Je gaat dus van feestje naar feestje. Vindt je Goatrance wel leuk ?quote:Op vrijdag 5 december 2025 09:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Arrival zou om 5 uur moeten zijn dus nog 1.5 uur.
Al deze mensen gaan vanaaf naar de fullmoon party
Nee is niet mijn ding. Hier op eiland is psy trance populairquote:Op vrijdag 5 december 2025 09:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je gaat dus van feestje naar feestje. Vindt je Goatrance wel leuk ?
We hadden hier elk jaar vlakbij een geweldig PsyFi festival. Door een paar klagende mensen mag het niet meer. Best wel jammer.quote:Op vrijdag 5 december 2025 09:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee is niet mijn ding. Hier op eiland is psy trance populair
dit ja.. kan amper uit mn ramen kijkenquote:
Damnquote:Op vrijdag 5 december 2025 10:15 schreef mschol het volgende:
[..]
dit ja.. kan amper uit mn ramen kijken
vannochtend ook herrie hier..
sint werd op een basisschool hier in de buurt met volume op standje 1000 verwelkomt
en dat was niet de basisschool die hier achter ligt, maar verstopt ergens achter een paar andere flats
scheelt wel dat die flats hier een soort echoput zijn.. alles weerkaatst lekkerquote:
Ik kan hier ook amper uit mijn raam kijken, want die hebben condens.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:15 schreef mschol het volgende:
[..]
dit ja.. kan amper uit mn ramen kijken
vannochtend ook herrie hier..
sint werd op een basisschool hier in de buurt met volume op standje 1000 verwelkomt
en dat was niet de basisschool die hier achter ligt, maar verstopt ergens achter een paar andere flats
oh, daar heb ik geen last van maar wel kutquote:Op vrijdag 5 december 2025 10:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kan hier ook amper uit mijn raam kijken, want die hebben condens.
Dan was het wel heel hard.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:16 schreef mschol het volgende:
[..]
scheelt wel dat die flats hier een soort echoput zijn.. alles weerkaatst lekker
maar verbaasd was ik beetje wel, sinds nieuwe ramen hoor ik eigenlijk nauwelijks wat van buiten.. dit kwam er beetje doorheen
hoek van hollandquote:Op vrijdag 5 december 2025 10:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Weet iemand waar de boot van Sinterklaas weer vertrekt richting Spanje? Ik vraag dit voor een vriend.
ik heb hier zon dus de condens wordt snel minderquote:Op vrijdag 5 december 2025 10:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kan hier ook amper uit mijn raam kijken, want die hebben condens.
klopt, ik kon meeluisteren toen ik de deur opendeedquote:Op vrijdag 5 december 2025 10:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan was het wel heel hard.
Dank. Dan kan ik daar een hond afleverenquote:
Ze ligt niet in het ziekenhuis.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:11 schreef STING het volgende:
Beterschap @:CherryLips
Lig je hier in het ziekenhuis?
byebye ambar?quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dank. Dan kan ik daar een hond afleveren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |