SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smilies
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Dagen worden bijna weer langerquote:
Heeeeequote:
quote:
Ik heb er wel heel even aan gedacht om er een foto van te makenquote:Op woensdag 3 december 2025 12:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En toen heb je er een foto van gemaakt en hem opgepakt en erover gepost in het Via Pecunia topic.
ja!!! heerlijk, verwarming kan weer uitquote:
als ze het zouden uitbrengen zou ik het kopenquote:[..]![]()
Het is nog geen feestje allemaal.quote:Op woensdag 3 december 2025 12:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heeeeehoe gaat ie?! Hoe is het leven zonder Luna?
Is die goed van binnen gemarineerdquote:Op woensdag 3 december 2025 12:50 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een dronken wasbeer.
Gelukkig gaat het nu goed met die wasbeer dus mag ik ook wel lachen om die foto want het ziet er wel een beetje grappig uit.quote:Op woensdag 3 december 2025 12:50 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft tenminste de WC nog wel bereikt.quote:Op woensdag 3 december 2025 12:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Gelukkig gaat het nu goed met die wasbeer dus mag ik ook wel lachen om die foto want het ziet er wel een beetje grappig uit.
laat dan ook even de winkel zien waar hij zich heeft misdragenquote:Op woensdag 3 december 2025 12:50 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Arme man.quote:Pieter van Vollenhoven deelt al een jaar lang onbewust video's die gemaakt zijn met kunstmatige intelligentie. De echtgenoot van prinses Margriet deelt filmpjes op X van natuurverschijnselen die nep zijn. "Wat erg! Ik voel mij belazerd", zegt hij tegen het AD.
Beetje hoe wij erbij liggen als we te dronken zijn om in de pot te kotsen.quote:Op woensdag 3 december 2025 12:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Hij heeft tenminste de WC nog wel bereikt.
quote:Op woensdag 3 december 2025 12:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
laat dan ook even de winkel zien waar hij zich heeft misdragen
Ik denk dat-ie na het kotsen in slaap is gevallen.quote:Op woensdag 3 december 2025 12:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Beetje hoe wij erbij liggen als we te dronken zijn om in de pot te kotsen.
oh, ja nee dat dan (nog) nietquote:Op woensdag 3 december 2025 12:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja!!! heerlijk, verwarming kan weer uit
[..]
als ze het zouden uitbrengen zou ik het kopen
quote:Op woensdag 3 december 2025 12:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is nog geen feestje allemaal.Maar het gaat beter worden.
Heee bosjeee, hoe bevalt het wonen in je nieuwe woning?quote:Op woensdag 3 december 2025 12:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
Even koffie zetten en bapao opwarmen en dan weer Lego-en
Ja, het is nu soms echt lastig echt van nep te onderscheiden. Dan maar bij twijfel dingen niet delen.quote:Op woensdag 3 december 2025 12:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan tegenwoordig iedereen overkomen. Die nieuwe AI tools hebben wel weer een stap gemaakt.
Crackiequote:Op woensdag 3 december 2025 12:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Heee bosjeee, hoe bevalt het wonen in je nieuwe woning?
Genoeg mensen die makkelijk te beinvloeden zijn helaas.quote:Op woensdag 3 december 2025 12:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, het is nu soms echt lastig echt van nep te onderscheiden. Dan maar bij twijfel dingen niet delen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |