Duurt enorm lang altijd dat uitbetalen.quote:Op woensdag 3 december 2025 13:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh ja. Even declaraties indienen over november.
Met het loon van december.quote:Op woensdag 3 december 2025 13:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Duurt enorm lang altijd dat uitbetalen.
Ik heb straks ineens een uitbetaling. Krijg het nooit met mijn salarisquote:Op woensdag 3 december 2025 13:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Met het loon van december.
Oh. Apart.quote:Op woensdag 3 december 2025 13:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb straks ineens een uitbetaling. Krijg het nooit met mijn salaris
quote:Op woensdag 3 december 2025 13:11 schreef CherryLips het volgende:
Die Hard draait weer eventjes als kerstfilm
Ja zeg datquote:
In Duitsland was er een slager die wasberenvlees verkocht omdat het een plaag aan het worden is.quote:
quote:Op woensdag 3 december 2025 13:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
In Duitsland was er een slager die wasberenvlees verkocht omdat het een plaag aan het worden is.
Je verwacht het niet ...quote:In Nederland leven wasberen vooral in Limburg
Het was beer.quote:
Waar ga je het aan besteden?quote:Op woensdag 3 december 2025 13:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb straks ineens een uitbetaling. Krijg het nooit met mijn salaris
Als ik weer moet parkeren voor werk.quote:Op woensdag 3 december 2025 13:34 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Waar ga je het aan besteden?
Saai.quote:Op woensdag 3 december 2025 13:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als ik weer moet parkeren voor werk.
Yup.quote:
Valt daar niet mee te sjoemelen?quote:
Nee, declaraties worden gecontroleerdquote:Op woensdag 3 december 2025 13:38 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Valt daar niet mee te sjoemelen?
en terecht zo te horenquote:Op woensdag 3 december 2025 13:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, declaraties worden gecontroleerd
Gewoon zeggen dat je geen bonnetje kon krijgen.quote:Op woensdag 3 december 2025 13:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, declaraties worden gecontroleerd
Ik heb geen idee, maar ik ben wel nieuwsgierig.quote:Op woensdag 3 december 2025 13:31 schreef Recce het volgende:
[..]Zal wel als kip smaken.
[..]
Je verwacht het niet ...
wat fijnquote:Op woensdag 3 december 2025 13:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Crackie![]()
Ja. bevalt uitstekend hier . Drie maandjes inmiddels
quote:
'not my problem'quote:Op woensdag 3 december 2025 13:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je geen bonnetje kon krijgen.
Ik ben heel braafquote:
Wel eens gedaanquote:Op woensdag 3 december 2025 13:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je geen bonnetje kon krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |