Maakte weinig indrukquote:Op woensdag 3 december 2025 16:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je haar verteld dat ze er als een bezopen wasbeer bijligt?
hihi sorry ballyquote:Op woensdag 3 december 2025 16:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou zeg , moet je dat nou weer naar boven halen
klanttevredenheid staat op 1 bij ze.quote:Op woensdag 3 december 2025 16:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even vaatwasser fixen en je klant diep beledigen.
gewoon over de vluchtstrook met 180quote:Op woensdag 3 december 2025 16:39 schreef Nattekat het volgende:
Ja klote, ik moet voor 18:00 een pakketje ophalen en de A4 is pure chaos. Weet nu al dat ik het niet ga halen, verdomme man
Verder gaat alles goed.
dank u voor deze erkenningquote:
zo,n lampje kopenquote:Op woensdag 3 december 2025 16:39 schreef Nattekat het volgende:
Ja klote, ik moet voor 18:00 een pakketje ophalen en de A4 is pure chaos. Weet nu al dat ik het niet ga halen, verdomme man
Verder gaat alles goed.
Nou, pyjama aan en je kunt bij de voor-zes-uur-in-de-pyjama-club van @Bomenverzameling en mijquote:Op woensdag 3 december 2025 17:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Werkdag achter de rug. Niet eens alles af gekregen vandaag maar goed. Morgen weer een dag.
Badjas mag ook.quote:Op woensdag 3 december 2025 17:14 schreef dud0r het volgende:
ik heb geen pyjama en het is me wat te fris in huis om nakend te gaan zitten.
Die heb ik ook nietquote:
Nee eerst de picnic nog. Kon nog net op tijd mijn bed verschonen in de tijd van de baas.quote:Op woensdag 3 december 2025 17:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou, pyjama aan en je kunt bij de voor-zes-uur-in-de-pyjama-club van @:bomenverzameling en mij
Nijnjte op de Norton en Stiggie op de BSAquote:Op woensdag 3 december 2025 17:34 schreef RockNijntje het volgende:
@:TheStigsDutchCousin ik heb mijn AVD net gehaald oke nou doei dat was het weer
Oerend hard.quote:Op woensdag 3 december 2025 17:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nijnjte op de Norton en Stiggie op de BSA
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 3 december 2025 17:34 schreef RockNijntje het volgende:
@:TheStigsDutchCousin ik heb mijn AVD net gehaald oke nou doei dat was het weer
Geweldig nummer, alleen Stiggie op de Hayabusaquote:Op woensdag 3 december 2025 17:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nijnjte op de Norton en Stiggie op de BSA
Dat is 1 lettergreep te veelquote:Op woensdag 3 december 2025 17:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geweldig nummer, alleen Stiggie op de Hayabusa
Maar klinkt wel hetzelfdequote:Op woensdag 3 december 2025 17:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is 1 lettergreep te veel
Ja, lekker scooter rijden in Aziëquote:Op woensdag 3 december 2025 17:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Nu ben je een TourNijntje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |