ah dudor had het ook al genoemd, ik weet alleen niet hoe accuraat het isquote:Op vrijdag 5 december 2025 12:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb ik begin vorig jaar ook een tijd gedaan.
Voor een berichtje hier werkt het prima.quote:Op vrijdag 5 december 2025 12:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
ah dudor had het ook al genoemd, ik weet alleen niet hoe accuraat het is
denk dat het met teksten vertalen nog te moeilijk is
Ik vind het altijd wel erg prettig..... godver ga eens aan de kant...... werkenquote:Op vrijdag 5 december 2025 12:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
ah dudor had het ook al genoemd, ik weet alleen niet hoe accuraat het is
denk dat het met teksten vertalen nog te moeilijk is
Zie de maan schijnt door de bomenquote:
Voor meer specifieke dingen ook wel. Dan ben je geen vertaler meer maar hoef je grootste deel alleen nog te controleren.quote:Op vrijdag 5 december 2025 12:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Voor een berichtje hier werkt het prima.
Ja, dit werkt.quote:Op vrijdag 5 december 2025 12:32 schreef CherryLips het volgende:
Even testen of ik spraakberichten kan maken hier
oh, hulpsint &pieten beroven ga jij dus?quote:Op vrijdag 5 december 2025 12:30 schreef rival het volgende:
[..]
Nah, strijden voor de mooiste cadeaus
Stelen van familieleden, met een grijnsquote:Op vrijdag 5 december 2025 12:32 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, hulpsint &pieten beroven ga jij dus?
Tetten!quote:
quote:Op vrijdag 5 december 2025 12:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik krijg behalve de eindejaars uitkering nog eens een mooi bedrag extra. Was iets met belastingen en compensatie. Geldt voor het hele bedrijf
Ohh nicequote:Op vrijdag 5 december 2025 12:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik krijg behalve de eindejaars uitkering nog eens een mooi bedrag extra. Was iets met belastingen en compensatie. Geldt voor het hele bedrijf
Even doorbijten en de schouders eronder zetten.quote:
Nou duim voor jequote:Op vrijdag 5 december 2025 12:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als het goed is niet. Want dan zou ik meteen een prothese krijgen. Kans bestaat dat ik die arm niet meer hoger dan m'n schouder kan krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |