10+ jaar te laatquote:Op donderdag 4 december 2025 20:44 schreef Nattekat het volgende:
Geen ESF
Jaar te laat mensen, manmanman.
Nicequote:Op donderdag 4 december 2025 21:18 schreef mschol het volgende:
oh en ga waarschijnlijk telefoon abo upgrade krijgen naar onbeperkt alles met een nieuwe telefoon want baas wil betalen
Weet je al welke?quote:Op donderdag 4 december 2025 21:18 schreef mschol het volgende:
oh en ga waarschijnlijk telefoon abo upgrade krijgen naar onbeperkt alles met een nieuwe telefoon want baas wil betalen
ik wil eigenlijk weer een Oneplus, de aanbieding waar baas mee kwam was een Oneplus 15quote:
Went vanzelf wel.quote:Op donderdag 4 december 2025 21:41 schreef mschol het volgende:
[..]
ik wil eigenlijk weer een Oneplus, de aanbieding waar baas mee kwam was een Oneplus 15
maar gelijk gezegd dat ik even moet kijken of die niet te groot wordt, mijn oneplus 9 pro vind ik eigenlijk al de max
Nee ballie.erasedquote:Op donderdag 4 december 2025 21:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je die van jou al uitgepakt?
Ja dat snap ik, ik heb 6,1" en dat vind ik al groot zatquote:Op donderdag 4 december 2025 21:41 schreef mschol het volgende:
[..]
ik wil eigenlijk weer een Oneplus, de aanbieding waar baas mee kwam was een Oneplus 15
maar gelijk gezegd dat ik even moet kijken of die niet te groot wordt, mijn oneplus 9 pro vind ik eigenlijk al de max
*snurk* *snurk*quote:Op donderdag 4 december 2025 21:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
@:bitterbal zeg er eens wat van
Die ligt ergens straalbezopen in een bruidssuitequote:Op donderdag 4 december 2025 21:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
@:bitterbal zeg er eens wat van
quote:Op donderdag 4 december 2025 21:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die ligt ergens straalbezopen in een bruidssuite
ballie getrouwd?quote:Op donderdag 4 december 2025 21:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoop voor @bitterbal dat ze niet al te brak is morgen.quote:Op donderdag 4 december 2025 21:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze was op een bruiloft, niet die van haarzelf denk ikquote:
Brakkebal.quote:Op donderdag 4 december 2025 21:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Hoop voor @:bitterbal dat ze niet al te brak is morgen.
Lol nee, maar denk dat een standaard misschien wel handig is. Heb nog niet echt gespeeld, eerst even wennen aan deze nieuwe bewoner van mijn woonkamer en alle knopjes zijn overwhelming.quote:Op donderdag 4 december 2025 09:01 schreef Recce het volgende:
[..]Ga je Orgel Joke achterna?
Heb je een keyboard met onderstel en zo? Misschien zitten er al van die hoempadeuntjes in.
Hier gaat het niet echt goed door allerlei omstandigheden, maar het wordt vast weer een keer beter. Jij bent lekker aan het Ingressen, lees ik af en toe.
Inderdaad, want ze moet gewoon naar de sportschool.quote:Op donderdag 4 december 2025 21:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Hoop voor @:bitterbal dat ze niet al te brak is morgen.
Zou het niet doen Luca.quote:Op donderdag 4 december 2025 22:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De Hoofdpiet met de dood bedreigen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |