Ja ik was er eerder dit jaar een paar keer. Niet zo hysterisch.quote:Op woensdag 3 december 2025 15:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
kinkerstraat, er zitten aardig winkels en eettentjes en de markt natuurlijk
jaquote:Op woensdag 3 december 2025 15:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan moet je goed je lurven en kladden inhouden.
was echt in shockquote:Op woensdag 3 december 2025 16:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even vaatwasser fixen en je klant diep beledigen.
Jaquote:Op woensdag 3 december 2025 16:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Lui beest. Ligt ze met de poten aan weerszijden van de bank?
Lol nu je het zegt.quote:Op woensdag 3 december 2025 16:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je haar verteld dat ze er als een bezopen wasbeer bijligt?
warme voetjes voor een tientje bij de chinees, leuke winkel is dat met allerlei superhandige rommeltjes, stuk leuker dan de actionquote:Op woensdag 3 december 2025 16:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik was er eerder dit jaar een paar keer. Niet zo hysterisch.
Die zien er wel lekker warm uit.quote:Op woensdag 3 december 2025 16:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
warme voetjes voor een tientje bij de chinees, leuke winkel is dat met allerlei superhandige rommeltjes, stuk leuker dan de action![]()
[ afbeelding ]
Laatste was al bijna een week geledenquote:Op woensdag 3 december 2025 16:42 schreef Nizno het volgende:
ik was al bang dat we geen A4 klaag kregen vandaag
Maakte weinig indrukquote:Op woensdag 3 december 2025 16:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je haar verteld dat ze er als een bezopen wasbeer bijligt?
hihi sorry ballyquote:Op woensdag 3 december 2025 16:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou zeg , moet je dat nou weer naar boven halen
klanttevredenheid staat op 1 bij ze.quote:Op woensdag 3 december 2025 16:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even vaatwasser fixen en je klant diep beledigen.
gewoon over de vluchtstrook met 180quote:Op woensdag 3 december 2025 16:39 schreef Nattekat het volgende:
Ja klote, ik moet voor 18:00 een pakketje ophalen en de A4 is pure chaos. Weet nu al dat ik het niet ga halen, verdomme man
Verder gaat alles goed.
dank u voor deze erkenningquote:
zo,n lampje kopenquote:Op woensdag 3 december 2025 16:39 schreef Nattekat het volgende:
Ja klote, ik moet voor 18:00 een pakketje ophalen en de A4 is pure chaos. Weet nu al dat ik het niet ga halen, verdomme man
Verder gaat alles goed.
Nou, pyjama aan en je kunt bij de voor-zes-uur-in-de-pyjama-club van @Bomenverzameling en mijquote:Op woensdag 3 december 2025 17:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Werkdag achter de rug. Niet eens alles af gekregen vandaag maar goed. Morgen weer een dag.
Badjas mag ook.quote:Op woensdag 3 december 2025 17:14 schreef dud0r het volgende:
ik heb geen pyjama en het is me wat te fris in huis om nakend te gaan zitten.
Die heb ik ook nietquote:
Nee eerst de picnic nog. Kon nog net op tijd mijn bed verschonen in de tijd van de baas.quote:Op woensdag 3 december 2025 17:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou, pyjama aan en je kunt bij de voor-zes-uur-in-de-pyjama-club van @:bomenverzameling en mij
Nijnjte op de Norton en Stiggie op de BSAquote:Op woensdag 3 december 2025 17:34 schreef RockNijntje het volgende:
@:TheStigsDutchCousin ik heb mijn AVD net gehaald oke nou doei dat was het weer
Oerend hard.quote:Op woensdag 3 december 2025 17:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nijnjte op de Norton en Stiggie op de BSA
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 3 december 2025 17:34 schreef RockNijntje het volgende:
@:TheStigsDutchCousin ik heb mijn AVD net gehaald oke nou doei dat was het weer
Geweldig nummer, alleen Stiggie op de Hayabusaquote:Op woensdag 3 december 2025 17:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nijnjte op de Norton en Stiggie op de BSA
Dat is 1 lettergreep te veelquote:Op woensdag 3 december 2025 17:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geweldig nummer, alleen Stiggie op de Hayabusa
Maar klinkt wel hetzelfdequote:Op woensdag 3 december 2025 17:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is 1 lettergreep te veel
Ja, lekker scooter rijden in Aziëquote:Op woensdag 3 december 2025 17:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Nu ben je een TourNijntje!
Nou nee, BSA is eigenlijk een lettergreep te weinig.quote:Op woensdag 3 december 2025 17:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is 1 lettergreep te veel
quote:Op woensdag 3 december 2025 17:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja, lekker scooter rijden in Azië
@UitStraling denkt dat dit boerinnen zijn.quote:
Kloptquote:Op woensdag 3 december 2025 18:06 schreef Karzai het volgende:
ik geloof dat ze dat aan het rioolwater meten
Wat moest je hebben en wat heb je gekregen?quote:Op woensdag 3 december 2025 18:15 schreef Nattekat het volgende:
Zowaar nipt gehaald. En dan kom je thuis en blijkt dat die faalhazen het verkeerde product hebben verzonden
Maar goed, we doen het er maar mee.
Vast Lego of iets anders levensbelangrijks.quote:Op woensdag 3 december 2025 18:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Wat moest je hebben en wat heb je gekregen?
quote:Op woensdag 3 december 2025 18:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vast Lego of iets anders levensbelangrijks.
Ja een enorme turbozestienklepper buttplugquote:
Lego is best levensbelangrijkquote:Op woensdag 3 december 2025 18:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vast Lego of iets anders levensbelangrijks.
Telefoonhoesje.quote:Op woensdag 3 december 2025 18:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Wat moest je hebben en wat heb je gekregen?
Serieus.quote:Op woensdag 3 december 2025 18:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Telefoonhoesje.
Telefoonhoesje, maar dan net anders.
Tis best handig als ik mijn nieuwe telefoon in gebruik wil nemen.quote:Op woensdag 3 december 2025 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Serieus.
En daarvoor met blauwe zwaailichten over de vluchtstrook.
Welke telefoon heb je gekocht?quote:Op woensdag 3 december 2025 18:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tis best handig als ik mijn nieuwe telefoon in gebruik wil nemen.
Kan prima zonder hoesjequote:Op woensdag 3 december 2025 18:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tis best handig als ik mijn nieuwe telefoon in gebruik wil nemen.
hij is volgens zn spotify een echte boomer, dus moet een hoesjequote:
Met een flap.quote:Op woensdag 3 december 2025 18:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij is volgens zn spotify een echte boomer, dus moet een hoesje
een rits voor het kleingeldquote:
Hij heeft toch geen hoesje?????quote:Op woensdag 3 december 2025 18:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, die ga ik ook kopen denk ik. Ben je tot nu toe tevreden?
Oh, ja, niet aan gedacht. Nee, dat is onmogelijk dan.quote:Op woensdag 3 december 2025 18:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
Hij heeft toch geen hoesje?????
Hij kan hem nog niet gebruiken
Het was niet aan mij gericht, maar is een fijne telefoon jaquote:Op woensdag 3 december 2025 18:42 schreef Recce het volgende:
[..]
kansloos.quote:Op woensdag 3 december 2025 18:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij is volgens zn spotify een echte boomer, dus moet een hoesje
boomervoorhuid.quote:
Heb daar nogeens een leuk taxichaufje ontmoetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op woensdag 3 december 2025 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Dr_Flash in TRV / Fles' centrale Travelsnackstopicen jij zet de dame gewoon hoppa op t interwebsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Ha'k gevraagd hoorquote:Op woensdag 3 december 2025 18:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
en jij zet de dame gewoon hoppa op t interwebs
Achterop? Ik heb verdomme zelf een rijbewijsquote:Op woensdag 3 december 2025 18:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niet achterop de 'Busa?
Ja joh achteropquote:Op woensdag 3 december 2025 19:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Achterop? Ik heb verdomme zelf een rijbewijs
Nog niet echt gebruikt, weet dat ie noodmeldingen kan ontvangen.quote:Op woensdag 3 december 2025 18:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb hem niet gezien, m'n ouders vonden hem geloof ik wel leuk.quote:Op woensdag 3 december 2025 18:07 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Ik zie op Disney een nieuwe film.. The Roses. Is die leuk?
Ik weet niet of Stig dat mooi staatquote:Op woensdag 3 december 2025 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja joh achteropHelemaal Amélie Poulain
Bloemenjurkje alles
![]()
[ afbeelding ]
Misschien glijdt dat wel lekker.quote:Op woensdag 3 december 2025 19:36 schreef RockNijntje het volgende:
En BLOEMENJURKJE op de motor? Dress for the slide, not for the ride
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |