SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smilies
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Dagen worden bijna weer langerquote:
Heeeeequote:
quote:
Ik heb er wel heel even aan gedacht om er een foto van te makenquote:Op woensdag 3 december 2025 12:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En toen heb je er een foto van gemaakt en hem opgepakt en erover gepost in het Via Pecunia topic.
ja!!! heerlijk, verwarming kan weer uitquote:
als ze het zouden uitbrengen zou ik het kopenquote:[..]![]()
Het is nog geen feestje allemaal.quote:Op woensdag 3 december 2025 12:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heeeeehoe gaat ie?! Hoe is het leven zonder Luna?
Is die goed van binnen gemarineerdquote:Op woensdag 3 december 2025 12:50 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een dronken wasbeer.
Gelukkig gaat het nu goed met die wasbeer dus mag ik ook wel lachen om die foto want het ziet er wel een beetje grappig uit.quote:Op woensdag 3 december 2025 12:50 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft tenminste de WC nog wel bereikt.quote:Op woensdag 3 december 2025 12:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Gelukkig gaat het nu goed met die wasbeer dus mag ik ook wel lachen om die foto want het ziet er wel een beetje grappig uit.
laat dan ook even de winkel zien waar hij zich heeft misdragenquote:Op woensdag 3 december 2025 12:50 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Arme man.quote:Pieter van Vollenhoven deelt al een jaar lang onbewust video's die gemaakt zijn met kunstmatige intelligentie. De echtgenoot van prinses Margriet deelt filmpjes op X van natuurverschijnselen die nep zijn. "Wat erg! Ik voel mij belazerd", zegt hij tegen het AD.
Beetje hoe wij erbij liggen als we te dronken zijn om in de pot te kotsen.quote:Op woensdag 3 december 2025 12:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Hij heeft tenminste de WC nog wel bereikt.
quote:Op woensdag 3 december 2025 12:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
laat dan ook even de winkel zien waar hij zich heeft misdragen
Ik denk dat-ie na het kotsen in slaap is gevallen.quote:Op woensdag 3 december 2025 12:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Beetje hoe wij erbij liggen als we te dronken zijn om in de pot te kotsen.
oh, ja nee dat dan (nog) nietquote:Op woensdag 3 december 2025 12:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja!!! heerlijk, verwarming kan weer uit
[..]
als ze het zouden uitbrengen zou ik het kopen
quote:Op woensdag 3 december 2025 12:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is nog geen feestje allemaal.Maar het gaat beter worden.
Heee bosjeee, hoe bevalt het wonen in je nieuwe woning?quote:Op woensdag 3 december 2025 12:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
Even koffie zetten en bapao opwarmen en dan weer Lego-en
Ja, het is nu soms echt lastig echt van nep te onderscheiden. Dan maar bij twijfel dingen niet delen.quote:Op woensdag 3 december 2025 12:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan tegenwoordig iedereen overkomen. Die nieuwe AI tools hebben wel weer een stap gemaakt.
Crackiequote:Op woensdag 3 december 2025 12:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Heee bosjeee, hoe bevalt het wonen in je nieuwe woning?
Genoeg mensen die makkelijk te beinvloeden zijn helaas.quote:Op woensdag 3 december 2025 12:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, het is nu soms echt lastig echt van nep te onderscheiden. Dan maar bij twijfel dingen niet delen.
Duurt enorm lang altijd dat uitbetalen.quote:Op woensdag 3 december 2025 13:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh ja. Even declaraties indienen over november.
Met het loon van december.quote:Op woensdag 3 december 2025 13:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Duurt enorm lang altijd dat uitbetalen.
Ik heb straks ineens een uitbetaling. Krijg het nooit met mijn salarisquote:Op woensdag 3 december 2025 13:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Met het loon van december.
Oh. Apart.quote:Op woensdag 3 december 2025 13:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb straks ineens een uitbetaling. Krijg het nooit met mijn salaris
quote:Op woensdag 3 december 2025 13:11 schreef CherryLips het volgende:
Die Hard draait weer eventjes als kerstfilm
Ja zeg datquote:
In Duitsland was er een slager die wasberenvlees verkocht omdat het een plaag aan het worden is.quote:
quote:Op woensdag 3 december 2025 13:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
In Duitsland was er een slager die wasberenvlees verkocht omdat het een plaag aan het worden is.
Je verwacht het niet ...quote:In Nederland leven wasberen vooral in Limburg
Het was beer.quote:
Waar ga je het aan besteden?quote:Op woensdag 3 december 2025 13:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb straks ineens een uitbetaling. Krijg het nooit met mijn salaris
Als ik weer moet parkeren voor werk.quote:Op woensdag 3 december 2025 13:34 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Waar ga je het aan besteden?
Saai.quote:Op woensdag 3 december 2025 13:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als ik weer moet parkeren voor werk.
Yup.quote:
Valt daar niet mee te sjoemelen?quote:
Nee, declaraties worden gecontroleerdquote:Op woensdag 3 december 2025 13:38 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Valt daar niet mee te sjoemelen?
en terecht zo te horenquote:Op woensdag 3 december 2025 13:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, declaraties worden gecontroleerd
Gewoon zeggen dat je geen bonnetje kon krijgen.quote:Op woensdag 3 december 2025 13:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar ik ben wel nieuwsgierig.quote:Op woensdag 3 december 2025 13:31 schreef Recce het volgende:
[..]Zal wel als kip smaken.
[..]
Je verwacht het niet ...
wat fijnquote:Op woensdag 3 december 2025 13:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Crackie![]()
Ja. bevalt uitstekend hier . Drie maandjes inmiddels
quote:
'not my problem'quote:Op woensdag 3 december 2025 13:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je geen bonnetje kon krijgen.
Ik ben heel braafquote:
Wel eens gedaanquote:Op woensdag 3 december 2025 13:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je geen bonnetje kon krijgen.
quote:Op woensdag 3 december 2025 13:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
waarom zo aangesproken voelen danquote:Op woensdag 3 december 2025 13:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben heel braaf
[..]
Wel eens gedaan
Voel ik niet?quote:
Alles is ook wel veel inderdaad.quote:Op woensdag 3 december 2025 13:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nou alles alles, maar goed genoegzn gangetje, niks bijzonders
kom maar weer tevoorschijn roodkapje!quote:Op woensdag 3 december 2025 13:42 schreef Wereldgozer het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)edelijk-probleemwolf
Ladies and gentlemen, we've got him
Dan voel ik me nog niet aangesprokenquote:Op woensdag 3 december 2025 13:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
.. 'ik ben heel braaf' gaat niet over jou?
Ohja hoorquote:Op woensdag 3 december 2025 13:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Alles is ook wel veel inderdaad.Maar fijn dat het goed genoeg gaat. Hopelijk zijn er wel bijzondere momenten.
oh okequote:Op woensdag 3 december 2025 13:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan voel ik me nog niet aangesproken
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 3 december 2025 13:11 schreef CherryLips het volgende:
Die Hard draait weer eventjes als kerstfilm
Heel veel dekentjes!! En een daglichtlamp? Die gebruik ik nu een paar dagen, maar ik ben nu ook al een paar dagen een beetje misselijk steeds.quote:Op woensdag 3 december 2025 13:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja hoormaar nu komt winter er aan en brrr
Vette winstquote:Bendes verkopen in Duitsland gestolen frituurolie met vette winst door
In Duitsland zijn bendes actief die gebruikt frituurvet van restaurants en snackbars stelen. Het nieuwsprogramma Die Tagesschau meldt dat de dieven de frituurolie vervolgens over de Nederlandse grens smokkelen en verkopen.
Zij breken bij binnenplaatsen van bars en (fastfood)restaurants in en gieten de afgewerkte olie over in lege jerrycans, of stelen hele tonnen gebruikt frituurvet.
https://nos.nl/artikel/25(...)met-vette-winst-door
eigenlijk gewoon te lachwekkend voor woorden dat zo iets bedacht wordt om geld te verdienen.quote:Op woensdag 3 december 2025 13:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
In Duitsland zijn bendes actief die gebruikt frituurvet van restaurants en snackbars stelen. Het nieuwsprogramma Die Tagesschau meldt dat de dieven de frituurolie vervolgens over de Nederlandse grens smokkelen en verkopen.
Ik probeer af te kicken van social media.quote:Op woensdag 3 december 2025 14:09 schreef STING het volgende:
[..]
Sowieso mensen die nog steeds op X zitten
Ik ook. Paar weken geleden de meeste social apps van m'n mobiel gehaald, bevalt goedquote:Op woensdag 3 december 2025 14:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik probeer af te kicken van social media.
1000 kilo = 900 euro dacht ik te lezen.quote:Op woensdag 3 december 2025 13:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Is er zoveel geld te verdienen met frituurvet?
Ook goed voor de batterij van je telefoon.quote:Op woensdag 3 december 2025 14:13 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ook. Paar weken geleden de meeste social apps van m'n mobiel gehaald, bevalt goed
quote:
quote:'Woningbrand' in Leeuwarden blijkt haardvuur op tv.
De brandweer in Leeuwarden is maandagmiddag opgeroepen voor een 'woningbrand'. Bewoners van de Nyckle Haismawei zagen grote vlammen in een huis aan de Obe Postmawei. Ze belden de brandweer die met spoed ter plaatse kwam.
Er waren inderdaad grote vlammen te zien, maar het bleek om vuur op een groot televisiescherm te gaan. De bewoners zaten daar nietsvermoedend van te genieten toen de brandweer plots op de stoep stond.
Ik zou me wel echt de pleuris schrikken als ze ineens voor mijn deur staan.quote:
joh heb de brandweer ook even een uitrukoefening.quote:
Arm dierquote:Op woensdag 3 december 2025 13:42 schreef Wereldgozer het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)edelijk-probleemwolf
Ladies and gentlemen, we've got him
Kan insta niet wegdoen, nu al zoveel jaar aan dat algoritme gewerkt.quote:Op woensdag 3 december 2025 14:13 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ook. Paar weken geleden de meeste social apps van m'n mobiel gehaald, bevalt goed
"Kom binnen. Koffie?"quote:Op woensdag 3 december 2025 14:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zou me wel echt de pleuris schrikken als ze ineens voor mijn deur staan.
Ook weer zo.quote:Op woensdag 3 december 2025 14:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
joh heb de brandweer ook even een uitrukoefening.
En jij had in je moeder moeten blijven. Ook een nutteloze statement om te maken.quote:Op woensdag 3 december 2025 14:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moet ie maar in Duitsland blijven.
Soooooooooowquote:Op woensdag 3 december 2025 14:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En jij had in je moeder moeten blijven. Ook een nutteloze statement om te maken.
quote:Op woensdag 3 december 2025 14:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En jij had in je moeder moeten blijven. Ook een nutteloze statement om te maken.
Teams:quote:Op woensdag 3 december 2025 14:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Teams![]()
Ik open een pdf van 15 pagina's. Teams dacht, laat ik al die pagina's maar tegelijk op het scherm tonen.![]()
Wij halen die dingen toch zelf hierheenquote:Op woensdag 3 december 2025 14:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moet ie maar in Duitsland blijven.
Zo danquote:Op woensdag 3 december 2025 14:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Teams klachten altijd terechtquote:Op woensdag 3 december 2025 14:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Teams![]()
Ik open een pdf van 15 pagina's. Teams dacht, laat ik al die pagina's maar tegelijk op het scherm tonen.![]()
Jaquote:Op woensdag 3 december 2025 14:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Iedereen zijn Spotify Wrapped al bekeken?
267 keer.quote:Op woensdag 3 december 2025 14:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoeveel denken jullie dat ik dit jaar Tiffany met I think we're alone know heb gedraaid?
Ik heb geen Spotify.quote:Op woensdag 3 december 2025 14:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik zie ze nu netjes in een rijtje op een trein het land binnenkomen.quote:Op woensdag 3 december 2025 14:37 schreef rival het volgende:
[..]
Wij halen die dingen toch zelf hierheen
+1quote:
Ga ik straks doen. Ik vermoed dat I'm not Okay van Citizen Soldier op 1 staatquote:Op woensdag 3 december 2025 14:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
32 hierquote:Op woensdag 3 december 2025 14:50 schreef Nattekat het volgende:
Luisterleeftijd 43....
[ afbeelding ]
Een Golden Retriever is altijd nog een stuk leuker en interessanter dan jij.quote:Op woensdag 3 december 2025 15:12 schreef UitStraling het volgende:
Mensen die hun raison d' être ontlenen aan hun muzieksmaak zijn meestal net zo leuk en spannend als een Golden Retriever.
Maar dat is natuurlijk al snel.quote:Op woensdag 3 december 2025 15:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een Golden Retriever is altijd nog een stuk leuker en interessanter dan jij.
Mos > mijn moeder. Betreft leukigheid dan.quote:
nee gestemd omdat die ander de suggestie geeft dat je anders bij me in bed komt en yeano but noquote:
Ben je zo oud?quote:Op woensdag 3 december 2025 15:27 schreef UitStraling het volgende:
Heel vroeger had je wel een mooie scheiding, was je voor de Beatles dan was je saai, stilletjes en met je pubertijd al bejaard, was je voor de Rolling Stones dan was je wild, paarlustig en zocht je graag de grenzen op.
Dit is een genocide.quote:Op woensdag 3 december 2025 15:33 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/wolf/63(...)obleemwolf-bram.html
We gaan nu lukraak wolven afknallen ja?
Van die koppen van de RS wordt echt niemand paarlustig.quote:Op woensdag 3 december 2025 15:27 schreef UitStraling het volgende:
Heel vroeger had je wel een mooie scheiding, was je voor de Beatles dan was je saai, stilletjes en met je pubertijd al bejaard, was je voor de Rolling Stones dan was je wild, paarlustig en zocht je graag de grenzen op.
Heeft een kindje omver gelopen.quote:Op woensdag 3 december 2025 15:33 schreef CherryLips het volgende:
Vraag me af of het gevolgen heeft als het een andere wolf blijkt te zijn.quote:Op woensdag 3 december 2025 15:33 schreef CherryLips het volgende:
Dat moet gewoon kunnen.quote:Op woensdag 3 december 2025 15:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeft een kindje omver gelopen.
Excuses namens de Koning op z'n minst.quote:Op woensdag 3 december 2025 15:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Vraag me af of het gevolgen heeft als het een andere wolf blijkt te zijn.
Ja uiteindelijk moet de probleemwolf er tussen zitten toch?quote:Op woensdag 3 december 2025 15:33 schreef CherryLips het volgende:
Van Ringo Starr pijpen werd je ook niet bepaald knapper van.quote:Op woensdag 3 december 2025 15:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van die koppen van de RS wordt echt niemand paarlustig.
Lelijke piemel ja?quote:Op woensdag 3 december 2025 15:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van Ringo Starr pijpen werd je ook niet bepaald knapper van.
Oh nee. Dat doen andere kinderen ook. Laten we alle kinderen als voorzorgmaatregel afknallen.quote:Op woensdag 3 december 2025 15:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeft een kindje omver gelopen.
Heelveel excuses vooralquote:Op woensdag 3 december 2025 15:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Hot potquote:Op woensdag 3 december 2025 15:38 schreef bitterbal het volgende:
ben eindelijk op de bruiloft aangekomen. Hele dag er op zitten. Tussendoor zijn we naar een all you can eat hot pot geweest
[ afbeelding ]
Er is geen openbare informatie over Ringo Starrs geslachtsdelen. Er was echter een geschil met een merk dat "Ringo" gebruikte voor penistringetjes, waar Ringo Starr tegen vocht omdat het zijn naam verwarde met een seksspeeltje.quote:
Verkleinwoordjequote:Op woensdag 3 december 2025 15:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er is geen openbare informatie over Ringo Starrs geslachtsdelen. Er was echter een geschil met een merk dat "Ringo" gebruikte voor penistringetjes, waar Ringo Starr tegen vocht omdat het zijn naam verwarde met een seksspeeltje.
Foto's van je outfit op Insta?quote:Op woensdag 3 december 2025 15:38 schreef bitterbal het volgende:
ben eindelijk op de bruiloft aangekomen. Hele dag er op zitten. Tussendoor zijn we naar een all you can eat hot pot geweest
[ afbeelding ]
Ik mocht het ook zien.quote:Op woensdag 3 december 2025 15:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Foto's van je outfit op Insta?
Dan zeggen ze gewoon dat het die probleemwolf was.quote:Op woensdag 3 december 2025 15:36 schreef Ama het volgende:
[..]
weet ik nog niet. morgen moet ik het aanquote:Op woensdag 3 december 2025 15:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Foto's van je outfit op Insta?
Ja zat ik ook nog aan te denken.quote:Op woensdag 3 december 2025 15:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan zeggen ze gewoon dat het die probleemwolf was.
Je zou foto laten zien.quote:Op woensdag 3 december 2025 15:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
weet ik nog niet. morgen moet ik het aan
Je hebt er zin in, zo te zien?quote:Op woensdag 3 december 2025 15:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
weet ik nog niet. morgen moet ik het aan
ja vind zo'n outfit wat ongemakkelijk plus moet hulp vragen bij het dichtritsen en dat vind ik ook irritantquote:
neequote:Op woensdag 3 december 2025 15:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ben jij geweest gisteren/vandaag?
Oke oke ik wacht geduldig tot morgen.quote:Op woensdag 3 december 2025 15:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar ik heb het nog niet aan gehad tochdas morgen pas
quote:Op woensdag 3 december 2025 15:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja vind zo'n outfit wat ongemakkelijk plus moet hulp vragen bij het dichtritsen en dat vind ik ook irritant
Daar zat ik juistquote:Op woensdag 3 december 2025 15:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ga ik straks doen. Ik vermoed dat I'm not Okay van Citizen Soldier op 1 staat
Ik heb gisteren flink gewandeld en gefietst. Vandaag heb ik half gewandeld.quote:Op woensdag 3 december 2025 15:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ben jij geweest gisteren/vandaag?
nee heb al gevraagd of mijn reisgenoten van vandaag het willen doenquote:Op woensdag 3 december 2025 15:46 schreef Recce het volgende:
[..]Kun je niet iets uitdenken waardoor je het zelf kunt dichtritsen? Met een touwtje of zo?
Half gewandeld? Gehinkeld?quote:Op woensdag 3 december 2025 15:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb gisteren flink gewandeld en gefietst. Vandaag heb ik half gewandeld.
Straks wil de rits niet meer dicht.quote:Op woensdag 3 december 2025 15:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee heb al gevraagd of mijn reisgenoten van vandaag het willen doen
Bijna. Ik had helemaal geen energie net. Misschien zo nog een stukje.quote:Op woensdag 3 december 2025 15:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Half gewandeld? Gehinkeld?
Ik heb hier ook overal laminaat dus ik krijg echt koude voeten als ik de hele dag hier op sokken lopen in de winter.quote:Op woensdag 3 december 2025 15:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
hmm de poll zegt anders![]()
ik heb mijn bed wel net opgemaakt mensen
was maar een grapjequote:Op woensdag 3 december 2025 15:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee gestemd omdat die ander de suggestie geeft dat je anders bij me in bed komt en yeano but no
Lulligquote:Op woensdag 3 december 2025 15:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Straks wil de rits niet meer dicht.
ja moeten ze maar een beetje proppen en trekken hoorquote:Op woensdag 3 december 2025 15:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Straks wil de rits niet meer dicht.
Dan moet je goed je lurven en kladden inhouden.quote:Op woensdag 3 december 2025 15:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja moeten ze maar een beetje proppen en trekken hoor
Nederlandse vrouw van nog geen 40 hangt zich op in hotelkamer in Thailandquote:Op woensdag 3 december 2025 15:46 schreef Recce het volgende:
[..]Kun je niet iets uitdenken waardoor je het zelf kunt dichtritsen? Met een touwtje of zo?
Je krijgt er geen spijt van en je kan daar waarschijnlijk bij 200 winkels wel pantoffels kopen.quote:Op woensdag 3 december 2025 15:50 schreef Karzai het volgende:
nah okay dan beschouw ik dat als ja stem en ik stem zelf ook voor 4-3 dus
quote:Op woensdag 3 december 2025 15:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nederlandse vrouw van nog geen 40 hangt zich op in hotelkamer in Thailand
quote:
Dan kan Bitterbal niet zijn geweest dusquote:Op woensdag 3 december 2025 15:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 december 2025 15:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zoals die loodgieter toen zeiquote:Op woensdag 3 december 2025 15:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan kan Bitterbal niet zijn geweest dus
dat valt tegen er zit hier een van haren, zeeman, action en hemaquote:Op woensdag 3 december 2025 15:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Je krijgt er geen spijt van en je kan daar waarschijnlijk bij 200 winkels wel pantoffels kopen.
Van Harenquote:Op woensdag 3 december 2025 15:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
dat valt tegen er zit hier een van haren, zeeman, action en hema
zag dat van haren de meeste keuze had, dus ga daar zo heen
Oh daar kan je sowieso wel pantoffels halen.quote:Op woensdag 3 december 2025 15:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
dat valt tegen er zit hier een van haren, zeeman, action en hema
zag dat van haren de meeste keuze had, dus ga daar zo heen
SPOILER: mijn spotify wrapped lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ja ik was er eerder dit jaar een paar keer. Niet zo hysterisch.quote:Op woensdag 3 december 2025 15:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
kinkerstraat, er zitten aardig winkels en eettentjes en de markt natuurlijk
jaquote:Op woensdag 3 december 2025 15:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan moet je goed je lurven en kladden inhouden.
was echt in shockquote:Op woensdag 3 december 2025 16:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even vaatwasser fixen en je klant diep beledigen.
Jaquote:Op woensdag 3 december 2025 16:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Lui beest. Ligt ze met de poten aan weerszijden van de bank?
Lol nu je het zegt.quote:Op woensdag 3 december 2025 16:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je haar verteld dat ze er als een bezopen wasbeer bijligt?
warme voetjes voor een tientje bij de chinees, leuke winkel is dat met allerlei superhandige rommeltjes, stuk leuker dan de actionquote:Op woensdag 3 december 2025 16:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik was er eerder dit jaar een paar keer. Niet zo hysterisch.
Die zien er wel lekker warm uit.quote:Op woensdag 3 december 2025 16:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
warme voetjes voor een tientje bij de chinees, leuke winkel is dat met allerlei superhandige rommeltjes, stuk leuker dan de action![]()
[ afbeelding ]
Laatste was al bijna een week geledenquote:Op woensdag 3 december 2025 16:42 schreef Nizno het volgende:
ik was al bang dat we geen A4 klaag kregen vandaag
Maakte weinig indrukquote:Op woensdag 3 december 2025 16:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je haar verteld dat ze er als een bezopen wasbeer bijligt?
hihi sorry ballyquote:Op woensdag 3 december 2025 16:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou zeg , moet je dat nou weer naar boven halen
klanttevredenheid staat op 1 bij ze.quote:Op woensdag 3 december 2025 16:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even vaatwasser fixen en je klant diep beledigen.
gewoon over de vluchtstrook met 180quote:Op woensdag 3 december 2025 16:39 schreef Nattekat het volgende:
Ja klote, ik moet voor 18:00 een pakketje ophalen en de A4 is pure chaos. Weet nu al dat ik het niet ga halen, verdomme man
Verder gaat alles goed.
dank u voor deze erkenningquote:
zo,n lampje kopenquote:Op woensdag 3 december 2025 16:39 schreef Nattekat het volgende:
Ja klote, ik moet voor 18:00 een pakketje ophalen en de A4 is pure chaos. Weet nu al dat ik het niet ga halen, verdomme man
Verder gaat alles goed.
Nou, pyjama aan en je kunt bij de voor-zes-uur-in-de-pyjama-club van @Bomenverzameling en mijquote:Op woensdag 3 december 2025 17:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Werkdag achter de rug. Niet eens alles af gekregen vandaag maar goed. Morgen weer een dag.
Badjas mag ook.quote:Op woensdag 3 december 2025 17:14 schreef dud0r het volgende:
ik heb geen pyjama en het is me wat te fris in huis om nakend te gaan zitten.
Die heb ik ook nietquote:
Nee eerst de picnic nog. Kon nog net op tijd mijn bed verschonen in de tijd van de baas.quote:Op woensdag 3 december 2025 17:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou, pyjama aan en je kunt bij de voor-zes-uur-in-de-pyjama-club van @:bomenverzameling en mij
Nijnjte op de Norton en Stiggie op de BSAquote:Op woensdag 3 december 2025 17:34 schreef RockNijntje het volgende:
@:TheStigsDutchCousin ik heb mijn AVD net gehaald oke nou doei dat was het weer
Oerend hard.quote:Op woensdag 3 december 2025 17:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nijnjte op de Norton en Stiggie op de BSA
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 3 december 2025 17:34 schreef RockNijntje het volgende:
@:TheStigsDutchCousin ik heb mijn AVD net gehaald oke nou doei dat was het weer
Geweldig nummer, alleen Stiggie op de Hayabusaquote:Op woensdag 3 december 2025 17:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nijnjte op de Norton en Stiggie op de BSA
Dat is 1 lettergreep te veelquote:Op woensdag 3 december 2025 17:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geweldig nummer, alleen Stiggie op de Hayabusa
Maar klinkt wel hetzelfdequote:Op woensdag 3 december 2025 17:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is 1 lettergreep te veel
Ja, lekker scooter rijden in Aziëquote:Op woensdag 3 december 2025 17:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Nu ben je een TourNijntje!
Nou nee, BSA is eigenlijk een lettergreep te weinig.quote:Op woensdag 3 december 2025 17:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is 1 lettergreep te veel
quote:Op woensdag 3 december 2025 17:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja, lekker scooter rijden in Azië
@UitStraling denkt dat dit boerinnen zijn.quote:
Kloptquote:Op woensdag 3 december 2025 18:06 schreef Karzai het volgende:
ik geloof dat ze dat aan het rioolwater meten
Wat moest je hebben en wat heb je gekregen?quote:Op woensdag 3 december 2025 18:15 schreef Nattekat het volgende:
Zowaar nipt gehaald. En dan kom je thuis en blijkt dat die faalhazen het verkeerde product hebben verzonden
Maar goed, we doen het er maar mee.
Vast Lego of iets anders levensbelangrijks.quote:Op woensdag 3 december 2025 18:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Wat moest je hebben en wat heb je gekregen?
quote:Op woensdag 3 december 2025 18:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vast Lego of iets anders levensbelangrijks.
Ja een enorme turbozestienklepper buttplugquote:
Lego is best levensbelangrijkquote:Op woensdag 3 december 2025 18:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vast Lego of iets anders levensbelangrijks.
Telefoonhoesje.quote:Op woensdag 3 december 2025 18:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Wat moest je hebben en wat heb je gekregen?
Serieus.quote:Op woensdag 3 december 2025 18:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Telefoonhoesje.
Telefoonhoesje, maar dan net anders.
Tis best handig als ik mijn nieuwe telefoon in gebruik wil nemen.quote:Op woensdag 3 december 2025 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Serieus.
En daarvoor met blauwe zwaailichten over de vluchtstrook.
Welke telefoon heb je gekocht?quote:Op woensdag 3 december 2025 18:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tis best handig als ik mijn nieuwe telefoon in gebruik wil nemen.
Kan prima zonder hoesjequote:Op woensdag 3 december 2025 18:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tis best handig als ik mijn nieuwe telefoon in gebruik wil nemen.
hij is volgens zn spotify een echte boomer, dus moet een hoesjequote:
Met een flap.quote:Op woensdag 3 december 2025 18:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij is volgens zn spotify een echte boomer, dus moet een hoesje
een rits voor het kleingeldquote:
Hij heeft toch geen hoesje?????quote:Op woensdag 3 december 2025 18:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, die ga ik ook kopen denk ik. Ben je tot nu toe tevreden?
Oh, ja, niet aan gedacht. Nee, dat is onmogelijk dan.quote:Op woensdag 3 december 2025 18:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
Hij heeft toch geen hoesje?????
Hij kan hem nog niet gebruiken
Het was niet aan mij gericht, maar is een fijne telefoon jaquote:Op woensdag 3 december 2025 18:42 schreef Recce het volgende:
[..]
kansloos.quote:Op woensdag 3 december 2025 18:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij is volgens zn spotify een echte boomer, dus moet een hoesje
boomervoorhuid.quote:
Heb daar nogeens een leuk taxichaufje ontmoetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op woensdag 3 december 2025 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Dr_Flash in TRV / Fles' centrale Travelsnackstopicen jij zet de dame gewoon hoppa op t interwebsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Ha'k gevraagd hoorquote:Op woensdag 3 december 2025 18:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
en jij zet de dame gewoon hoppa op t interwebs
Achterop? Ik heb verdomme zelf een rijbewijsquote:Op woensdag 3 december 2025 18:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niet achterop de 'Busa?
Ja joh achteropquote:Op woensdag 3 december 2025 19:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Achterop? Ik heb verdomme zelf een rijbewijs
Nog niet echt gebruikt, weet dat ie noodmeldingen kan ontvangen.quote:Op woensdag 3 december 2025 18:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb hem niet gezien, m'n ouders vonden hem geloof ik wel leuk.quote:Op woensdag 3 december 2025 18:07 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Ik zie op Disney een nieuwe film.. The Roses. Is die leuk?
Ik weet niet of Stig dat mooi staatquote:Op woensdag 3 december 2025 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja joh achteropHelemaal Amélie Poulain
Bloemenjurkje alles
![]()
[ afbeelding ]
Misschien glijdt dat wel lekker.quote:Op woensdag 3 december 2025 19:36 schreef RockNijntje het volgende:
En BLOEMENJURKJE op de motor? Dress for the slide, not for the ride
Heb je Human Crayon ooit gekeken?quote:Op woensdag 3 december 2025 19:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Misschien glijdt dat wel lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |