Ik moet ook nog stemmenquote:Op donderdag 4 december 2025 20:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik moet hem nog in vullen![]()
![]()
Ben al wel met een schifting bezig geweest adhv de lijst van vorig jaar..
quote:Op donderdag 4 december 2025 20:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Volgens mij zag ik hier laatst een stemlijst van de top2000 voorbijkomen. Daardoor dacht ik er nu gelukkig op tijd aan
Viva Forever - Spice GirlsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is lang geleden, vroeger veel geluisterd. Nog steeds even goed.
Deze hele week nogquote:Op donderdag 4 december 2025 20:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik moet ook nog stemmen
Tot wannee kan het?
Gisterenquote:Op donderdag 4 december 2025 20:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik moet ook nog stemmen
Tot wannee kan het?
Jaquote:Op donderdag 4 december 2025 20:16 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Viva Forever - Spice Girls
Maandag ergens in de loop van de dagquote:Op donderdag 4 december 2025 20:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik moet ook nog stemmen
Tot wannee kan het?
Nog 3 dagenquote:Op donderdag 4 december 2025 20:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik moet ook nog stemmen
Tot wannee kan het?
Dit zegt mij niksquote:Op donderdag 4 december 2025 20:19 schreef essnhills het volgende:
How many of us out there
Feel the need
To run and look for shelter
quote:
Ja dat is zeker weten mijn favoriete spice girls nummer.quote:Op donderdag 4 december 2025 20:16 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Viva Forever - Spice Girls
I promised myselfquote:
Mockingbird is zo goed.quote:Op donderdag 4 december 2025 20:20 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja dat is zeker weten mijn favoriete spice girls nummer.
Zie ook veel Eminem op je lijstje Thegirlnextdoor. Ook altijd goed. Mockingbird komt wel in mijn lijstje.
Zelfde. Had verder niet zoveel met de Spice Girls maar deze trok mijn aandacht en heel veel geluisterd. Brengt wel herinneringen terug en leuk tegen te komen. Like Toy Soldiers van Eminem heb ik dat ook mee.quote:Op donderdag 4 december 2025 20:20 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zie ook veel Eminem op je lijstje Thegirlnextdoor. Ook altijd goed. Mockingbird komt wel in mijn lijstje.
2 is veel?quote:Op donderdag 4 december 2025 20:20 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja die is ook steengoed. Blijft goed om naar te luisteren.quote:Op donderdag 4 december 2025 20:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Mockingbird is zo goed.Dit is ook een favoriet van me van Eminem:
Bekijk deze YouTube-video
quote:Na het weekend wordt het flink warmer: dinsdag is 14 tot 15 graden mogelijk.
Ja vind ik verhoudingsgewijs wel veelquote:Op donderdag 4 december 2025 20:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
2 is veel?
Oh sorry, 3. Ja dat is wel veel
Hihiquote:
Ik haal meestal halve liters monster. Wat moet je nou met een klein blikjequote:Op donderdag 4 december 2025 20:20 schreef Ama het volgende:
Waar blijft mijn kleine monster. Ze komt vanzelf wel terug hoor daar niet van maar toch.
quote:
Ja, is net iets minder dan 10%, snap ik wel.quote:Op donderdag 4 december 2025 20:27 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja vind ik verhoudingsgewijs wel veelIn mijn lijst zal Radiohead er ook wel met 3 nummer instaan. Maar voor de rest niet zoveel denk ik. Moet het lijstje nog gaan maken morgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |