Ga ik straks doenquote:Op vrijdag 5 december 2025 13:12 schreef UitStraling het volgende:
Dan ben je wel een enorme kansloze tokkie als je op Sinterklaasavond iets bij Thuisbezorgd besteld.
of niet..quote:Op vrijdag 5 december 2025 13:18 schreef Ama het volgende:
Heel erg tokkie idd als een restaurant gewoon open is voor bezorgen.Als ze er geen zin in hebben merk je het snel genoeg.
Oh dat is wel slecht.quote:Op vrijdag 5 december 2025 13:21 schreef mschol het volgende:
[..]
of niet..
*kijkt boos naar de burger king die gewoon niks liet horen tot na sluiting
volgens mij is de burger king hier inmiddels ook weer weg..quote:Op vrijdag 5 december 2025 13:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Burger king hebben we hier niet eens geloof ik. Wel drie Maccies. Maar ja als je daar wat bestelt betaal je echt de hoofdprijs.
ben benieuwd wat dat gaat veranderen in streaming landschapquote:Op vrijdag 5 december 2025 13:25 schreef Ama het volgende:
Netflix koopt grote delen Warner Bros. voor 82,7 miljard dollar - https://nos.nl/l/2593276
Ja ik ook wel eigenlijk want ik heb bij Netflix een abonnement en bij HBO.quote:Op vrijdag 5 december 2025 13:26 schreef mschol het volgende:
[..]
ben benieuwd wat dat gaat veranderen in streaming landschap
Zat er wel tijd aan te komen. Dat is wel best een flinke overname.quote:Op vrijdag 5 december 2025 13:25 schreef Ama het volgende:
Netflix koopt grote delen Warner Bros. voor 82,7 miljard dollar - https://nos.nl/l/2593276
hoeveel weekentassen heb ik nodig voor 82,7 miljard dorr in de biljetten met de hoogste waardequote:Op vrijdag 5 december 2025 13:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Waarom heb ik niet 82,7 miljard dollar in mijn kontzak![]()
* Dr_Flash zoekt nog wat muntjes
Ik heb alleen een abonnement bij HBO.quote:Op vrijdag 5 december 2025 13:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik ook wel eigenlijk want ik heb bij Netflix een abonnement en bij HBO.
Netflix heeft vaak erg goede documentaires en ook series dus dat is voor mij wel een reden dat ik daar blijf. HBO is ook erg interessant tegenwoordig voor de true crime liefhebber.quote:Op vrijdag 5 december 2025 13:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb alleen een abonnement bij HBO.
Opzeggen, streamingsdiensten zijn een mentale en fysieke handicap in het leven, gewoon iets leuks en nuttigs gaan doen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 13:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb alleen een abonnement bij HBO.
Op FOK! postenquote:Op vrijdag 5 december 2025 13:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Opzeggen, streamingsdiensten zijn een mentale en fysieke handicap in het leven, gewoon iets leuks en nuttigs gaan doen.
benieuwd vooral of mn 50% korting bij HBO nog blijft, of dat ze dat allemaal opzeggen en je de volle mep gaat betalen voor een alles omvattende dienstquote:Op vrijdag 5 december 2025 13:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik ook wel eigenlijk want ik heb bij Netflix een abonnement en bij HBO.
Oh zou me niks verbazen als Netflix dat op de een of andere manier zo weet te spelen dat je dat kwijtraakt inderdaad.quote:Op vrijdag 5 december 2025 13:36 schreef mschol het volgende:
[..]
benieuwd vooral of mn 50% korting bij HBO nog blijft, of dat ze dat allemaal opzeggen en je de volle mep gaat betalen voor een alles omvattende dienst
Die HBO app die stopt gewoon op een gegeven moment. Dan moet je maar Netflix gaan gebruiken en 8,99 extra betalen voor het HBO pakket.quote:Op vrijdag 5 december 2025 13:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh zou me niks verbazen als Netflix dat op de een of andere manier zo weet te spelen dat je dat kwijtraakt inderdaad.
Zoiets zal het wel worden ja.quote:Op vrijdag 5 december 2025 13:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die HBO app die stopt gewoon op een gegeven moment. Dan moet je maar Netflix gaan gebruiken en 8,99 extra betalen voor het HBO pakket.
Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar. Waarschijnlijk dat laatste. Want fuck kortingen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 13:36 schreef mschol het volgende:
[..]
benieuwd vooral of mn 50% korting bij HBO nog blijft, of dat ze dat allemaal opzeggen en je de volle mep gaat betalen voor een alles omvattende dienst
Dat is dan contractbreuk. Dan mogen ze miljarden gaan betalen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 13:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh zou me niks verbazen als Netflix dat op de een of andere manier zo weet te spelen dat je dat kwijtraakt inderdaad.
Maar je bent met die HBO abonnement in eerste instantie geen contract aangegaan met Netflix? Ja ik weet ook niet hoe dit juridisch precies in elkaar zit hoor maar ik gok dat ze dat op de een of andere manier wel stop kunnen zetten.quote:Op vrijdag 5 december 2025 13:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is dan contractbreuk. Dan mogen ze miljarden gaan betalen.
mwha denk dat ze wel gewoon HBO abbonementen mogen laten stoppen omdat de dienst wordt geintegreerd bij Netflix..quote:Op vrijdag 5 december 2025 13:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is dan contractbreuk. Dan mogen ze miljarden gaan betalen.
Klopt, maar met de overname van Hbo door Netflix nemen ze ook mijn contract over.quote:Op vrijdag 5 december 2025 13:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar je bent met die HBO abonnement in eerste instantie geen contract aangegaan met Netflix? Ja ik weet ook niet hoe dit juridisch precies in elkaar zit hoor maar ik gok dat ze dat op de een of andere manier wel stop kunnen zetten.
Daar heb je ook wel weer een punt.quote:Op vrijdag 5 december 2025 13:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Klopt, maar met de overname van Hbo door Netflix nemen ze ook mijn contract over.
maar HBO is nog een aparte entiteit denk ik (juridisch gezien)quote:Op vrijdag 5 december 2025 13:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Klopt, maar met de overname van Hbo door Netflix nemen ze ook mijn contract over.
Wie doet dat wel.quote:Op vrijdag 5 december 2025 13:46 schreef Ama het volgende:
Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik niet alle lettertjes gelezen heb toen die tijd.
Ja dit.quote:Op vrijdag 5 december 2025 13:46 schreef Ama het volgende:
Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik niet alle lettertjes gelezen heb toen die tijd. Dacht oke chill ik wil HBO en krijg 50% korting dus doen we.
Maar ik denk dus dat er ergens wel staat dat het op de een of van de manier wel kan of dat in ieder geval Netflix in zijn recht staat om het stop te zetten als het een onderdeel van hun is.quote:
ze moeten die 82 miljard toch terug verdienenquote:Op vrijdag 5 december 2025 13:47 schreef Ama het volgende:
Als Netflix een manier kan vinden om nog meer geld te vragen dan gaan ze dat zeker weten doen.
Ja, dit sowieso.quote:Op vrijdag 5 december 2025 13:47 schreef Ama het volgende:
Als Netflix een manier kan vinden om nog meer geld te vragen dan gaan ze dat zeker weten doen.
Kijken hoelang mijn vader nog kan meekijken op mijn account.quote:
Miljoen hahaquote:Op vrijdag 5 december 2025 13:48 schreef mschol het volgende:
[..]
ze moeten die 82 miljard toch terug verdienen
volgens mij niet, zolang je maar kan opzeggen (en aangezien het maandabo's zijn kan dat)quote:Op vrijdag 5 december 2025 13:50 schreef Ama het volgende:
Binnenkort tientje erbij op je abonnement. Ja ik weet ook eigenlijk niet of dat zo snel weer mag trouwens. Is daar een wet voor ofzo hoevaak die prijzen omhoog mogen worden geknald?
tja ik weet niet exact wat ze overnemen maar warner bros is best groot en een boel kleine beetje maken 1 grote boelquote:
Bedrijven mogen wel prijsverhogingen doorvoeren, maar alleen als zij:quote:Op vrijdag 5 december 2025 13:50 schreef Ama het volgende:
Binnenkort tientje erbij op je abonnement. Ja ik weet ook eigenlijk niet of dat zo snel weer mag trouwens. Is daar een wet voor ofzo hoevaak die prijzen omhoog mogen worden geknald?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |