Ik kan hier ook amper uit mijn raam kijken, want die hebben condens.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:15 schreef mschol het volgende:
[..]
dit ja.. kan amper uit mn ramen kijken
vannochtend ook herrie hier..
sint werd op een basisschool hier in de buurt met volume op standje 1000 verwelkomt
en dat was niet de basisschool die hier achter ligt, maar verstopt ergens achter een paar andere flats
oh, daar heb ik geen last van maar wel kutquote:Op vrijdag 5 december 2025 10:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kan hier ook amper uit mijn raam kijken, want die hebben condens.
Dan was het wel heel hard.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:16 schreef mschol het volgende:
[..]
scheelt wel dat die flats hier een soort echoput zijn.. alles weerkaatst lekker
maar verbaasd was ik beetje wel, sinds nieuwe ramen hoor ik eigenlijk nauwelijks wat van buiten.. dit kwam er beetje doorheen
hoek van hollandquote:Op vrijdag 5 december 2025 10:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Weet iemand waar de boot van Sinterklaas weer vertrekt richting Spanje? Ik vraag dit voor een vriend.
ik heb hier zon dus de condens wordt snel minderquote:Op vrijdag 5 december 2025 10:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kan hier ook amper uit mijn raam kijken, want die hebben condens.
klopt, ik kon meeluisteren toen ik de deur opendeedquote:Op vrijdag 5 december 2025 10:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan was het wel heel hard.
Dank. Dan kan ik daar een hond afleverenquote:
Ze ligt niet in het ziekenhuis.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:11 schreef STING het volgende:
Beterschap @:CherryLips
Lig je hier in het ziekenhuis?
byebye ambar?quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dank. Dan kan ik daar een hond afleveren
Ja Spanje is aardig dicht bij Portugal. De rest loopt hij dus maar.quote:
Ik heb ook zon, maar die staat aan de andere kant van het huis. Maar ik snap ook niet zo goed waarom beide ramen zo onder de condens zitten.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb hier zon dus de condens wordt snel minder
gewoon helemaal losgaan, dat ze maandag terugkomen en denken, wtf wie heeft hier iets nieuws neergezetquote:
goede isolatie, binnen warmer dan buiten.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb ook zon, maar die staat aan de andere kant van het huis. Maar ik snap ook niet zo goed waarom beide ramen zo onder de condens zitten.
Daar krijg ik niet genoeg voor.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:22 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon helemaal losgaan, dat ze maandag terugkomen en denken, wtf wie heeft hier iets nieuws neergezet
Chinees?quote:
Ambar bij ?quote:
Gaan jullie eerst nog aanleggen in Ko Samui? Of is dit een directe?quote:Op vrijdag 5 december 2025 09:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Arrival zou om 5 uur moeten zijn dus nog 1.5 uur.
Al deze mensen gaan vanaaf naar de fullmoon party
Godmode.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bij pakketje dat vandaag bezorgd gaat worden. Staat gepland tussen 12:15 en 14:45. Maar ik kan nu nog steeds de bezorgtijd aanpassen.
Ja, daarom verwacht ik eigenlijk niet dat het vandaag komt eigenlijk.quote:
Oh god, ga ik nu voor miljoenen aangeklaagd worden?quote:Op vrijdag 5 december 2025 08:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Even bij het opperhoofd @:kwiwi klagen
Degreelessnes mode on.quote:
plausibelquote:Op vrijdag 5 december 2025 10:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh god, ga ik nu voor miljoenen aangeklaagd worden?
Dan verlaat die waarschijnlijk pas om 11.00 het depot.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bij pakketje dat vandaag bezorgd gaat worden. Staat gepland tussen 12:15 en 14:45. Maar ik kan nu nog steeds de bezorgtijd aanpassen.
Dit is een directe gelukkig. Denk nog 15 min en dan zijn we erquote:Op vrijdag 5 december 2025 10:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Gaan jullie eerst nog aanleggen in Ko Samui? Of is dit een directe?
Ik weet verder ook niet heel veel maar als ze veel kon typen was ze hier ook wel geweest denk ik.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Moet ze geopereerd worden? Of zit ze in het gips? We hebben informatie nodig!
Rustaaaagh, ze komt vanwel wel weer een keer boven water. Tenzij het gips te zwaar isquote:Op vrijdag 5 december 2025 10:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Moet ze geopereerd worden? Of zit ze in het gips? We hebben informatie nodig!
Dat klinkt enorm handig.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit is een directe gelukkig. Denk nog 15 min en dan zijn we er
Als je nu met de auto naar samui wilt moet je dus eerst deze nemen a 2.5 uur naar donsak, waar we nu vandaan komen en dan moet je weer een ferry nemen naar samui a ruim 2 uur.
Er was een auto ferry tussen Phangan en samui maar daar zijn ze mee gestopt. Weet niet waarom.
quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Rustaaaagh, ze komt vanwel wel weer een keer boven water. Tenzij het gips te zwaar is
Vlokmix hebben ze volgens mij niet meer. Die had ik altijd, maar tegenwoordig alleen melkchocolade.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:11 schreef Ama het volgende:
Ik koop echt nooit hagelslag maar ik zag dat dit nieuw is en nu overweeg ik toch om het een keertje te kopen.
[ link | afbeelding ]
En tegelijkertijd moet ik ook meteen weer aan van die vlokken denken met melkchocola en witte chocola volgens mij maar ik weet niet of ze die nog verkopen.
Nee kan ook niet. Ik kan me wel iets indenken op het gebied van pinnen en schroeven en zo natuurlijk, maar laten we maar even op meer info wachtenquote:Op vrijdag 5 december 2025 11:07 schreef Ama het volgende:
Ik weet eigenlijk niet of je wel je schouder in het gips kan doen.Ik krijg er een beetje een error van als ik er een beeld bij probeer te vormen.
Ik zie nog geen typefouten. Dus het lukt nog wel.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet nu met links typen en dat kan ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |