quote:Op donderdag 4 december 2025 19:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben gewoon in de middag erg moe. Maar dat kan door mijn Neurofibromatose komen. Over een paar maanden mag ik weer naar de neuroloog ga ik hem dit ook voorleggen..
Google lens maakt me ook niet wijzer...quote:Op donderdag 4 december 2025 19:55 schreef Ama het volgende:
Ik weet eigenlijk helemaal niet hoe duur dat ding is.
soort kibbeling van HONTquote:Op donderdag 4 december 2025 19:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee een bakje babi pambar is ook net een tientje waard ofzo
Is daar ook een gids van?quote:
[..]
Ik ben gewoon in de middag erg moe. Maar dat kan door mijn Neurofibromatose komen. Over een paar maanden mag ik weer naar de neuroloog ga ik hem dit ook voorleggen..
[..]
Ik heb vanmiddag ook even gelegenquote:Op donderdag 4 december 2025 19:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben denk ik om 13.30 even gaan liggen, wel met een wekker van een half uur. Maar omdat ik niks had om er uit te gaan kwam ik er pas rond 17.00 uur weer echt uit.
Lilak sterke meid.quote:
Owwww maar tussen de 500 en 1500 euroquote:Op donderdag 4 december 2025 19:55 schreef Ama het volgende:
Ik weet eigenlijk helemaal niet hoe duur dat ding is.
Oh dat is maar een "beetje" buiten mijn budget.quote:Op donderdag 4 december 2025 20:02 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Owwww maar tussen de 500 en 1500 euro
Fucking vet.quote:Op donderdag 4 december 2025 20:03 schreef StevenHyde het volgende:
https://www.lettoden.com/collections/dinosaurs-cat-tree
Wel veeel duurder dan ik vooraf dacht.
Jupquote:
Hmm, even sparen dus... Wel gaaf maar vraag me af of hij een kat van 8 kilo kan houden...quote:Op donderdag 4 december 2025 20:02 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Owwww maar tussen de 500 en 1500 euro
Dat ding zelf weeg 32 kilo.quote:Op donderdag 4 december 2025 20:05 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Jup
[..]
Hmm, even sparen dus... Wel gaaf maar vraag me af of hij een kat van 8 kilo kan houden...
Ohquote:
Zou moeten kunnen. De nek steekt ook redelijk stijl omhoog dus kans bestaat dat het zou kunnen werken. Even met de vrouw besprekenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Haar nek steekt ook redelijk stijl omhoog?quote:Op donderdag 4 december 2025 20:09 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Zou moeten kunnen. De nek steekt ook redelijk stijl omhoog dus kans bestaat dat het zou kunnen werken. Even met de vrouw bespreken
Ja, 90 graden ten opzichte van de schouder.quote:Op donderdag 4 december 2025 20:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Haar nek steekt ook redelijk stijl omhoog?
quote:Op donderdag 4 december 2025 20:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Volgens mij zag ik hier laatst een stemlijst van de top2000 voorbijkomen. Daardoor dacht ik er nu gelukkig op tijd aan
Ik moet hem nog in vullenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ben al wel met een schifting bezig geweest adhv de lijst van vorig jaar.."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Woah!quote:Op donderdag 4 december 2025 20:14 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ja, 90 graden ten opzichte van de schouder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |