Yup.quote:Op vrijdag 5 december 2025 12:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Argh, dat laatste klinkt irritant. Is het plan nu een flinke tijd met een mitella lopen?
Werkt de pijnstilling een beetje? Je bent hier wel weer aan het posten iig.quote:
Zolang ik stil zitquote:Op vrijdag 5 december 2025 12:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Werkt de pijnstilling een beetje? Je bent hier wel weer aan het posten iig.
Dat geloof ik wel ja. Blijf je de eerste tijd nog bij je ouders?quote:Op vrijdag 5 december 2025 12:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zolang ik stil zitnaar de wc gaan en omkleden is een drama.
Ja de komende weken wel denk ik.quote:Op vrijdag 5 december 2025 12:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel ja. Blijf je de eerste tijd nog bij je ouders?
Verstandigquote:Op vrijdag 5 december 2025 12:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja de komende weken wel denk ik.
Lijkt me wel handig iddquote:Op vrijdag 5 december 2025 12:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja de komende weken wel denk ik.
Kadootjes hoort ook als cadeautjes geschreven te worden.quote:
Ja geen idee welke optie het is.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat gaat hier mis?
@:de_zwabber
@:de-zwabber
@:dezwabber
Goed verhaal, lekker kort. Doen we niks mee.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:59 schreef mschol het volgende:
[..]
maar wel de algemeen geaccepteerde geldende informele spelling
quote:Op vrijdag 5 december 2025 12:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als het goed is niet. Want dan zou ik meteen een prothese krijgen. Kans bestaat dat ik die arm niet meer hoger dan m'n schouder kan krijgen.
quote:Op vrijdag 5 december 2025 12:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daarom ging ik net zowat tegen de vlakte. Werd ineens heel beroerd en alles klonk dof. Ik trok wit weg en begon te zweten.
Alles nu spraak naar tekst doenquote:Op vrijdag 5 december 2025 12:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik had geen zin meer in werk maar dit is ook wel rigoureus.
Dat is lang. Kut zeg.quote:Op vrijdag 5 december 2025 12:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een flinke buffer gelukkig. Het kon wel een paar maanden duren.
PVV, JA21, VVD, FvD, BBB... Wat nog meer?quote:Op vrijdag 5 december 2025 12:09 schreef Nattekat het volgende:
Wilders kijkt al uit naar het voortouw krijgen in de formatie.
Gelooft ie het zelf
Blijkbaar. Wat er nu gaat komen is ook al gedoemd te falen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 12:09 schreef Nattekat het volgende:
Wilders kijkt al uit naar het voortouw krijgen in de formatie.
Gelooft ie het zelf
Oef das geen fijnequote:Op vrijdag 5 december 2025 09:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze is gevallen en heeft nu haar schouder op drie plekken gebroken.
Heb ik begin vorig jaar ook een tijd gedaan.quote:Op vrijdag 5 december 2025 12:23 schreef Karzai het volgende:
je kunt tegenwoordig ook met spraak typen ger
Ik heb echt een enorme teringhekel aan de VVD momenteelquote:Op vrijdag 5 december 2025 12:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Blijkbaar. Wat er nu gaat komen is ook al gedoemd te falen.
"Ja maar hij zegt tenminste waar het op staat!"quote:Op vrijdag 5 december 2025 12:25 schreef Karzai het volgende:
Wilders is totaal ongeloofwaardig geworden, dat mensen daar nog intrappen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |