Pas je wel op.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik leef nog hoornet wel bijna tegen de vlakte gegaan maar ging nog net goed.
Doe nou maar niet zo bijdehandquote:Op vrijdag 5 december 2025 11:24 schreef CherryLips het volgende:
beetje oppassen ja..quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:24 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:25 schreef CherryLips het volgende:
Bedankt voor alle beterschapswensen
lukt je prima zo te zienquote:Op vrijdag 5 december 2025 11:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet nu met links typen en dat kan ik niet.
Moeten we dud0r nu alsnog sturen om die rubberen tegels te plaatsen bij jou in huis?quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:24 schreef CherryLips het volgende:
Gaat anders primaquote:Op vrijdag 5 december 2025 11:25 schreef CherryLips het volgende:
Gelukkig kun je wel een taartje eten met links.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:25 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Gelukkig kun je wel een taartje eten met links.
Heb al cake opquote:Op vrijdag 5 december 2025 11:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Gelukkig kun je wel een taartje eten met links.
Gewoon direct met die kersenlipjes pakkenquote:Op vrijdag 5 december 2025 11:30 schreef Ama het volgende:
Chocolade moet ook prima lukken met links.
Gewoon Kirby stijl:quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon direct met die kersenlipjes pakken
Geen handen voor nodig
Preciesquote:Op vrijdag 5 december 2025 11:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Gewoon Kirby stijl:
[ link | afbeelding ]
Buiten. In het bos. Ik was met een uilentocht en we mochten geen zaklamp gebruiken. Ik lag na nog geen vijf minuten lopen op m'n bek.quote:
quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Buiten. In het bos. Ik was met een uilentocht en we mochten geen zaklamp gebruiken. Ik lag na nog geen vijf minuten lopen op m'n bek.
[..]
Buiten. In het bos. Ik was met een uilentocht en we mochten geen zaklamp gebruiken. Ik lag na nog geen vijf minuten lopen op m'n bek.
[..]
[..]
[..]
[..]
Ja daar was ik met mijn gestel sowieso niet aan begonnenquote:Op vrijdag 5 december 2025 11:38 schreef Recce het volgende:
[..]Dat is ook wel een bijzonder idee, om in het donker in het bos te gaan lopen zonder licht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |