.
quote:Op zaterdag 6 december 2025 16:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
met die ladyboy reden we gisteren ook terug. dacht dat ik gek werd. Gelukkig ging ze ergens anders op de boot zitten maar duurde niet lang voordat ik gegil hoorde.was ze weer een show aan het geven
Oh. Dan gaan we boos zijn op zequote:Op zaterdag 6 december 2025 16:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Yes. maar ze hadden 4 dec eigenlijk klaar moeten zijn dus kleine vertraging
Sommige mensen willen graag aanwezig zijnquote:Op zaterdag 6 december 2025 16:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
met die ladyboy reden we gisteren ook terug. dacht dat ik gek werd. Gelukkig ging ze ergens anders op de boot zitten maar duurde niet lang voordat ik gegil hoorde.was ze weer een show aan het geven
quote:Op zaterdag 6 december 2025 16:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zulke mensen moeten toch erg moe worden van zichzelf.quote:Op zaterdag 6 december 2025 16:54 schreef bitterbal het volgende:
plus ze zei dat ze zo zelfverzekerd was maar het leek er sterk op dat zij maar alvast zo overdreven deed als eerste zodat niemand anders haar nog belachelijk kon maken
Ik eet ook spruitjes.quote:Op zaterdag 6 december 2025 17:11 schreef Flory- het volgende:
Heb al honger![]()
We eten spruitjes en daar heb ik echt zin in
Kapsalon.quote:Op zaterdag 6 december 2025 17:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Je mag kiezen uit spruitjes en tuinbonen.
ja hoor, wat jij wilquote:Op zaterdag 6 december 2025 17:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Man3.
Ik heb net een twee-euromunt gevonden op mijn bureau.Telt dat ook ergens voor mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |