ballie getrouwd?quote:Op donderdag 4 december 2025 21:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die ligt ergens straalbezopen in een bruidssuite
Hoop voor @bitterbal dat ze niet al te brak is morgen.quote:Op donderdag 4 december 2025 21:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die ligt ergens straalbezopen in een bruidssuite
Ze was op een bruiloft, niet die van haarzelf denk ikquote:
Brakkebal.quote:Op donderdag 4 december 2025 21:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Hoop voor @:bitterbal dat ze niet al te brak is morgen.
Lol nee, maar denk dat een standaard misschien wel handig is. Heb nog niet echt gespeeld, eerst even wennen aan deze nieuwe bewoner van mijn woonkamer en alle knopjes zijn overwhelming.quote:Op donderdag 4 december 2025 09:01 schreef Recce het volgende:
[..]Ga je Orgel Joke achterna?
Heb je een keyboard met onderstel en zo? Misschien zitten er al van die hoempadeuntjes in.
Hier gaat het niet echt goed door allerlei omstandigheden, maar het wordt vast weer een keer beter. Jij bent lekker aan het Ingressen, lees ik af en toe.
Inderdaad, want ze moet gewoon naar de sportschool.quote:Op donderdag 4 december 2025 21:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Hoop voor @:bitterbal dat ze niet al te brak is morgen.
Zou het niet doen Luca.quote:Op donderdag 4 december 2025 22:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De Hoofdpiet met de dood bedreigen.![]()
Serieus hè, bizarre wereldquote:Op donderdag 4 december 2025 22:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
eeehhhh wat?quote:Op donderdag 4 december 2025 22:32 schreef Flory- het volgende:
Vanmiddag twee politieagenten op bezoek ter controle![]()
Van een vragenvuur tot rondleiding boven, kleding checken en de tandenborstels![]()
België, controle na verhuizing, of je er echt woont enzoquote:
Apartquote:Op donderdag 4 december 2025 22:59 schreef Flory- het volgende:
[..]
België, controle na verhuizing, of je er echt woont enzo![]()
Intussen kun je nergens je adres wijzigen, je auto niet parkeren want je woont daar pas officieel als je enkele weken na de controle van de pliesie een uitnodiging krijgt voor het stadhuis om het officieel aan te vragen
Nogal jaquote:
triestquote:Op donderdag 4 december 2025 22:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
quote:Op donderdag 4 december 2025 22:32 schreef Flory- het volgende:
Vanmiddag twee politieagenten op bezoek ter controle![]()
Van een vragenvuur tot rondleiding boven, kleding checken en de tandenborstels![]()
Toen moest ik mrflory facetimen en kreeg hij zo op z'n werk de controle![]()
tiswat![]()
gekke belgenquote:Op donderdag 4 december 2025 22:59 schreef Flory- het volgende:
[..]
België, controle na verhuizing, of je er echt woont enzo![]()
Intussen kun je nergens je adres wijzigen, je auto niet parkeren want je woont daar pas officieel als je enkele weken na de controle van de pliesie een uitnodiging krijgt voor het stadhuis om het officieel aan te vragen
quote:
ik ben het wel eens met de critici, en snap wel dat mensen er boos over worden,bedreigen gaan "misschien" te verquote:Afgelopen week kwam het Sinterklaasjournaal in opspraak. Door problemen bij de Sint en het pietenteam zouden de cadeaus mogelijk niet op Pakjesavond bij de kinderen kunnen worden langsgebracht.
De Hoofdpiet, die al jarenlang wordt gespeeld door Van der Laan, liet zien hoe ouders zelf cadeaus kunnen inkopen en verstoppen voor hun kinderen. In de uitzending van maandagavond legt hij ook uit hoe de buurman zich in geval van nood kan voordoen als hulpsint, zodat de kinderen niet doorhebben dat de echte Sinterklaas niet op tijd is.
Volgens critici zou deze verhaallijn het mysterie van Sinterklaas kunnen verpesten voor kinderen.
Hey dame Shii. Het gaat nu al zover dat de Hoofdpiet doodsbedreigingen krijgt.quote:Op vrijdag 5 december 2025 00:30 schreef Shii het volgende:
Misschien dat hele Sinterklaasjournaal maar eens afschaffen. Ieder jaar weer gaat er zogenaamd van alles mis en op het laatst komt het dan toch nog goed.
In onze tijd, jaja oma vertelt, zag je Sinterklaas aankomen op tv en misschien dat hij dan nog in een paar programma's kwam opdraven, maar er werden geen hele verhalen omheen bedacht. Het was al spannend genoeg toch?
Ja daarom mijn reactie. Vroeger was Sinterklaas een mysterie, de laatste jaren moeten er ineens allerlei avonturen beleefd worden op tv, met alle gevolgen van dien.quote:Op vrijdag 5 december 2025 00:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hey dame Shii. Het gaat nu al zover dat de Hoofdpiet doodsbedreigingen krijgt.
In mijn jeugd kwam Sinterklaas zelfs nog op school met een boot. En als je in de wat hogere klas zat hield je het stil tegen de jongere kids,quote:Op vrijdag 5 december 2025 00:48 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja daarom mijn reactie. Vroeger was Sinterklaas een mysterie, de laatste jaren moeten er ineens allerlei avonturen beleefd worden op tv, met alle gevolgen van dien.
Je bent er nog. Mooi feest gehad las ik.quote:
ja kan niet meer slapen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 01:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je bent er nog. Mooi feest gehad las ik.
Ga Karen doen bij de receptie dan.quote:Op vrijdag 5 december 2025 01:12 schreef bitterbal het volgende:
geloof dat er ee paar stoppen zijn doorgeslagen
Ben je wel gelijk goed wakkerquote:Op vrijdag 5 december 2025 01:35 schreef bitterbal het volgende:
Nou koude douche in het donker dan denk ik
Nachtlampje mee.quote:Op vrijdag 5 december 2025 01:35 schreef bitterbal het volgende:
Nou koude douche in het donker dan denk ik
Oké. Had gedoucht onder telefoon licht. Wat denk je. Was klaar met alles. Trek kleding aan. Poets tanden. Alles in het donker. En alles springt weer aanquote:
En nu lekker slapen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 02:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oké. Had gedoucht onder telefoon licht. Wat denk je. Was klaar met alles. Trek kleding aan. Poets tanden. Alles in het donker. En alles springt weer aan
Oude mannenplasje en brandend maagzuur.quote:
Gewoon weer goed de ochtend beginnen boys.quote:
maar... weekendquote:Op vrijdag 5 december 2025 07:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gewoon weer goed de ochtend beginnen boys.
Ga dan maar terug naar bed.quote:
Waarom ga je dan pas zo laat slapenquote:Op vrijdag 5 december 2025 07:51 schreef Nattekat het volgende:
Godverdomme, kon ik niet gebruiken zo'n nacht
ik mocht mn vrije dag houden, we verwachten niet dat er nog dingen echt optijd komen voor weekend-sintvierdersquote:Op vrijdag 5 december 2025 07:32 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Was het maar zo. Nog één dag werken.
ligt eraan voor watquote:Op vrijdag 5 december 2025 07:53 schreef Nattekat het volgende:
Altijd leuk, als er ¤460 wordt afgeschreven
quote:Op vrijdag 5 december 2025 07:54 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips is helaas even uit de running. Ze is gisteren lelijk gevallen, ze heeft haar schouder op drie plaatsen gebroken.
Zet deze maar even hard op in de auto straks en lekker meebleren!quote:Op vrijdag 5 december 2025 07:53 schreef Nattekat het volgende:
Alsjeblieft nietquote:Op vrijdag 5 december 2025 07:57 schreef Karzai het volgende:
[..]
Zet deze maar even hard op in de auto straks en lekker meebleren!
Bekijk deze YouTube-video
NOESquote:Op vrijdag 5 december 2025 07:54 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips is helaas even uit de running. Ze is gisteren lelijk gevallen, ze heeft haar schouder op drie plaatsen gebroken.
Ach arm jochie toch. Heeft mama je toen een kruikje gebracht?quote:
Bij mij was het 438quote:Op vrijdag 5 december 2025 07:53 schreef Nattekat het volgende:
Dure business.quote:
Zegt de goudvis met brandend maagzuur.quote:Op vrijdag 5 december 2025 08:01 schreef dud0r het volgende:
Ach arm jochie toch. Heeft mama je toen een kruikje gebracht?
Moet ze maar niet meer op die 3 plaatsen komen!quote:Op vrijdag 5 december 2025 07:54 schreef Ama het volgende:
Na 11 dagen lijkt het me ook wel ff goed idd... Wij gaan straks een change-freeze in dus dan wordt het ook wat rustiger. Vandaag nog dagje SPOC en dan weekend...quote:Op vrijdag 5 december 2025 07:54 schreef mschol het volgende:
[..]
ik mocht mn vrije dag houden, we verwachten niet dat er nog dingen echt optijd komen voor weekend-sintvierders
dus de druk is beetje van de ketel
einde van 11 dagen-werken-streak
Ach nee!quote:Op vrijdag 5 december 2025 07:54 schreef Ama het volgende:
Is ze nu bij haar ouders?quote:Op vrijdag 5 december 2025 07:54 schreef Ama het volgende:
Ik heb gewoon een Rennie genomen zoals ik altijd doe.quote:Op vrijdag 5 december 2025 08:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zegt de goudvis met brandend maagzuur.
Oei... Beterschap gewenst @CherryLipsquote:Op vrijdag 5 december 2025 07:54 schreef Ama het volgende:
Ja, zo'n keyboard neemt op allerlei manieren plaats in. Het is wel leuk als je volhoudt met oefenen.quote:Op donderdag 4 december 2025 22:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol nee, maar denk dat een standaard misschien wel handig is. Heb nog niet echt gespeeld, eerst even wennen aan deze nieuwe bewoner van mijn woonkamer en alle knopjes zijn overwhelming.
Jammer dat het niet echt goed met je gaat, hopelijk veranderen de omstandigheden snel!
Hadden we het maar serieus gebrachtquote:Op vrijdag 5 december 2025 08:15 schreef Recce het volgende:
Een paar dagen geleden grapten we nog dat ze zo'n rubber vloer moest hebben.
En ik gewoon een paracetamol.quote:Op vrijdag 5 december 2025 08:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een Rennie genomen zoals ik altijd doe.
quote:Op vrijdag 5 december 2025 08:15 schreef Recce het volgende:
Een paar dagen geleden grapten we nog dat ze zo'n rubber vloer moest hebben.
Even bij het opperhoofd @kwiwi klagenquote:
komen, huehuequote:Op vrijdag 5 december 2025 08:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet ze maar niet meer op die 3 plaatsen komen!
Oh no!quote:Op vrijdag 5 december 2025 07:54 schreef Ama het volgende:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |