SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smilies![]()
ik zei al, ik had niet teruggelezenquote:Op vrijdag 5 december 2025 08:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Boot![]()
Neem nog een kopje koffie, Koen.
neem aan dat het geen NL prijzen zijn want dan ben je er wel ziek van als je 3x een kaartje kooptquote:Op vrijdag 5 december 2025 08:54 schreef bitterbal het volgende:
Nou goed. Niets aan te doen. Is nog een dure reis ook
Eerste online betaling zei die dat die mislukt was dus ik deed het nog een keer. Maar eerste keer wel afgeschreven.
Toen hebben andere mensen alsnog een nieuwe kaartje gekocht omdat te laat waren met inchecken dachten we. Dus uiteindelijk drie kaartjes gekocht
Gelukkig heb je je been niet op 3 plaatsen gebrokenquote:Op vrijdag 5 december 2025 08:54 schreef bitterbal het volgende:
Eerste online betaling zei die dat die mislukt was dus ik deed het nog een keer. Maar eerste keer wel afgeschreven.
Toen hebben andere mensen alsnog een nieuwe kaartje gekocht omdat te laat waren met inchecken dachten we. Dus uiteindelijk drie kaartjes gekocht
7 euro per kaartje geloof ikquote:Op vrijdag 5 december 2025 08:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
neem aan dat het geen NL prijzen zijn want dan ben je er wel ziek van als je 3x een kaartje koopt
Heb ik zelf ook wel eens last van.quote:Op vrijdag 5 december 2025 09:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee niet iedereen leest altijd terug
TT dekt de lading misschien nu ook wel.quote:Op vrijdag 5 december 2025 08:58 schreef bitterbal het volgende:
K lees nu pas dat @:cherrylips een gebroken schouder heeft
Misschien kan een mod de tt aanpassen met een sterkte wens?
Done!quote:Op vrijdag 5 december 2025 08:58 schreef bitterbal het volgende:
K lees nu pas dat @:cherrylips een gebroken schouder heeft
Misschien kan een mod de tt aanpassen met een sterkte wens?
Ze is gevallen en heeft nu haar schouder op drie plekken gebroken.quote:
Bij een knappe man op schoot gaan zittenquote:Op vrijdag 5 december 2025 08:54 schreef bitterbal het volgende:
Ja dit puur vanwege de fullmoon partyquote:Op vrijdag 5 december 2025 09:24 schreef Karzai het volgende:
Dat zijn hier de dagelijkse struggles voor mensen die met het ov naar hun werk moeten.
Maar 2,5 uur is wel erg lang
Hoelang moet je nog op de boot?quote:Op vrijdag 5 december 2025 09:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dit puur vanwege de fullmoon party
Allemaal een dikke kater natuurlijk, hangt de helft straks kotsende over de relingquote:Op vrijdag 5 december 2025 09:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dit puur vanwege de fullmoon party
Arrival zou om 5 uur moeten zijn dus nog 1.5 uur.quote:
Je gaat dus van feestje naar feestje. Vindt je Goatrance wel leuk ?quote:Op vrijdag 5 december 2025 09:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Arrival zou om 5 uur moeten zijn dus nog 1.5 uur.
Al deze mensen gaan vanaaf naar de fullmoon party
Nee is niet mijn ding. Hier op eiland is psy trance populairquote:Op vrijdag 5 december 2025 09:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je gaat dus van feestje naar feestje. Vindt je Goatrance wel leuk ?
We hadden hier elk jaar vlakbij een geweldig PsyFi festival. Door een paar klagende mensen mag het niet meer. Best wel jammer.quote:Op vrijdag 5 december 2025 09:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee is niet mijn ding. Hier op eiland is psy trance populair
dit ja.. kan amper uit mn ramen kijkenquote:
Damnquote:Op vrijdag 5 december 2025 10:15 schreef mschol het volgende:
[..]
dit ja.. kan amper uit mn ramen kijken
vannochtend ook herrie hier..
sint werd op een basisschool hier in de buurt met volume op standje 1000 verwelkomt
en dat was niet de basisschool die hier achter ligt, maar verstopt ergens achter een paar andere flats
scheelt wel dat die flats hier een soort echoput zijn.. alles weerkaatst lekkerquote:
Ik kan hier ook amper uit mijn raam kijken, want die hebben condens.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:15 schreef mschol het volgende:
[..]
dit ja.. kan amper uit mn ramen kijken
vannochtend ook herrie hier..
sint werd op een basisschool hier in de buurt met volume op standje 1000 verwelkomt
en dat was niet de basisschool die hier achter ligt, maar verstopt ergens achter een paar andere flats
oh, daar heb ik geen last van maar wel kutquote:Op vrijdag 5 december 2025 10:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kan hier ook amper uit mijn raam kijken, want die hebben condens.
Dan was het wel heel hard.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:16 schreef mschol het volgende:
[..]
scheelt wel dat die flats hier een soort echoput zijn.. alles weerkaatst lekker
maar verbaasd was ik beetje wel, sinds nieuwe ramen hoor ik eigenlijk nauwelijks wat van buiten.. dit kwam er beetje doorheen
hoek van hollandquote:Op vrijdag 5 december 2025 10:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Weet iemand waar de boot van Sinterklaas weer vertrekt richting Spanje? Ik vraag dit voor een vriend.
ik heb hier zon dus de condens wordt snel minderquote:Op vrijdag 5 december 2025 10:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kan hier ook amper uit mijn raam kijken, want die hebben condens.
klopt, ik kon meeluisteren toen ik de deur opendeedquote:Op vrijdag 5 december 2025 10:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan was het wel heel hard.
Dank. Dan kan ik daar een hond afleverenquote:
Ze ligt niet in het ziekenhuis.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:11 schreef STING het volgende:
Beterschap @:CherryLips
Lig je hier in het ziekenhuis?
byebye ambar?quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dank. Dan kan ik daar een hond afleveren
Ja Spanje is aardig dicht bij Portugal. De rest loopt hij dus maar.quote:
Ik heb ook zon, maar die staat aan de andere kant van het huis. Maar ik snap ook niet zo goed waarom beide ramen zo onder de condens zitten.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb hier zon dus de condens wordt snel minder
gewoon helemaal losgaan, dat ze maandag terugkomen en denken, wtf wie heeft hier iets nieuws neergezetquote:
goede isolatie, binnen warmer dan buiten.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb ook zon, maar die staat aan de andere kant van het huis. Maar ik snap ook niet zo goed waarom beide ramen zo onder de condens zitten.
Daar krijg ik niet genoeg voor.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:22 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon helemaal losgaan, dat ze maandag terugkomen en denken, wtf wie heeft hier iets nieuws neergezet
Chinees?quote:
Ambar bij ?quote:
Gaan jullie eerst nog aanleggen in Ko Samui? Of is dit een directe?quote:Op vrijdag 5 december 2025 09:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Arrival zou om 5 uur moeten zijn dus nog 1.5 uur.
Al deze mensen gaan vanaaf naar de fullmoon party
Godmode.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bij pakketje dat vandaag bezorgd gaat worden. Staat gepland tussen 12:15 en 14:45. Maar ik kan nu nog steeds de bezorgtijd aanpassen.
Ja, daarom verwacht ik eigenlijk niet dat het vandaag komt eigenlijk.quote:
Oh god, ga ik nu voor miljoenen aangeklaagd worden?quote:Op vrijdag 5 december 2025 08:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Even bij het opperhoofd @:kwiwi klagen
Degreelessnes mode on.quote:
plausibelquote:Op vrijdag 5 december 2025 10:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh god, ga ik nu voor miljoenen aangeklaagd worden?
Dan verlaat die waarschijnlijk pas om 11.00 het depot.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bij pakketje dat vandaag bezorgd gaat worden. Staat gepland tussen 12:15 en 14:45. Maar ik kan nu nog steeds de bezorgtijd aanpassen.
Dit is een directe gelukkig. Denk nog 15 min en dan zijn we erquote:Op vrijdag 5 december 2025 10:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Gaan jullie eerst nog aanleggen in Ko Samui? Of is dit een directe?
Ik weet verder ook niet heel veel maar als ze veel kon typen was ze hier ook wel geweest denk ik.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Moet ze geopereerd worden? Of zit ze in het gips? We hebben informatie nodig!
Rustaaaagh, ze komt vanwel wel weer een keer boven water. Tenzij het gips te zwaar isquote:Op vrijdag 5 december 2025 10:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Moet ze geopereerd worden? Of zit ze in het gips? We hebben informatie nodig!
Dat klinkt enorm handig.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit is een directe gelukkig. Denk nog 15 min en dan zijn we er
Als je nu met de auto naar samui wilt moet je dus eerst deze nemen a 2.5 uur naar donsak, waar we nu vandaan komen en dan moet je weer een ferry nemen naar samui a ruim 2 uur.
Er was een auto ferry tussen Phangan en samui maar daar zijn ze mee gestopt. Weet niet waarom.
quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Rustaaaagh, ze komt vanwel wel weer een keer boven water. Tenzij het gips te zwaar is
Vlokmix hebben ze volgens mij niet meer. Die had ik altijd, maar tegenwoordig alleen melkchocolade.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:11 schreef Ama het volgende:
Ik koop echt nooit hagelslag maar ik zag dat dit nieuw is en nu overweeg ik toch om het een keertje te kopen.
[ link | afbeelding ]
En tegelijkertijd moet ik ook meteen weer aan van die vlokken denken met melkchocola en witte chocola volgens mij maar ik weet niet of ze die nog verkopen.
Nee kan ook niet. Ik kan me wel iets indenken op het gebied van pinnen en schroeven en zo natuurlijk, maar laten we maar even op meer info wachtenquote:Op vrijdag 5 december 2025 11:07 schreef Ama het volgende:
Ik weet eigenlijk niet of je wel je schouder in het gips kan doen.Ik krijg er een beetje een error van als ik er een beeld bij probeer te vormen.
Ik zie nog geen typefouten. Dus het lukt nog wel.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet nu met links typen en dat kan ik niet.
Pas je wel op.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik leef nog hoornet wel bijna tegen de vlakte gegaan maar ging nog net goed.
Doe nou maar niet zo bijdehandquote:Op vrijdag 5 december 2025 11:24 schreef CherryLips het volgende:
beetje oppassen ja..quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:24 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:25 schreef CherryLips het volgende:
Bedankt voor alle beterschapswensen
lukt je prima zo te zienquote:Op vrijdag 5 december 2025 11:25 schreef CherryLips het volgende:
Moeten we dud0r nu alsnog sturen om die rubberen tegels te plaatsen bij jou in huis?quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:24 schreef CherryLips het volgende:
Gaat anders primaquote:Op vrijdag 5 december 2025 11:25 schreef CherryLips het volgende:
Gelukkig kun je wel een taartje eten met links.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:25 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Gelukkig kun je wel een taartje eten met links.
Heb al cake opquote:Op vrijdag 5 december 2025 11:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Gelukkig kun je wel een taartje eten met links.
Gewoon direct met die kersenlipjes pakkenquote:Op vrijdag 5 december 2025 11:30 schreef Ama het volgende:
Chocolade moet ook prima lukken met links.
Gewoon Kirby stijl:quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon direct met die kersenlipjes pakken
Geen handen voor nodig
Preciesquote:Op vrijdag 5 december 2025 11:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Gewoon Kirby stijl:
[ link | afbeelding ]
Buiten. In het bos. Ik was met een uilentocht en we mochten geen zaklamp gebruiken. Ik lag na nog geen vijf minuten lopen op m'n bek.quote:
quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Buiten. In het bos. Ik was met een uilentocht en we mochten geen zaklamp gebruiken. Ik lag na nog geen vijf minuten lopen op m'n bek.
[..]
Buiten. In het bos. Ik was met een uilentocht en we mochten geen zaklamp gebruiken. Ik lag na nog geen vijf minuten lopen op m'n bek.
[..]
[..]
[..]
[..]
Ja daar was ik met mijn gestel sowieso niet aan begonnenquote:Op vrijdag 5 december 2025 11:38 schreef Recce het volgende:
[..]Dat is ook wel een bijzonder idee, om in het donker in het bos te gaan lopen zonder licht.
[..]
Even een paar posts boven je lezen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:43 schreef gianni61 het volgende:
Wat is er aan de hand met mevrouw kersenlipjes?
teruglezen is voor losers!quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Even een paar posts boven je lezen.
Uilen spotten is levensgevaarlijkquote:
in het donker lopen ookquote:Op vrijdag 5 december 2025 11:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uilen spotten is levensgevaarlijk
gevallen en schouder op 3 plekken gebroken.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:43 schreef gianni61 het volgende:
Wat is er aan de hand met mevrouw kersenlipjes?
snap ik. Uilen zijn gevaarlijke floofballsquote:Op vrijdag 5 december 2025 11:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
nou ja een gebroken schouder ga je niet dood aan hoorquote:Op vrijdag 5 december 2025 11:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jezusquote:Op vrijdag 5 december 2025 11:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
gevallen en schouder op 3 plekken gebroken.
met een uilentocht in een donker bos.
M'n zus zei ook: Waarom doe je dat dan ook?quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohquote:Op vrijdag 5 december 2025 11:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
nou ja een gebroken schouder ga je niet dood aan hoor
Even afkloppen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
nou ja een gebroken schouder ga je niet dood aan hoor
Lolquote:Op vrijdag 5 december 2025 11:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n zus zei ook: Waarom doe je dat dan ook?
Ja top, zo durf ik niks meer.
Nu was ik in elk geval niet alleen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lol
Nouja je had ook over de drempel van je voordeur kunnen struikelen en je schouder breken
Niet door laten tegenhouden
quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:52 schreef CherryLips het volgende:
Had net ook even zo'n auramigraine erbij. Van de stress.
Die was er niet bij. Anders was ze niet gevallen.quote:
Gewoon dingen blijven doen. Zeker dit soort dingen. Is toch leuk als het niet mis gaat.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet alles is zwart wit essie.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh
Uilen spotten maakt je onsterfelijk
Wel met je linkerhand doenquote:
Ja dat scheelt welquote:Op vrijdag 5 december 2025 11:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nu was ik in elk geval niet alleen.
dan was ze misschien wel gevallen voor hem?quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die was er niet bij. Anders was ze niet gevallen.
Denk je? Hij heeft wel goede blokjesbuik op alle standbeelden. Dus misschien ook wel.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:53 schreef mschol het volgende:
[..]
dan was ze misschien wel gevallen voor hem?
cadeautjes hoort ook met een Cquote:
Valt mee hoor. Maar een paar dingen beter van niet idd. Moet je geopereerd worden?quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jepsquote:
maar wel de algemeen geaccepteerde geldende informele spellingquote:Op vrijdag 5 december 2025 11:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar die spelling is incorrect.
Als het goed is niet. Want dan zou ik meteen een prothese krijgen. Kans bestaat dat ik die arm niet meer hoger dan m'n schouder kan krijgen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Valt mee hoor. Maar een paar dingen beter van niet idd. Moet je geopereerd worden?
Nou, maar even duimen dan. Ben benieuwd hoe het verder gaatquote:Op vrijdag 5 december 2025 12:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als het goed is niet. Want dan zou ik meteen een prothese krijgen. Kans bestaat dat ik die arm niet meer hoger dan m'n schouder kan krijgen.
Grwoon een | tegen de C aan schrijven zodat je zo'n vrouwelijke K krijgtquote:
quote:Op vrijdag 5 december 2025 12:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Grwoon een | tegen de C aan schrijven zodat je zo'n vrouwelijke K krijgt
Daarom ging ik net zowat tegen de vlakte. Werd ineens heel beroerd en alles klonk dof. Ik trok wit weg en begon te zweten.quote:
Dan ligt-ie zeker in zee als het een beetje stormt, zoals laatst die baggage?quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jeps![]()
Met je scooter heb je 1 optie. Dan tillen ze je scooter op een kleine ferry maar als je een mooie of dure scooter hebt wordt je dat ook afgeraden
Werkt welquote:
quote:Op vrijdag 5 december 2025 12:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daarom ging ik net zowat tegen de vlakte. Werd ineens heel beroerd en alles klonk dof. Ik trok wit weg en begon te zweten.
Argh, dat laatste klinkt irritant. Is het plan nu een flinke tijd met een mitella lopen?quote:Op vrijdag 5 december 2025 12:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als het goed is niet. Want dan zou ik meteen een prothese krijgen. Kans bestaat dat ik die arm niet meer hoger dan m'n schouder kan krijgen.
Ik heb een flinke buffer gelukkig. Het kon wel een paar maanden duren.quote:Op vrijdag 5 december 2025 12:04 schreef Karzai het volgende:
Balen Ger, hoelang gaat het herstel duren en is het financieel nog overkomelijk?
Yup.quote:Op vrijdag 5 december 2025 12:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Argh, dat laatste klinkt irritant. Is het plan nu een flinke tijd met een mitella lopen?
Werkt de pijnstilling een beetje? Je bent hier wel weer aan het posten iig.quote:
Zolang ik stil zitquote:Op vrijdag 5 december 2025 12:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Werkt de pijnstilling een beetje? Je bent hier wel weer aan het posten iig.
Dat geloof ik wel ja. Blijf je de eerste tijd nog bij je ouders?quote:Op vrijdag 5 december 2025 12:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zolang ik stil zitnaar de wc gaan en omkleden is een drama.
Ja de komende weken wel denk ik.quote:Op vrijdag 5 december 2025 12:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel ja. Blijf je de eerste tijd nog bij je ouders?
Verstandigquote:Op vrijdag 5 december 2025 12:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja de komende weken wel denk ik.
Lijkt me wel handig iddquote:Op vrijdag 5 december 2025 12:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja de komende weken wel denk ik.
Kadootjes hoort ook als cadeautjes geschreven te worden.quote:
Ja geen idee welke optie het is.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat gaat hier mis?
@:de_zwabber
@:de-zwabber
@:dezwabber
Goed verhaal, lekker kort. Doen we niks mee.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:59 schreef mschol het volgende:
[..]
maar wel de algemeen geaccepteerde geldende informele spelling
quote:Op vrijdag 5 december 2025 12:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 december 2025 12:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daarom ging ik net zowat tegen de vlakte. Werd ineens heel beroerd en alles klonk dof. Ik trok wit weg en begon te zweten.
Alles nu spraak naar tekst doenquote:Op vrijdag 5 december 2025 12:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik had geen zin meer in werk maar dit is ook wel rigoureus.
Dat is lang. Kut zeg.quote:Op vrijdag 5 december 2025 12:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een flinke buffer gelukkig. Het kon wel een paar maanden duren.
PVV, JA21, VVD, FvD, BBB... Wat nog meer?quote:Op vrijdag 5 december 2025 12:09 schreef Nattekat het volgende:
Wilders kijkt al uit naar het voortouw krijgen in de formatie.
Gelooft ie het zelf
Blijkbaar. Wat er nu gaat komen is ook al gedoemd te falen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 12:09 schreef Nattekat het volgende:
Wilders kijkt al uit naar het voortouw krijgen in de formatie.
Gelooft ie het zelf
Oef das geen fijnequote:Op vrijdag 5 december 2025 09:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze is gevallen en heeft nu haar schouder op drie plekken gebroken.
Heb ik begin vorig jaar ook een tijd gedaan.quote:Op vrijdag 5 december 2025 12:23 schreef Karzai het volgende:
je kunt tegenwoordig ook met spraak typen ger
Ik heb echt een enorme teringhekel aan de VVD momenteelquote:Op vrijdag 5 december 2025 12:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Blijkbaar. Wat er nu gaat komen is ook al gedoemd te falen.
"Ja maar hij zegt tenminste waar het op staat!"quote:Op vrijdag 5 december 2025 12:25 schreef Karzai het volgende:
Wilders is totaal ongeloofwaardig geworden, dat mensen daar nog intrappen
ah dudor had het ook al genoemd, ik weet alleen niet hoe accuraat het isquote:Op vrijdag 5 december 2025 12:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb ik begin vorig jaar ook een tijd gedaan.
Voor een berichtje hier werkt het prima.quote:Op vrijdag 5 december 2025 12:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
ah dudor had het ook al genoemd, ik weet alleen niet hoe accuraat het is
denk dat het met teksten vertalen nog te moeilijk is
Ik vind het altijd wel erg prettig..... godver ga eens aan de kant...... werkenquote:Op vrijdag 5 december 2025 12:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
ah dudor had het ook al genoemd, ik weet alleen niet hoe accuraat het is
denk dat het met teksten vertalen nog te moeilijk is
Zie de maan schijnt door de bomenquote:
Voor meer specifieke dingen ook wel. Dan ben je geen vertaler meer maar hoef je grootste deel alleen nog te controleren.quote:Op vrijdag 5 december 2025 12:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Voor een berichtje hier werkt het prima.
Ja, dit werkt.quote:Op vrijdag 5 december 2025 12:32 schreef CherryLips het volgende:
Even testen of ik spraakberichten kan maken hier
oh, hulpsint &pieten beroven ga jij dus?quote:Op vrijdag 5 december 2025 12:30 schreef rival het volgende:
[..]
Nah, strijden voor de mooiste cadeaus
Stelen van familieleden, met een grijnsquote:Op vrijdag 5 december 2025 12:32 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, hulpsint &pieten beroven ga jij dus?
Tetten!quote:
quote:Op vrijdag 5 december 2025 12:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik krijg behalve de eindejaars uitkering nog eens een mooi bedrag extra. Was iets met belastingen en compensatie. Geldt voor het hele bedrijf
Ohh nicequote:Op vrijdag 5 december 2025 12:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik krijg behalve de eindejaars uitkering nog eens een mooi bedrag extra. Was iets met belastingen en compensatie. Geldt voor het hele bedrijf
Even doorbijten en de schouders eronder zetten.quote:
Nou duim voor jequote:Op vrijdag 5 december 2025 12:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je linker of rechtertiet?quote:
ohhh die is way out of my league johquote:Op vrijdag 5 december 2025 12:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe is het afgelopen met die mooie blonde jongen?
vind het onbegrijpelijk dat we vrouwen terug sturen naar de talibanquote:Demissionair minister Van Weel is het eens met het besluit van de Immigratie- en Naturalisatiedienst (IND) om enkele vrouwen terug te sturen naar Afghanistan. Hij vindt dat "alleen het onderdrukken van, of het minder rechten toekennen aan vrouwen" geen reden is om hen asiel te verlenen. Dan zou je, naar zijn mening, ook vrouwen uit bijvoorbeeld Saudi-Arabië moeten toelaten.
Van Weel beaamde voor aanvang van de ministerraad dat de Taliban in Afghanistan stelselmatig vrouwen onderdrukken, en vervolgen als zij zich niet aan de regels houden. Maar hij zegt dat Afghaanse vrouwen "niet per se onveilig" zijn. "Dat is wat anders dan dat het goed gaat met de vrouwenrechten daar."
https://nos.nl/artikel/25(...)uwen-terug-te-sturen
Handje pepernoten gekregen?quote:Op vrijdag 5 december 2025 13:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Er liepen net twee Pieten langs.
Nee, helaas niet. Ze liepen stilletjes mijn huisje voorbij.quote:
Flauw zegquote:Op vrijdag 5 december 2025 13:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, helaas niet. Ze liepen stilletjes mijn huisje voorbij.![]()
Ik denk wel druk want het is ook nog eens vrijdag.quote:Op vrijdag 5 december 2025 13:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Zou vandaag een hele drukke of juist een hele ruistige dag zijn bij Thuisbezorgd.nl?
Drukquote:Op vrijdag 5 december 2025 13:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Zou vandaag een hele drukke of juist een hele ruistige dag zijn bij Thuisbezorgd.nl?
Paar glazen alcohol en de wereld kan er heel anders uitzien.quote:Op vrijdag 5 december 2025 12:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohhh die is way out of my league joh![]()
quote:Op vrijdag 5 december 2025 13:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik denk wel druk want het is ook nog eens vrijdag.
Kut. Dan maar weer groente snijden dus.quote:
mjaquote:Op vrijdag 5 december 2025 13:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Paar glazen alcohol en de wereld kan er heel anders uitzien.
Je kan toch ook gewoon op tijd bestellen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 13:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Kut. Dan maar weer groente snijden dus.
Zolang je geen uienlucht ruikt als de broek naar beneden gaat is het haalbaar.quote:Op vrijdag 5 december 2025 13:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Paar glazen alcohol en de wereld kan er heel anders uitzien.
Ja maar dan wordt het altijd een zootje of het komt koud aan of alles opzekop in de zak etc etcquote:Op vrijdag 5 december 2025 13:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Je kan toch ook gewoon op tijd bestellen.
Hou toch je waardeloze proletenbek eens jij. Uitschot.quote:Op vrijdag 5 december 2025 13:12 schreef UitStraling het volgende:
Dan ben je wel een enorme kansloze tokkie als je op Sinterklaasavond iets bij Thuisbezorgd besteld.
Ga ik straks doenquote:Op vrijdag 5 december 2025 13:12 schreef UitStraling het volgende:
Dan ben je wel een enorme kansloze tokkie als je op Sinterklaasavond iets bij Thuisbezorgd besteld.
of niet..quote:Op vrijdag 5 december 2025 13:18 schreef Ama het volgende:
Heel erg tokkie idd als een restaurant gewoon open is voor bezorgen.Als ze er geen zin in hebben merk je het snel genoeg.
Oh dat is wel slecht.quote:Op vrijdag 5 december 2025 13:21 schreef mschol het volgende:
[..]
of niet..
*kijkt boos naar de burger king die gewoon niks liet horen tot na sluiting
volgens mij is de burger king hier inmiddels ook weer weg..quote:Op vrijdag 5 december 2025 13:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Burger king hebben we hier niet eens geloof ik. Wel drie Maccies. Maar ja als je daar wat bestelt betaal je echt de hoofdprijs.
ben benieuwd wat dat gaat veranderen in streaming landschapquote:Op vrijdag 5 december 2025 13:25 schreef Ama het volgende:
Netflix koopt grote delen Warner Bros. voor 82,7 miljard dollar - https://nos.nl/l/2593276
Ja ik ook wel eigenlijk want ik heb bij Netflix een abonnement en bij HBO.quote:Op vrijdag 5 december 2025 13:26 schreef mschol het volgende:
[..]
ben benieuwd wat dat gaat veranderen in streaming landschap
Zat er wel tijd aan te komen. Dat is wel best een flinke overname.quote:Op vrijdag 5 december 2025 13:25 schreef Ama het volgende:
Netflix koopt grote delen Warner Bros. voor 82,7 miljard dollar - https://nos.nl/l/2593276
hoeveel weekentassen heb ik nodig voor 82,7 miljard dorr in de biljetten met de hoogste waardequote:Op vrijdag 5 december 2025 13:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Waarom heb ik niet 82,7 miljard dollar in mijn kontzak![]()
* Dr_Flash zoekt nog wat muntjes
Ik heb alleen een abonnement bij HBO.quote:Op vrijdag 5 december 2025 13:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik ook wel eigenlijk want ik heb bij Netflix een abonnement en bij HBO.
Netflix heeft vaak erg goede documentaires en ook series dus dat is voor mij wel een reden dat ik daar blijf. HBO is ook erg interessant tegenwoordig voor de true crime liefhebber.quote:Op vrijdag 5 december 2025 13:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb alleen een abonnement bij HBO.
Opzeggen, streamingsdiensten zijn een mentale en fysieke handicap in het leven, gewoon iets leuks en nuttigs gaan doen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 13:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb alleen een abonnement bij HBO.
Op FOK! postenquote:Op vrijdag 5 december 2025 13:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Opzeggen, streamingsdiensten zijn een mentale en fysieke handicap in het leven, gewoon iets leuks en nuttigs gaan doen.
benieuwd vooral of mn 50% korting bij HBO nog blijft, of dat ze dat allemaal opzeggen en je de volle mep gaat betalen voor een alles omvattende dienstquote:Op vrijdag 5 december 2025 13:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik ook wel eigenlijk want ik heb bij Netflix een abonnement en bij HBO.
Oh zou me niks verbazen als Netflix dat op de een of andere manier zo weet te spelen dat je dat kwijtraakt inderdaad.quote:Op vrijdag 5 december 2025 13:36 schreef mschol het volgende:
[..]
benieuwd vooral of mn 50% korting bij HBO nog blijft, of dat ze dat allemaal opzeggen en je de volle mep gaat betalen voor een alles omvattende dienst
Die HBO app die stopt gewoon op een gegeven moment. Dan moet je maar Netflix gaan gebruiken en 8,99 extra betalen voor het HBO pakket.quote:Op vrijdag 5 december 2025 13:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh zou me niks verbazen als Netflix dat op de een of andere manier zo weet te spelen dat je dat kwijtraakt inderdaad.
Zoiets zal het wel worden ja.quote:Op vrijdag 5 december 2025 13:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die HBO app die stopt gewoon op een gegeven moment. Dan moet je maar Netflix gaan gebruiken en 8,99 extra betalen voor het HBO pakket.
Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar. Waarschijnlijk dat laatste. Want fuck kortingen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 13:36 schreef mschol het volgende:
[..]
benieuwd vooral of mn 50% korting bij HBO nog blijft, of dat ze dat allemaal opzeggen en je de volle mep gaat betalen voor een alles omvattende dienst
Dat is dan contractbreuk. Dan mogen ze miljarden gaan betalen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 13:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh zou me niks verbazen als Netflix dat op de een of andere manier zo weet te spelen dat je dat kwijtraakt inderdaad.
Maar je bent met die HBO abonnement in eerste instantie geen contract aangegaan met Netflix? Ja ik weet ook niet hoe dit juridisch precies in elkaar zit hoor maar ik gok dat ze dat op de een of andere manier wel stop kunnen zetten.quote:Op vrijdag 5 december 2025 13:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is dan contractbreuk. Dan mogen ze miljarden gaan betalen.
mwha denk dat ze wel gewoon HBO abbonementen mogen laten stoppen omdat de dienst wordt geintegreerd bij Netflix..quote:Op vrijdag 5 december 2025 13:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is dan contractbreuk. Dan mogen ze miljarden gaan betalen.
Klopt, maar met de overname van Hbo door Netflix nemen ze ook mijn contract over.quote:Op vrijdag 5 december 2025 13:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar je bent met die HBO abonnement in eerste instantie geen contract aangegaan met Netflix? Ja ik weet ook niet hoe dit juridisch precies in elkaar zit hoor maar ik gok dat ze dat op de een of andere manier wel stop kunnen zetten.
Daar heb je ook wel weer een punt.quote:Op vrijdag 5 december 2025 13:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Klopt, maar met de overname van Hbo door Netflix nemen ze ook mijn contract over.
maar HBO is nog een aparte entiteit denk ik (juridisch gezien)quote:Op vrijdag 5 december 2025 13:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Klopt, maar met de overname van Hbo door Netflix nemen ze ook mijn contract over.
Wie doet dat wel.quote:Op vrijdag 5 december 2025 13:46 schreef Ama het volgende:
Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik niet alle lettertjes gelezen heb toen die tijd.
Ja dit.quote:Op vrijdag 5 december 2025 13:46 schreef Ama het volgende:
Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik niet alle lettertjes gelezen heb toen die tijd. Dacht oke chill ik wil HBO en krijg 50% korting dus doen we.
Maar ik denk dus dat er ergens wel staat dat het op de een of van de manier wel kan of dat in ieder geval Netflix in zijn recht staat om het stop te zetten als het een onderdeel van hun is.quote:
ze moeten die 82 miljard toch terug verdienenquote:Op vrijdag 5 december 2025 13:47 schreef Ama het volgende:
Als Netflix een manier kan vinden om nog meer geld te vragen dan gaan ze dat zeker weten doen.
Ja, dit sowieso.quote:Op vrijdag 5 december 2025 13:47 schreef Ama het volgende:
Als Netflix een manier kan vinden om nog meer geld te vragen dan gaan ze dat zeker weten doen.
Kijken hoelang mijn vader nog kan meekijken op mijn account.quote:
Miljoen hahaquote:Op vrijdag 5 december 2025 13:48 schreef mschol het volgende:
[..]
ze moeten die 82 miljard toch terug verdienen
volgens mij niet, zolang je maar kan opzeggen (en aangezien het maandabo's zijn kan dat)quote:Op vrijdag 5 december 2025 13:50 schreef Ama het volgende:
Binnenkort tientje erbij op je abonnement. Ja ik weet ook eigenlijk niet of dat zo snel weer mag trouwens. Is daar een wet voor ofzo hoevaak die prijzen omhoog mogen worden geknald?
tja ik weet niet exact wat ze overnemen maar warner bros is best groot en een boel kleine beetje maken 1 grote boelquote:
Bedrijven mogen wel prijsverhogingen doorvoeren, maar alleen als zij:quote:Op vrijdag 5 december 2025 13:50 schreef Ama het volgende:
Binnenkort tientje erbij op je abonnement. Ja ik weet ook eigenlijk niet of dat zo snel weer mag trouwens. Is daar een wet voor ofzo hoevaak die prijzen omhoog mogen worden geknald?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |