Hey dame Shii. Het gaat nu al zover dat de Hoofdpiet doodsbedreigingen krijgt.quote:Op vrijdag 5 december 2025 00:30 schreef Shii het volgende:
Misschien dat hele Sinterklaasjournaal maar eens afschaffen. Ieder jaar weer gaat er zogenaamd van alles mis en op het laatst komt het dan toch nog goed.
In onze tijd, jaja oma vertelt, zag je Sinterklaas aankomen op tv en misschien dat hij dan nog in een paar programma's kwam opdraven, maar er werden geen hele verhalen omheen bedacht. Het was al spannend genoeg toch?
Ja daarom mijn reactie. Vroeger was Sinterklaas een mysterie, de laatste jaren moeten er ineens allerlei avonturen beleefd worden op tv, met alle gevolgen van dien.quote:Op vrijdag 5 december 2025 00:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hey dame Shii. Het gaat nu al zover dat de Hoofdpiet doodsbedreigingen krijgt.
In mijn jeugd kwam Sinterklaas zelfs nog op school met een boot. En als je in de wat hogere klas zat hield je het stil tegen de jongere kids,quote:Op vrijdag 5 december 2025 00:48 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja daarom mijn reactie. Vroeger was Sinterklaas een mysterie, de laatste jaren moeten er ineens allerlei avonturen beleefd worden op tv, met alle gevolgen van dien.
Je bent er nog. Mooi feest gehad las ik.quote:
ja kan niet meer slapen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 01:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je bent er nog. Mooi feest gehad las ik.
Ga Karen doen bij de receptie dan.quote:Op vrijdag 5 december 2025 01:12 schreef bitterbal het volgende:
geloof dat er ee paar stoppen zijn doorgeslagen
Ben je wel gelijk goed wakkerquote:Op vrijdag 5 december 2025 01:35 schreef bitterbal het volgende:
Nou koude douche in het donker dan denk ik
Nachtlampje mee.quote:Op vrijdag 5 december 2025 01:35 schreef bitterbal het volgende:
Nou koude douche in het donker dan denk ik
Oké. Had gedoucht onder telefoon licht. Wat denk je. Was klaar met alles. Trek kleding aan. Poets tanden. Alles in het donker. En alles springt weer aanquote:
En nu lekker slapen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 02:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oké. Had gedoucht onder telefoon licht. Wat denk je. Was klaar met alles. Trek kleding aan. Poets tanden. Alles in het donker. En alles springt weer aan
Oude mannenplasje en brandend maagzuur.quote:
Gewoon weer goed de ochtend beginnen boys.quote:
maar... weekendquote:Op vrijdag 5 december 2025 07:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gewoon weer goed de ochtend beginnen boys.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |