ah dudor had het ook al genoemd, ik weet alleen niet hoe accuraat het isquote:Op vrijdag 5 december 2025 12:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb ik begin vorig jaar ook een tijd gedaan.
Voor een berichtje hier werkt het prima.quote:Op vrijdag 5 december 2025 12:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
ah dudor had het ook al genoemd, ik weet alleen niet hoe accuraat het is
denk dat het met teksten vertalen nog te moeilijk is
Ik vind het altijd wel erg prettig..... godver ga eens aan de kant...... werkenquote:Op vrijdag 5 december 2025 12:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
ah dudor had het ook al genoemd, ik weet alleen niet hoe accuraat het is
denk dat het met teksten vertalen nog te moeilijk is
Zie de maan schijnt door de bomenquote:
Voor meer specifieke dingen ook wel. Dan ben je geen vertaler meer maar hoef je grootste deel alleen nog te controleren.quote:Op vrijdag 5 december 2025 12:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Voor een berichtje hier werkt het prima.
Ja, dit werkt.quote:Op vrijdag 5 december 2025 12:32 schreef CherryLips het volgende:
Even testen of ik spraakberichten kan maken hier
oh, hulpsint &pieten beroven ga jij dus?quote:Op vrijdag 5 december 2025 12:30 schreef rival het volgende:
[..]
Nah, strijden voor de mooiste cadeaus
Stelen van familieleden, met een grijnsquote:Op vrijdag 5 december 2025 12:32 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, hulpsint &pieten beroven ga jij dus?
Tetten!quote:
quote:Op vrijdag 5 december 2025 12:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik krijg behalve de eindejaars uitkering nog eens een mooi bedrag extra. Was iets met belastingen en compensatie. Geldt voor het hele bedrijf
Ohh nicequote:Op vrijdag 5 december 2025 12:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik krijg behalve de eindejaars uitkering nog eens een mooi bedrag extra. Was iets met belastingen en compensatie. Geldt voor het hele bedrijf
Even doorbijten en de schouders eronder zetten.quote:
Nou duim voor jequote:Op vrijdag 5 december 2025 12:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als het goed is niet. Want dan zou ik meteen een prothese krijgen. Kans bestaat dat ik die arm niet meer hoger dan m'n schouder kan krijgen.
Je linker of rechtertiet?quote:
ohhh die is way out of my league johquote:Op vrijdag 5 december 2025 12:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe is het afgelopen met die mooie blonde jongen?
vind het onbegrijpelijk dat we vrouwen terug sturen naar de talibanquote:Demissionair minister Van Weel is het eens met het besluit van de Immigratie- en Naturalisatiedienst (IND) om enkele vrouwen terug te sturen naar Afghanistan. Hij vindt dat "alleen het onderdrukken van, of het minder rechten toekennen aan vrouwen" geen reden is om hen asiel te verlenen. Dan zou je, naar zijn mening, ook vrouwen uit bijvoorbeeld Saudi-Arabië moeten toelaten.
Van Weel beaamde voor aanvang van de ministerraad dat de Taliban in Afghanistan stelselmatig vrouwen onderdrukken, en vervolgen als zij zich niet aan de regels houden. Maar hij zegt dat Afghaanse vrouwen "niet per se onveilig" zijn. "Dat is wat anders dan dat het goed gaat met de vrouwenrechten daar."
https://nos.nl/artikel/25(...)uwen-terug-te-sturen
Handje pepernoten gekregen?quote:Op vrijdag 5 december 2025 13:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Er liepen net twee Pieten langs.
Nee, helaas niet. Ze liepen stilletjes mijn huisje voorbij.quote:
Flauw zegquote:Op vrijdag 5 december 2025 13:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, helaas niet. Ze liepen stilletjes mijn huisje voorbij.![]()
Ik denk wel druk want het is ook nog eens vrijdag.quote:Op vrijdag 5 december 2025 13:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Zou vandaag een hele drukke of juist een hele ruistige dag zijn bij Thuisbezorgd.nl?
Drukquote:Op vrijdag 5 december 2025 13:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Zou vandaag een hele drukke of juist een hele ruistige dag zijn bij Thuisbezorgd.nl?
Paar glazen alcohol en de wereld kan er heel anders uitzien.quote:Op vrijdag 5 december 2025 12:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohhh die is way out of my league joh![]()
quote:Op vrijdag 5 december 2025 13:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik denk wel druk want het is ook nog eens vrijdag.
Kut. Dan maar weer groente snijden dus.quote:
mjaquote:Op vrijdag 5 december 2025 13:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Paar glazen alcohol en de wereld kan er heel anders uitzien.
Je kan toch ook gewoon op tijd bestellen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 13:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Kut. Dan maar weer groente snijden dus.
Zolang je geen uienlucht ruikt als de broek naar beneden gaat is het haalbaar.quote:Op vrijdag 5 december 2025 13:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Paar glazen alcohol en de wereld kan er heel anders uitzien.
Ja maar dan wordt het altijd een zootje of het komt koud aan of alles opzekop in de zak etc etcquote:Op vrijdag 5 december 2025 13:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Je kan toch ook gewoon op tijd bestellen.
Hou toch je waardeloze proletenbek eens jij. Uitschot.quote:Op vrijdag 5 december 2025 13:12 schreef UitStraling het volgende:
Dan ben je wel een enorme kansloze tokkie als je op Sinterklaasavond iets bij Thuisbezorgd besteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |