Valt mee hoor. Maar een paar dingen beter van niet idd. Moet je geopereerd worden?quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n zus zei ook: Waarom doe je dat dan ook?
Ja top, zo durf ik niks meer.
Jepsquote:
maar wel de algemeen geaccepteerde geldende informele spellingquote:Op vrijdag 5 december 2025 11:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar die spelling is incorrect.
Als het goed is niet. Want dan zou ik meteen een prothese krijgen. Kans bestaat dat ik die arm niet meer hoger dan m'n schouder kan krijgen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Valt mee hoor. Maar een paar dingen beter van niet idd. Moet je geopereerd worden?
Nou, maar even duimen dan. Ben benieuwd hoe het verder gaatquote:Op vrijdag 5 december 2025 12:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als het goed is niet. Want dan zou ik meteen een prothese krijgen. Kans bestaat dat ik die arm niet meer hoger dan m'n schouder kan krijgen.
Grwoon een | tegen de C aan schrijven zodat je zo'n vrouwelijke K krijgtquote:
quote:Op vrijdag 5 december 2025 12:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Grwoon een | tegen de C aan schrijven zodat je zo'n vrouwelijke K krijgt
Daarom ging ik net zowat tegen de vlakte. Werd ineens heel beroerd en alles klonk dof. Ik trok wit weg en begon te zweten.quote:
Dan ligt-ie zeker in zee als het een beetje stormt, zoals laatst die baggage?quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jeps![]()
Met je scooter heb je 1 optie. Dan tillen ze je scooter op een kleine ferry maar als je een mooie of dure scooter hebt wordt je dat ook afgeraden
Werkt welquote:
quote:Op vrijdag 5 december 2025 12:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daarom ging ik net zowat tegen de vlakte. Werd ineens heel beroerd en alles klonk dof. Ik trok wit weg en begon te zweten.
Argh, dat laatste klinkt irritant. Is het plan nu een flinke tijd met een mitella lopen?quote:Op vrijdag 5 december 2025 12:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als het goed is niet. Want dan zou ik meteen een prothese krijgen. Kans bestaat dat ik die arm niet meer hoger dan m'n schouder kan krijgen.
Ik heb een flinke buffer gelukkig. Het kon wel een paar maanden duren.quote:Op vrijdag 5 december 2025 12:04 schreef Karzai het volgende:
Balen Ger, hoelang gaat het herstel duren en is het financieel nog overkomelijk?
Yup.quote:Op vrijdag 5 december 2025 12:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Argh, dat laatste klinkt irritant. Is het plan nu een flinke tijd met een mitella lopen?
Werkt de pijnstilling een beetje? Je bent hier wel weer aan het posten iig.quote:
Zolang ik stil zitquote:Op vrijdag 5 december 2025 12:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Werkt de pijnstilling een beetje? Je bent hier wel weer aan het posten iig.
Dat geloof ik wel ja. Blijf je de eerste tijd nog bij je ouders?quote:Op vrijdag 5 december 2025 12:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zolang ik stil zitnaar de wc gaan en omkleden is een drama.
Ja de komende weken wel denk ik.quote:Op vrijdag 5 december 2025 12:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel ja. Blijf je de eerste tijd nog bij je ouders?
Verstandigquote:Op vrijdag 5 december 2025 12:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja de komende weken wel denk ik.
Lijkt me wel handig iddquote:Op vrijdag 5 december 2025 12:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja de komende weken wel denk ik.
Kadootjes hoort ook als cadeautjes geschreven te worden.quote:
Ja geen idee welke optie het is.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat gaat hier mis?
@:de_zwabber
@:de-zwabber
@:dezwabber
Goed verhaal, lekker kort. Doen we niks mee.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:59 schreef mschol het volgende:
[..]
maar wel de algemeen geaccepteerde geldende informele spelling
quote:Op vrijdag 5 december 2025 12:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 december 2025 12:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daarom ging ik net zowat tegen de vlakte. Werd ineens heel beroerd en alles klonk dof. Ik trok wit weg en begon te zweten.
Alles nu spraak naar tekst doenquote:Op vrijdag 5 december 2025 12:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik had geen zin meer in werk maar dit is ook wel rigoureus.
Dat is lang. Kut zeg.quote:Op vrijdag 5 december 2025 12:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een flinke buffer gelukkig. Het kon wel een paar maanden duren.
PVV, JA21, VVD, FvD, BBB... Wat nog meer?quote:Op vrijdag 5 december 2025 12:09 schreef Nattekat het volgende:
Wilders kijkt al uit naar het voortouw krijgen in de formatie.
Gelooft ie het zelf
Blijkbaar. Wat er nu gaat komen is ook al gedoemd te falen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 12:09 schreef Nattekat het volgende:
Wilders kijkt al uit naar het voortouw krijgen in de formatie.
Gelooft ie het zelf
Oef das geen fijnequote:Op vrijdag 5 december 2025 09:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze is gevallen en heeft nu haar schouder op drie plekken gebroken.
Heb ik begin vorig jaar ook een tijd gedaan.quote:Op vrijdag 5 december 2025 12:23 schreef Karzai het volgende:
je kunt tegenwoordig ook met spraak typen ger
Ik heb echt een enorme teringhekel aan de VVD momenteelquote:Op vrijdag 5 december 2025 12:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Blijkbaar. Wat er nu gaat komen is ook al gedoemd te falen.
"Ja maar hij zegt tenminste waar het op staat!"quote:Op vrijdag 5 december 2025 12:25 schreef Karzai het volgende:
Wilders is totaal ongeloofwaardig geworden, dat mensen daar nog intrappen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |