Pas je wel op.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik leef nog hoornet wel bijna tegen de vlakte gegaan maar ging nog net goed.
Doe nou maar niet zo bijdehandquote:Op vrijdag 5 december 2025 11:24 schreef CherryLips het volgende:
beetje oppassen ja..quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:24 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:25 schreef CherryLips het volgende:
Bedankt voor alle beterschapswensen
lukt je prima zo te zienquote:Op vrijdag 5 december 2025 11:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet nu met links typen en dat kan ik niet.
Moeten we dud0r nu alsnog sturen om die rubberen tegels te plaatsen bij jou in huis?quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:24 schreef CherryLips het volgende:
Gaat anders primaquote:Op vrijdag 5 december 2025 11:25 schreef CherryLips het volgende:
Gelukkig kun je wel een taartje eten met links.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:25 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Gelukkig kun je wel een taartje eten met links.
Heb al cake opquote:Op vrijdag 5 december 2025 11:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Gelukkig kun je wel een taartje eten met links.
Gewoon direct met die kersenlipjes pakkenquote:Op vrijdag 5 december 2025 11:30 schreef Ama het volgende:
Chocolade moet ook prima lukken met links.
Gewoon Kirby stijl:quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon direct met die kersenlipjes pakken
Geen handen voor nodig
Preciesquote:Op vrijdag 5 december 2025 11:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Gewoon Kirby stijl:
[ link | afbeelding ]
Buiten. In het bos. Ik was met een uilentocht en we mochten geen zaklamp gebruiken. Ik lag na nog geen vijf minuten lopen op m'n bek.quote:
quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Buiten. In het bos. Ik was met een uilentocht en we mochten geen zaklamp gebruiken. Ik lag na nog geen vijf minuten lopen op m'n bek.
[..]
Buiten. In het bos. Ik was met een uilentocht en we mochten geen zaklamp gebruiken. Ik lag na nog geen vijf minuten lopen op m'n bek.
[..]
[..]
[..]
[..]
Ja daar was ik met mijn gestel sowieso niet aan begonnenquote:Op vrijdag 5 december 2025 11:38 schreef Recce het volgende:
[..]Dat is ook wel een bijzonder idee, om in het donker in het bos te gaan lopen zonder licht.
[..]
Even een paar posts boven je lezen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:43 schreef gianni61 het volgende:
Wat is er aan de hand met mevrouw kersenlipjes?
teruglezen is voor losers!quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Even een paar posts boven je lezen.
Uilen spotten is levensgevaarlijkquote:
in het donker lopen ookquote:Op vrijdag 5 december 2025 11:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uilen spotten is levensgevaarlijk
gevallen en schouder op 3 plekken gebroken.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:43 schreef gianni61 het volgende:
Wat is er aan de hand met mevrouw kersenlipjes?
snap ik. Uilen zijn gevaarlijke floofballsquote:Op vrijdag 5 december 2025 11:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
nou ja een gebroken schouder ga je niet dood aan hoorquote:Op vrijdag 5 december 2025 11:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jezusquote:Op vrijdag 5 december 2025 11:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
gevallen en schouder op 3 plekken gebroken.
met een uilentocht in een donker bos.
M'n zus zei ook: Waarom doe je dat dan ook?quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohquote:Op vrijdag 5 december 2025 11:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
nou ja een gebroken schouder ga je niet dood aan hoor
Even afkloppen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
nou ja een gebroken schouder ga je niet dood aan hoor
Lolquote:Op vrijdag 5 december 2025 11:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n zus zei ook: Waarom doe je dat dan ook?
Ja top, zo durf ik niks meer.
Nu was ik in elk geval niet alleen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lol
Nouja je had ook over de drempel van je voordeur kunnen struikelen en je schouder breken
Niet door laten tegenhouden
quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:52 schreef CherryLips het volgende:
Had net ook even zo'n auramigraine erbij. Van de stress.
Die was er niet bij. Anders was ze niet gevallen.quote:
Gewoon dingen blijven doen. Zeker dit soort dingen. Is toch leuk als het niet mis gaat.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n zus zei ook: Waarom doe je dat dan ook?
Ja top, zo durf ik niks meer.
Niet alles is zwart wit essie.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh
Uilen spotten maakt je onsterfelijk
Wel met je linkerhand doenquote:
Ja dat scheelt welquote:Op vrijdag 5 december 2025 11:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nu was ik in elk geval niet alleen.
dan was ze misschien wel gevallen voor hem?quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die was er niet bij. Anders was ze niet gevallen.
Denk je? Hij heeft wel goede blokjesbuik op alle standbeelden. Dus misschien ook wel.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:53 schreef mschol het volgende:
[..]
dan was ze misschien wel gevallen voor hem?
cadeautjes hoort ook met een Cquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |