Na 11 dagen lijkt het me ook wel ff goed idd... Wij gaan straks een change-freeze in dus dan wordt het ook wat rustiger. Vandaag nog dagje SPOC en dan weekend...quote:Op vrijdag 5 december 2025 07:54 schreef mschol het volgende:
[..]
ik mocht mn vrije dag houden, we verwachten niet dat er nog dingen echt optijd komen voor weekend-sintvierders
dus de druk is beetje van de ketel
einde van 11 dagen-werken-streak
Ach nee!quote:Op vrijdag 5 december 2025 07:54 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips is helaas even uit de running. Ze is gisteren lelijk gevallen, ze heeft haar schouder op drie plaatsen gebroken.
Is ze nu bij haar ouders?quote:Op vrijdag 5 december 2025 07:54 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips is helaas even uit de running. Ze is gisteren lelijk gevallen, ze heeft haar schouder op drie plaatsen gebroken.
Ik heb gewoon een Rennie genomen zoals ik altijd doe.quote:Op vrijdag 5 december 2025 08:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zegt de goudvis met brandend maagzuur.
quote:Op vrijdag 5 december 2025 07:54 schreef Ama het volgende:
Oei... Beterschap gewenst @CherryLipsquote:Op vrijdag 5 december 2025 07:54 schreef Ama het volgende:
Ja, zo'n keyboard neemt op allerlei manieren plaats in. Het is wel leuk als je volhoudt met oefenen.quote:Op donderdag 4 december 2025 22:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol nee, maar denk dat een standaard misschien wel handig is. Heb nog niet echt gespeeld, eerst even wennen aan deze nieuwe bewoner van mijn woonkamer en alle knopjes zijn overwhelming.
Jammer dat het niet echt goed met je gaat, hopelijk veranderen de omstandigheden snel!
Hadden we het maar serieus gebrachtquote:Op vrijdag 5 december 2025 08:15 schreef Recce het volgende:
Een paar dagen geleden grapten we nog dat ze zo'n rubber vloer moest hebben.
En ik gewoon een paracetamol.quote:Op vrijdag 5 december 2025 08:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een Rennie genomen zoals ik altijd doe.
quote:Op vrijdag 5 december 2025 08:15 schreef Recce het volgende:
Een paar dagen geleden grapten we nog dat ze zo'n rubber vloer moest hebben.
Even bij het opperhoofd @kwiwi klagenquote:
komen, huehuequote:Op vrijdag 5 december 2025 08:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet ze maar niet meer op die 3 plaatsen komen!
Oh no!quote:Op vrijdag 5 december 2025 07:54 schreef Ama het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 5 december 2025 07:54 schreef Ama het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |