Hot potquote:Op woensdag 3 december 2025 15:38 schreef bitterbal het volgende:
ben eindelijk op de bruiloft aangekomen. Hele dag er op zitten. Tussendoor zijn we naar een all you can eat hot pot geweest
[ afbeelding ]
Er is geen openbare informatie over Ringo Starrs geslachtsdelen. Er was echter een geschil met een merk dat "Ringo" gebruikte voor penistringetjes, waar Ringo Starr tegen vocht omdat het zijn naam verwarde met een seksspeeltje.quote:
Verkleinwoordjequote:Op woensdag 3 december 2025 15:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er is geen openbare informatie over Ringo Starrs geslachtsdelen. Er was echter een geschil met een merk dat "Ringo" gebruikte voor penistringetjes, waar Ringo Starr tegen vocht omdat het zijn naam verwarde met een seksspeeltje.
Foto's van je outfit op Insta?quote:Op woensdag 3 december 2025 15:38 schreef bitterbal het volgende:
ben eindelijk op de bruiloft aangekomen. Hele dag er op zitten. Tussendoor zijn we naar een all you can eat hot pot geweest
[ afbeelding ]
Ik mocht het ook zien.quote:Op woensdag 3 december 2025 15:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Foto's van je outfit op Insta?
Dan zeggen ze gewoon dat het die probleemwolf was.quote:Op woensdag 3 december 2025 15:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Vraag me af of het gevolgen heeft als het een andere wolf blijkt te zijn.
weet ik nog niet. morgen moet ik het aanquote:Op woensdag 3 december 2025 15:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Foto's van je outfit op Insta?
Ja zat ik ook nog aan te denken.quote:Op woensdag 3 december 2025 15:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan zeggen ze gewoon dat het die probleemwolf was.
Je zou foto laten zien.quote:Op woensdag 3 december 2025 15:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
weet ik nog niet. morgen moet ik het aan
Je hebt er zin in, zo te zien?quote:Op woensdag 3 december 2025 15:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
weet ik nog niet. morgen moet ik het aan
ja vind zo'n outfit wat ongemakkelijk plus moet hulp vragen bij het dichtritsen en dat vind ik ook irritantquote:
neequote:Op woensdag 3 december 2025 15:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ben jij geweest gisteren/vandaag?
Oke oke ik wacht geduldig tot morgen.quote:Op woensdag 3 december 2025 15:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar ik heb het nog niet aan gehad tochdas morgen pas
quote:Op woensdag 3 december 2025 15:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja vind zo'n outfit wat ongemakkelijk plus moet hulp vragen bij het dichtritsen en dat vind ik ook irritant
Daar zat ik juistquote:Op woensdag 3 december 2025 15:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ga ik straks doen. Ik vermoed dat I'm not Okay van Citizen Soldier op 1 staat
Ik heb gisteren flink gewandeld en gefietst. Vandaag heb ik half gewandeld.quote:Op woensdag 3 december 2025 15:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ben jij geweest gisteren/vandaag?
nee heb al gevraagd of mijn reisgenoten van vandaag het willen doenquote:Op woensdag 3 december 2025 15:46 schreef Recce het volgende:
[..]Kun je niet iets uitdenken waardoor je het zelf kunt dichtritsen? Met een touwtje of zo?
Half gewandeld? Gehinkeld?quote:Op woensdag 3 december 2025 15:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb gisteren flink gewandeld en gefietst. Vandaag heb ik half gewandeld.
Straks wil de rits niet meer dicht.quote:Op woensdag 3 december 2025 15:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee heb al gevraagd of mijn reisgenoten van vandaag het willen doen
Bijna. Ik had helemaal geen energie net. Misschien zo nog een stukje.quote:Op woensdag 3 december 2025 15:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Half gewandeld? Gehinkeld?
Ik heb hier ook overal laminaat dus ik krijg echt koude voeten als ik de hele dag hier op sokken lopen in de winter.quote:Op woensdag 3 december 2025 15:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
hmm de poll zegt anders![]()
ik heb mijn bed wel net opgemaakt mensen
was maar een grapjequote:Op woensdag 3 december 2025 15:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee gestemd omdat die ander de suggestie geeft dat je anders bij me in bed komt en yeano but no
Lulligquote:Op woensdag 3 december 2025 15:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Straks wil de rits niet meer dicht.
ja moeten ze maar een beetje proppen en trekken hoorquote:Op woensdag 3 december 2025 15:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Straks wil de rits niet meer dicht.
Dan moet je goed je lurven en kladden inhouden.quote:Op woensdag 3 december 2025 15:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja moeten ze maar een beetje proppen en trekken hoor
Nederlandse vrouw van nog geen 40 hangt zich op in hotelkamer in Thailandquote:Op woensdag 3 december 2025 15:46 schreef Recce het volgende:
[..]Kun je niet iets uitdenken waardoor je het zelf kunt dichtritsen? Met een touwtje of zo?
Je krijgt er geen spijt van en je kan daar waarschijnlijk bij 200 winkels wel pantoffels kopen.quote:Op woensdag 3 december 2025 15:50 schreef Karzai het volgende:
nah okay dan beschouw ik dat als ja stem en ik stem zelf ook voor 4-3 dus
quote:Op woensdag 3 december 2025 15:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nederlandse vrouw van nog geen 40 hangt zich op in hotelkamer in Thailand
quote:
Dan kan Bitterbal niet zijn geweest dusquote:Op woensdag 3 december 2025 15:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 december 2025 15:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zoals die loodgieter toen zeiquote:Op woensdag 3 december 2025 15:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan kan Bitterbal niet zijn geweest dus
dat valt tegen er zit hier een van haren, zeeman, action en hemaquote:Op woensdag 3 december 2025 15:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Je krijgt er geen spijt van en je kan daar waarschijnlijk bij 200 winkels wel pantoffels kopen.
Van Harenquote:Op woensdag 3 december 2025 15:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
dat valt tegen er zit hier een van haren, zeeman, action en hema
zag dat van haren de meeste keuze had, dus ga daar zo heen
Oh daar kan je sowieso wel pantoffels halen.quote:Op woensdag 3 december 2025 15:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
dat valt tegen er zit hier een van haren, zeeman, action en hema
zag dat van haren de meeste keuze had, dus ga daar zo heen
SPOILER: mijn spotify wrapped lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |