NL maat?quote:Op zaterdag 6 december 2025 16:12 schreef bitterbal het volgende:
ja heb dus per bed 2 dikke kussens en 2 dunne kussens
50 keer 80quote:Op zaterdag 6 december 2025 16:15 schreef Flory- het volgende:
[..]
NL maat?
Niet van die flutkussentjes zoals vaak in Oostenrijk enzo.
Bijna klaar?quote:Op zaterdag 6 december 2025 16:15 schreef bitterbal het volgende:
zo ziet het er vandaag uit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja planning is volgende week ergens. ze beginnen nu ook met de tuin. Tussen de huizen in komt een rij met boompjesquote:
ja surat thani is de provincie.quote:Op zaterdag 6 december 2025 16:19 schreef Recce het volgende:
Zijn er verkiezingen of zo? Wat is Surat Freedom?
Misschien is dat de lokale PVV! En dat bord staat dan bij jouw huisje!quote:Op zaterdag 6 december 2025 16:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja surat thani is de provincie.
We hadden recent lokale verkiezingen geloof ik. Heb geen idee waar dat bord ineens vandaan komt
ja is niet goed. wat moeten de thai nu van mij denkenquote:Op zaterdag 6 december 2025 16:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien is dat de lokale PVV! En dat bord staat dan bij jouw huisje!
Gaat best hard volgens mijquote:Op zaterdag 6 december 2025 16:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja planning is volgende week ergens. ze beginnen nu ook met de tuin. Tussen de huizen in komt een rij met boompjes
Misschien hebben ze dat bord daar neergezet om te zeggen dat je op die partij moet stemmen als je geen buitenlanders wil. Zoals ze hier ook borden van de PVV bij moskeeën zetten.quote:Op zaterdag 6 december 2025 16:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja is niet goed. wat moeten de thai nu van mij denken
ja morgen maar dat bord weg halenquote:Op zaterdag 6 december 2025 16:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien hebben ze dat bord daar neergezet om te zeggen dat je op die partij moet stemmen als je geen buitenlanders wil. Zoals ze hier ook borden van de PVV bij moskeeën zetten.
Dat kun je juist hebben als je met mensen bent waarbij het contact niet zo heel veel betekent.quote:Op zaterdag 6 december 2025 16:28 schreef bitterbal het volgende:
gek is dat het. Ben ik vandaag bijna de hele dag met mensen geweest. Woensdag tot en met gisteren ook en voel mij toch weer alleen nu
hmmquote:Op zaterdag 6 december 2025 16:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat kun je juist hebben als je met mensen bent waarbij het contact niet zo heel veel betekent.
fotoquote:Op zaterdag 6 december 2025 16:31 schreef AirwiN het volgende:
M'n kerstboom met Twinkly verlichting staat.
Waren die tijdelijk op het eiland?quote:Op zaterdag 6 december 2025 16:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm![]()
ja op de bruiloft was het idd niet echt diep contact. Al waren de mensen waarmee ik er naar toe ging wel erg leuk dus hoop die nog een keer te zien
nee die wonen hier. 1 van de 2 heeft een management bureau voor het verhuren van woningen dus als de mijne klaar is laat ik het eerst door hem doen denk ik. Dus hem zie ik sowieso weer.quote:
Oh, dat is wel fijn. Hopelijk zie je via hem die anderen ook weer dan.quote:Op zaterdag 6 december 2025 16:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee die wonen hier. 1 van de 2 heeft een management bureau voor het verhuren van woningen dus als de mijne klaar is laat ik het eerst door hem doen denk ik. Dus hem zie ik sowieso weer.
Mja hoop de vriendenkring wat uit te kunnen breiden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |