Kan prima zonder hoesjequote:Op woensdag 3 december 2025 18:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tis best handig als ik mijn nieuwe telefoon in gebruik wil nemen.
hij is volgens zn spotify een echte boomer, dus moet een hoesjequote:
Met een flap.quote:Op woensdag 3 december 2025 18:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij is volgens zn spotify een echte boomer, dus moet een hoesje
een rits voor het kleingeldquote:
Hij heeft toch geen hoesje?????quote:Op woensdag 3 december 2025 18:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, die ga ik ook kopen denk ik. Ben je tot nu toe tevreden?
Oh, ja, niet aan gedacht. Nee, dat is onmogelijk dan.quote:Op woensdag 3 december 2025 18:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
Hij heeft toch geen hoesje?????
Hij kan hem nog niet gebruiken
Het was niet aan mij gericht, maar is een fijne telefoon jaquote:Op woensdag 3 december 2025 18:42 schreef Recce het volgende:
[..]
kansloos.quote:Op woensdag 3 december 2025 18:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij is volgens zn spotify een echte boomer, dus moet een hoesje
boomervoorhuid.quote:
Heb daar nogeens een leuk taxichaufje ontmoetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op woensdag 3 december 2025 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Dr_Flash in TRV / Fles' centrale Travelsnackstopicen jij zet de dame gewoon hoppa op t interwebsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Ha'k gevraagd hoorquote:Op woensdag 3 december 2025 18:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
en jij zet de dame gewoon hoppa op t interwebs
Achterop? Ik heb verdomme zelf een rijbewijsquote:Op woensdag 3 december 2025 18:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niet achterop de 'Busa?
Ja joh achteropquote:Op woensdag 3 december 2025 19:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Achterop? Ik heb verdomme zelf een rijbewijs
Nog niet echt gebruikt, weet dat ie noodmeldingen kan ontvangen.quote:Op woensdag 3 december 2025 18:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb hem niet gezien, m'n ouders vonden hem geloof ik wel leuk.quote:Op woensdag 3 december 2025 18:07 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Ik zie op Disney een nieuwe film.. The Roses. Is die leuk?
Ik weet niet of Stig dat mooi staatquote:Op woensdag 3 december 2025 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja joh achteropHelemaal Amélie Poulain
Bloemenjurkje alles
![]()
[ afbeelding ]
Misschien glijdt dat wel lekker.quote:Op woensdag 3 december 2025 19:36 schreef RockNijntje het volgende:
En BLOEMENJURKJE op de motor? Dress for the slide, not for the ride
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |