SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smilies![]()
ik zei al, ik had niet teruggelezenquote:Op vrijdag 5 december 2025 08:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Boot![]()
Neem nog een kopje koffie, Koen.
neem aan dat het geen NL prijzen zijn want dan ben je er wel ziek van als je 3x een kaartje kooptquote:Op vrijdag 5 december 2025 08:54 schreef bitterbal het volgende:
Nou goed. Niets aan te doen. Is nog een dure reis ook
Eerste online betaling zei die dat die mislukt was dus ik deed het nog een keer. Maar eerste keer wel afgeschreven.
Toen hebben andere mensen alsnog een nieuwe kaartje gekocht omdat te laat waren met inchecken dachten we. Dus uiteindelijk drie kaartjes gekocht
Gelukkig heb je je been niet op 3 plaatsen gebrokenquote:Op vrijdag 5 december 2025 08:54 schreef bitterbal het volgende:
Eerste online betaling zei die dat die mislukt was dus ik deed het nog een keer. Maar eerste keer wel afgeschreven.
Toen hebben andere mensen alsnog een nieuwe kaartje gekocht omdat te laat waren met inchecken dachten we. Dus uiteindelijk drie kaartjes gekocht
7 euro per kaartje geloof ikquote:Op vrijdag 5 december 2025 08:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
neem aan dat het geen NL prijzen zijn want dan ben je er wel ziek van als je 3x een kaartje koopt
Heb ik zelf ook wel eens last van.quote:Op vrijdag 5 december 2025 09:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee niet iedereen leest altijd terug
TT dekt de lading misschien nu ook wel.quote:Op vrijdag 5 december 2025 08:58 schreef bitterbal het volgende:
K lees nu pas dat @:cherrylips een gebroken schouder heeft
Misschien kan een mod de tt aanpassen met een sterkte wens?
Done!quote:Op vrijdag 5 december 2025 08:58 schreef bitterbal het volgende:
K lees nu pas dat @:cherrylips een gebroken schouder heeft
Misschien kan een mod de tt aanpassen met een sterkte wens?
Ze is gevallen en heeft nu haar schouder op drie plekken gebroken.quote:
Bij een knappe man op schoot gaan zittenquote:Op vrijdag 5 december 2025 08:54 schreef bitterbal het volgende:
Ja dit puur vanwege de fullmoon partyquote:Op vrijdag 5 december 2025 09:24 schreef Karzai het volgende:
Dat zijn hier de dagelijkse struggles voor mensen die met het ov naar hun werk moeten.
Maar 2,5 uur is wel erg lang
Hoelang moet je nog op de boot?quote:Op vrijdag 5 december 2025 09:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dit puur vanwege de fullmoon party
Allemaal een dikke kater natuurlijk, hangt de helft straks kotsende over de relingquote:Op vrijdag 5 december 2025 09:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dit puur vanwege de fullmoon party
Arrival zou om 5 uur moeten zijn dus nog 1.5 uur.quote:
Je gaat dus van feestje naar feestje. Vindt je Goatrance wel leuk ?quote:Op vrijdag 5 december 2025 09:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Arrival zou om 5 uur moeten zijn dus nog 1.5 uur.
Al deze mensen gaan vanaaf naar de fullmoon party
Nee is niet mijn ding. Hier op eiland is psy trance populairquote:Op vrijdag 5 december 2025 09:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je gaat dus van feestje naar feestje. Vindt je Goatrance wel leuk ?
We hadden hier elk jaar vlakbij een geweldig PsyFi festival. Door een paar klagende mensen mag het niet meer. Best wel jammer.quote:Op vrijdag 5 december 2025 09:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee is niet mijn ding. Hier op eiland is psy trance populair
dit ja.. kan amper uit mn ramen kijkenquote:
Damnquote:Op vrijdag 5 december 2025 10:15 schreef mschol het volgende:
[..]
dit ja.. kan amper uit mn ramen kijken
vannochtend ook herrie hier..
sint werd op een basisschool hier in de buurt met volume op standje 1000 verwelkomt
en dat was niet de basisschool die hier achter ligt, maar verstopt ergens achter een paar andere flats
scheelt wel dat die flats hier een soort echoput zijn.. alles weerkaatst lekkerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |