Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 3 december 2025 13:11 schreef CherryLips het volgende:
Die Hard draait weer eventjes als kerstfilm
Heel veel dekentjes!! En een daglichtlamp? Die gebruik ik nu een paar dagen, maar ik ben nu ook al een paar dagen een beetje misselijk steeds.quote:Op woensdag 3 december 2025 13:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja hoormaar nu komt winter er aan en brrr
Vette winstquote:Bendes verkopen in Duitsland gestolen frituurolie met vette winst door
In Duitsland zijn bendes actief die gebruikt frituurvet van restaurants en snackbars stelen. Het nieuwsprogramma Die Tagesschau meldt dat de dieven de frituurolie vervolgens over de Nederlandse grens smokkelen en verkopen.
Zij breken bij binnenplaatsen van bars en (fastfood)restaurants in en gieten de afgewerkte olie over in lege jerrycans, of stelen hele tonnen gebruikt frituurvet.
https://nos.nl/artikel/25(...)met-vette-winst-door
eigenlijk gewoon te lachwekkend voor woorden dat zo iets bedacht wordt om geld te verdienen.quote:Op woensdag 3 december 2025 13:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
In Duitsland zijn bendes actief die gebruikt frituurvet van restaurants en snackbars stelen. Het nieuwsprogramma Die Tagesschau meldt dat de dieven de frituurolie vervolgens over de Nederlandse grens smokkelen en verkopen.
Ik probeer af te kicken van social media.quote:Op woensdag 3 december 2025 14:09 schreef STING het volgende:
[..]
Sowieso mensen die nog steeds op X zitten
Ik ook. Paar weken geleden de meeste social apps van m'n mobiel gehaald, bevalt goedquote:Op woensdag 3 december 2025 14:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik probeer af te kicken van social media.
1000 kilo = 900 euro dacht ik te lezen.quote:Op woensdag 3 december 2025 13:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Is er zoveel geld te verdienen met frituurvet?
Ook goed voor de batterij van je telefoon.quote:Op woensdag 3 december 2025 14:13 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ook. Paar weken geleden de meeste social apps van m'n mobiel gehaald, bevalt goed
quote:
quote:'Woningbrand' in Leeuwarden blijkt haardvuur op tv.
De brandweer in Leeuwarden is maandagmiddag opgeroepen voor een 'woningbrand'. Bewoners van de Nyckle Haismawei zagen grote vlammen in een huis aan de Obe Postmawei. Ze belden de brandweer die met spoed ter plaatse kwam.
Er waren inderdaad grote vlammen te zien, maar het bleek om vuur op een groot televisiescherm te gaan. De bewoners zaten daar nietsvermoedend van te genieten toen de brandweer plots op de stoep stond.
Ik zou me wel echt de pleuris schrikken als ze ineens voor mijn deur staan.quote:
joh heb de brandweer ook even een uitrukoefening.quote:
Arm dierquote:Op woensdag 3 december 2025 13:42 schreef Wereldgozer het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)edelijk-probleemwolf
Ladies and gentlemen, we've got him
Kan insta niet wegdoen, nu al zoveel jaar aan dat algoritme gewerkt.quote:Op woensdag 3 december 2025 14:13 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ook. Paar weken geleden de meeste social apps van m'n mobiel gehaald, bevalt goed
"Kom binnen. Koffie?"quote:Op woensdag 3 december 2025 14:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zou me wel echt de pleuris schrikken als ze ineens voor mijn deur staan.
Ook weer zo.quote:Op woensdag 3 december 2025 14:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
joh heb de brandweer ook even een uitrukoefening.
En jij had in je moeder moeten blijven. Ook een nutteloze statement om te maken.quote:Op woensdag 3 december 2025 14:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moet ie maar in Duitsland blijven.
Soooooooooowquote:Op woensdag 3 december 2025 14:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En jij had in je moeder moeten blijven. Ook een nutteloze statement om te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |