Ik zou me wel echt de pleuris schrikken als ze ineens voor mijn deur staan.quote:
joh heb de brandweer ook even een uitrukoefening.quote:
Arm dierquote:Op woensdag 3 december 2025 13:42 schreef Wereldgozer het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)edelijk-probleemwolf
Ladies and gentlemen, we've got him
Kan insta niet wegdoen, nu al zoveel jaar aan dat algoritme gewerkt.quote:Op woensdag 3 december 2025 14:13 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ook. Paar weken geleden de meeste social apps van m'n mobiel gehaald, bevalt goed
"Kom binnen. Koffie?"quote:Op woensdag 3 december 2025 14:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zou me wel echt de pleuris schrikken als ze ineens voor mijn deur staan.
Ook weer zo.quote:Op woensdag 3 december 2025 14:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
joh heb de brandweer ook even een uitrukoefening.
En jij had in je moeder moeten blijven. Ook een nutteloze statement om te maken.quote:Op woensdag 3 december 2025 14:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moet ie maar in Duitsland blijven.
Soooooooooowquote:Op woensdag 3 december 2025 14:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En jij had in je moeder moeten blijven. Ook een nutteloze statement om te maken.
quote:Op woensdag 3 december 2025 14:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En jij had in je moeder moeten blijven. Ook een nutteloze statement om te maken.
Teams:quote:Op woensdag 3 december 2025 14:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Teams![]()
Ik open een pdf van 15 pagina's. Teams dacht, laat ik al die pagina's maar tegelijk op het scherm tonen.![]()
Wij halen die dingen toch zelf hierheenquote:Op woensdag 3 december 2025 14:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moet ie maar in Duitsland blijven.
Zo danquote:Op woensdag 3 december 2025 14:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Teams klachten altijd terechtquote:Op woensdag 3 december 2025 14:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Teams![]()
Ik open een pdf van 15 pagina's. Teams dacht, laat ik al die pagina's maar tegelijk op het scherm tonen.![]()
Jaquote:Op woensdag 3 december 2025 14:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Iedereen zijn Spotify Wrapped al bekeken?
267 keer.quote:Op woensdag 3 december 2025 14:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoeveel denken jullie dat ik dit jaar Tiffany met I think we're alone know heb gedraaid?
Ik heb geen Spotify.quote:Op woensdag 3 december 2025 14:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Iedereen zijn Spotify Wrapped al bekeken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |