Net zo'n slappe dweil als zijn manager.quote:
Waarschijnlijk omdat hij niet naar toe gaat.quote:Op zondag 30 november 2025 18:30 schreef Zorro het volgende: KutMercedes. Ik hoop dat Max er niet naar toe gaat na dit smerig spelletje
Voor het eerst in maanden ben ik pas overtuigd dat het geen gedane zaak isquote:Op zondag 30 november 2025 18:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We feliciteren Lando met de titel.
Dan zijn de banden gewoon klaar geweestquote:Op zondag 30 november 2025 18:32 schreef Nattekat het volgende:
Onboard van Antonelli gecheckt.
Wtf
Niet 1, niet 2, maar 3 keer overstuur achter elkaar.
Wat is er verandert dan?quote:Op zondag 30 november 2025 18:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
quote:Op zondag 30 november 2025 18:24 schreef Nizno het volgende:
Als Oscar de laan uit zou worden gestuurd bij McL omdat hij Lando niet voor gaat laten en daarom Max wint en niet Norris dat zijn de papayarules 1 wassen neus geweest en weet elke coureur wat Zak zijn woorden waard zijn
Dit denk ik ook. Derde zou hij (waarschijnlijk) toch al niet zijn geworden dus dan vierde of tweede, als Max wint. Dus ja, Max heeft pech voor Lando gewoon nodig.quote:Op zondag 30 november 2025 18:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Laten we wel wezen: tenzij Norris volgende week crasht, wordt ie gewoon WK. In eenzelfde situatie volgende week zal Piastri zich 2 plekken terug laten zakken
Ja maar dat was al het geval voor de sprintracequote:Op zondag 30 november 2025 18:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Laten we wel wezen: tenzij Norris volgende week crasht, wordt ie gewoon WK. In eenzelfde situatie volgende week zal Piastri zich 2 plekken terug laten zakken
want?quote:
Yup. Behalve als Pia nog in versnellingsbak van verstappen zitquote:Op zondag 30 november 2025 18:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Stom complotgejammerquote:Op zondag 30 november 2025 18:30 schreef Zorro het volgende:
KutMercedes.
Ik hoop dat Max er niet naar toe gaat na dit smerig spelletje
quote:Op zondag 30 november 2025 18:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit denk ik ook. Derde zou hij (waarschijnlijk) toch al niet zijn geworden dus dan vierde of tweede, als Max wint. Dus ja, Max heeft pech voor Lando gewoon nodig.
Ik hoop vooral dat het gat of minimaal 10 punten is, of dat Verstappen hem gewoon pakt. Dan maakt het verder niet meer uit.quote:Op zondag 30 november 2025 18:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Russell die Norris torpedeert, dan wordt het een burgeroorlog in Engeland.quote:Op zondag 30 november 2025 18:33 schreef -XOR- het volgende:
Afhankelijk van Sjors Russell volgende week.
quote:Op zondag 30 november 2025 18:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hadden er minder moeten zijn ivm antonelli.quote:
quote:Op zondag 30 november 2025 18:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Onzinquote:Op zondag 30 november 2025 18:32 schreef QuidProJoe het volgende:
RB/AT heeft RBR nog nooit zo geholpen als Mercedes McLaren nu heeft geholpen. Klassiek Britse smeerlapperij
nee dat zou sowieso vreemd zijn aangezien Oscar 2e is.quote:Op zondag 30 november 2025 18:34 schreef Droopie het volgende:
We moeten het even terug zien, maar denk niet dat Kimi Piastri bewust heeft doorgelaten.
Beetje flauw van GP om dat te impliceren.
Dan heb je wel echt je weg naar aan kampioenschap gezwijnd.quote:Op zondag 30 november 2025 18:33 schreef Zorro het volgende:
Zul je zien dat Max wint volgende week en Norris 3e wordt
Dan is Norris kampioen vanwege dit grapje
Niet.quote:Op zondag 30 november 2025 18:34 schreef PzKpfw het volgende:
Als ik al zie hoe zenuwachtig Norris was in deze race dan vraag ik me af hoe hij het volgende week gaat doen onder die immense druk..
Maar met 10 punten verschil en norris word 3e wint die het alsnog met meer overwinningen ?quote:Op zondag 30 november 2025 18:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jawel. Natuurlijk wel. Maar ook met een P3 voor Norris lag het nog open
Dit gaat smullen worden.quote:Op zondag 30 november 2025 18:34 schreef PzKpfw het volgende:
Als ik al zie hoe zenuwachtig Norris was in deze race dan vraag ik me af hoe hij het volgende week gaat doen onder die immense druk..
Max wordt gewoon wereldkampioen. Razend knap dat RBR dat hok wederom de snelste heeft gemaakt en McLaren is altijd wel goed voor een blunder.quote:Op zondag 30 november 2025 18:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Eens. Heeft hij nog wel eens gedaan, maar weet even niet meer wanneerquote:Op zondag 30 november 2025 18:34 schreef Droopie het volgende:
We moeten het even terug zien, maar denk niet dat Kimi Piastri bewust heeft doorgelaten.
Beetje flauw van GP om dat te impliceren.
En dan alsnog 4e wordenquote:Op zondag 30 november 2025 18:34 schreef Haags het volgende:
Norris reed als een natte krant vandaag.
Ik wil Max sowieso niet bij Mercedes. 2021 heeft daar voorgoed een eind aan gemaakt.quote:
quote:Op zondag 30 november 2025 18:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat hij niet naar toe gaat.
Tuurlijk, maar het gat was halverwege het seizoen meer dan 100 punten. Dat Max zo dichtbij is gekomen is sowieso bizar.quote:Op zondag 30 november 2025 18:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Hadden er minder moeten zijn ivm antonelli.
Tja, kampioen is kampioen.quote:Op zondag 30 november 2025 18:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
En als Norris WK wordt, door 2e of 3e te worden, dan is t toch een kampioenschap zonder enige glans? De enige die nog met glans WK kan worden is Verstappen
quote:Op zondag 30 november 2025 18:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mja, het enige wat hij hoeft te doen is heel safe op P3 gaan rijden volgende week, dat komt ook met de zenuwen wel goed. Piastra zal hem ook voor laten gaan als dat nodig is.quote:Op zondag 30 november 2025 18:34 schreef PzKpfw het volgende:
De Rookies rijden Lando er wel afquote:Op zondag 30 november 2025 18:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
Norris volgende week 3e en kampioen.
Ga je mond spoelenquote:Op zondag 30 november 2025 18:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
Norris volgende week 3e en kampioen.
Als Max wint un Abu Dhabi heeft hij er 1 meer. Het is nu 7 - 7quote:Op zondag 30 november 2025 18:34 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Maar met 10 punten verschil en norris word 3e wint die het alsnog met meer overwinningen ?
Sowieso risico met piastri tussen verstappen en norris in is dat deze laat lopen voor norris de laatste ronde
Goed gejat.quote:
Natuurlijk niet, als hij volgende week met P3 de titel pakt verdient hij gewoon de titel, hoe dan ook. En met 7 zeges zit daar genoeg glans aan dan.quote:Op zondag 30 november 2025 18:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
En als Norris WK wordt, door 2e of 3e te worden, dan is t toch een kampioenschap zonder enige glans? De enige die nog met glans WK kan worden is Verstappen
Evenveel stops, maar ik snap wat je bedoeltquote:Op zondag 30 november 2025 18:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar Piastri 8 seconde erachter met een pitstop van 26 seconde extra.
Ik vond het best vervelend.quote:
Gewoon een kutbaan dit ook. Nog net niet zo kut als Vegas gelukkig, maar toch.quote:Op zondag 30 november 2025 18:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
dat mag.quote:Op zondag 30 november 2025 18:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Sainz wilde het compliment nog een keer horen.
Dat hok is echt absoluut niet de snelstequote:Op zondag 30 november 2025 18:35 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Max wordt gewoon wereldkampioen. Razend knap dat RBR dat hok wederom de snelste heeft gemaakt en McLaren is altijd wel goed voor een blunder.
Wie had gedacht dat zij juist het risico namenquote:Op zondag 30 november 2025 18:38 schreef Nizno het volgende:
Mcl reed voorop en toen alle 17 er achter de pit in gingen wisten ze dat het mis was... Maar wisten ze dat vooraf?
Tuulk niet want wie verwacht dat 17 coureurs dat risico gaan nemen
PITTEN!quote:Op zondag 30 november 2025 18:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wie had gedacht dat zij juist het risico namen
dat had je vooraf niet kunnen denken neequote:Op zondag 30 november 2025 18:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wie had gedacht dat zij juist het risico namen
Dat wilde ze graag.quote:Op zondag 30 november 2025 18:38 schreef Weltschmerz het volgende:
McLaren bleef wel lekker flexibel.
Ja daarom zo jammer dat Antonelli het net niet kon redden. Anders had je echt met wat bizarre scenarios kunnen rekenen in Abu Dhabi. Bijvoorbeeld de laatste ronden met Verstappen, Piastri en Norris en dat Piastri dan een teamorder krijgt om Norris voorbij te laten zodat diegene alsnog kampioen wordt.quote:Op zondag 30 november 2025 18:37 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Als Max wint un Abu Dhabi heeft hij er 1 meer. Het is nu 7 - 7
Helemaal kut met Brundle.quote:
Maar dan niet de rol van nuquote:Op zondag 30 november 2025 18:40 schreef Breekfast het volgende:
De enige hoop voor Max is dat Mercedes ook een rol van betekenis gaat spelen in Abu Dhabi.
Klopt. Nu hoeft Norris alleen maar vierde te worden…..easy dusquote:Op zondag 30 november 2025 18:38 schreef PirE het volgende:
Bah, zonder die actie/fout van Kimi had Lando 2e moeten worden bij winst van Max. Dompertje![]()
GEORGE AHAAAAAA SAVIOUR OF THE RED BULLSquote:Op zondag 30 november 2025 18:40 schreef Breekfast het volgende:
De enige hoop voor Max is dat Mercedes ook een rol van betekenis gaat spelen in Abu Dhabi.
Ah, ik dacht dat dat geen optie meer was. Dan is het inderdaad jammer.quote:Op zondag 30 november 2025 18:37 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Als Max wint un Abu Dhabi heeft hij er 1 meer. Het is nu 7 - 7
Of gewoon een crash.quote:Op zondag 30 november 2025 18:40 schreef Breekfast het volgende:
Of Yuki.quote:Op zondag 30 november 2025 18:40 schreef Breekfast het volgende:
Dus?quote:Op zondag 30 november 2025 18:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ja maar volgens whiskers maakt dat geen verschil of lando nou 3e of 5e was vandaagquote:Op zondag 30 november 2025 18:38 schreef PirE het volgende:
Bah, zonder die actie/fout van Kimi had Lando 2e moeten worden bij winst van Max. Dompertje![]()
Piastri moest de hele race stampen en Verstappen kon het relatief rustig aan doen.quote:Op zondag 30 november 2025 18:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wie?quote:Op zondag 30 november 2025 18:41 schreef Vijf_voor het volgende:
Tsunoda zet 'm er wel ff tussen toch?
Ik hoop het.quote:Op zondag 30 november 2025 18:35 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Max wordt gewoon wereldkampioen. Razend knap dat RBR dat hok wederom de snelste heeft gemaakt en McLaren is altijd wel goed voor een blunder.
Tsunoda zei in in een interview dat dat te stereotypisch zou zijn.quote:Op zondag 30 november 2025 18:41 schreef Vijf_voor het volgende:
Tsunoda zet 'm er wel ff tussen toch?
Russell gaat niet Norris er vanaf rijden.quote:
ja het was me het seizoen welquote:Op zondag 30 november 2025 18:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Alle 3 zeven races gewonnen dit jaar
Dat is strategie en bedenk je vooraf dus JA.quote:Op zondag 30 november 2025 18:38 schreef Nizno het volgende:
Mcl reed voorop en toen alle 17 er achter de pit in gingen wisten ze dat het mis was... Maar wisten ze dat vooraf?
Tuulk niet want wie verwacht dat 17 coureurs dat risico gaan nemen
Dat Red Bull een eenmansteam is, is al een paar seizoenen bekendquote:Op zondag 30 november 2025 18:41 schreef Mothzor het volgende:
Eigenlijk kost Tsunoda (+ Spanje en Oostenrijk) straks de titel. Heeft echt 0 punten weggehouden bij de concurrentie…
Ook niet afgepakt van Maxquote:Op zondag 30 november 2025 18:41 schreef Mothzor het volgende:
Eigenlijk kost Tsunoda (+ Spanje en Oostenrijk) straks de titel. Heeft echt 0 punten weggehouden bij de concurrentie…
je zag de bandjes van Hadjarquote:Op zondag 30 november 2025 18:42 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat is strategie en bedenk je vooraf dus JA.
Je schrijft voor elke ronde op wat je gaat doen als er een VSC is en wat je doet als wagens voor je iets niet of wel doen. Op basis van de regels kun je stellen dat als NA rondje 8 er een VSC is je met 2x25 rondjes het einde haalt en dan is het alleen nog de juiste band er bij pakken.
Max heeft 2 auto's. 1tje leent ie uit tijdens het seizoen.quote:Op zondag 30 november 2025 18:42 schreef Adames het volgende:
[..]
Dat Red Bull een eenmansteam is, is al een paar seizoenen bekend
Nee, dat is niet de enige hoopquote:Op zondag 30 november 2025 18:40 schreef Breekfast het volgende:
Dat hok was dit weekend wederom niet de snelste en de winst keam vooral door geblunder bij McLaren. Zoals vaker dit jaar.quote:Op zondag 30 november 2025 18:35 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Lando verslagen in de laatste Racequote:
Krijg wel graag cadeautjes.quote:Op zondag 30 november 2025 18:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jij gelooft ook nog in Sinterklaas zeker?
Niet verplicht, nee. Willekeurige controle kan altijd.quote:Op zondag 30 november 2025 18:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hoeft de plaat van Norris nu niet opgemeten te worden?
Mja het is wel interne communicatie tussen GP en de coureur. Dat wij nou toevallig mee mogen luisteren... Maar handig was het niet nee.quote:Op zondag 30 november 2025 18:42 schreef Droopie het volgende:
Die GP mag vandaag wel even naar de stewards van mij.
Zulke beschuldigingen vind ik wel een beetje over de grens gaan.
Nee, maar McLaren heeft al twee seizoenen lang de ijdele hoop dat het safety cars regentquote:Op zondag 30 november 2025 18:42 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat is strategie en bedenk je vooraf dus JA.
Je schrijft voor elke ronde op wat je gaat doen als er een VSC is en wat je doet als wagens voor je iets niet of wel doen. Op basis van de regels kun je stellen dat als NA rondje 8 er een VSC is je met 2x25 rondjes het einde haalt en dan is het alleen nog de juiste band er bij pakken.
Ja en die van Kimi ookquote:
Jaquote:Op zondag 30 november 2025 18:41 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik hoop het.
Als max wint mag Norris geen 3de worden uit mijn hoofd toch?
Norris 4de Max winnen dan is Max WDC toch?
Dat zei ik niet.quote:Op zondag 30 november 2025 18:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar volgens whiskers maakt dat geen verschil of lando nou 3e of 5e was vandaag
quote:Op zondag 30 november 2025 18:42 schreef Droopie het volgende:
Die GP mag vandaag wel even naar de stewards van mij.
Zulke beschuldigingen vind ik wel een beetje over de grens gaan.
Latifi onderweg naar..quote:Op zondag 30 november 2025 18:42 schreef Rnie het volgende:
[ afbeelding ]
Next objective: Two McLaren cars
Natte Hannah, bohhhhhhhhhhhhhhhhh.quote:
Jammer van Antonelli. Anders was een P3 van Norris voldoende voor Max mocht hij de race winnen.quote:
Kost een berg, wast een beetjequote:Op zondag 30 november 2025 18:44 schreef TweedeKlum het volgende:
Die jurken zijn wel een goede reclame voor Witte Reus.
dat kwam er wel op neer dat een ander vreesde dat Lando 3e werd was maar raar en vreemdquote:Op zondag 30 november 2025 18:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat zei ik niet.
Beetje flauw dit.
3e.. 2e is 18 punten, 3e 15, 4e 12.quote:Op zondag 30 november 2025 18:38 schreef PirE het volgende:
quote:Op zondag 30 november 2025 18:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krijg wel graag cadeautjes.
ach, straks zit ook iedereen onder de Red Bullquote:Op zondag 30 november 2025 18:45 schreef PirE het volgende:
Lekker rozenwatertroep spuiten straks. Helemaal onder de plakzooi![]()
De ander is een crash/uitvalbeurt. Welke opties zie jij verder nog dan? Als Mercedes volgende week niet kan wedijveren met McLaren dan ligt niemand Norris in de weg voor plek 4 of hoger.quote:Op zondag 30 november 2025 18:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, dat is niet de enige hoop
14:00quote:Op zondag 30 november 2025 18:45 schreef fietsie het volgende:
En, hoe laat starten ze?
McLaren zal vast wel weer iets doms doen
Dat zei ze niet.quote:Op zondag 30 november 2025 18:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar volgens whiskers maakt dat geen verschil of lando nou 3e of 5e was vandaag
Hij is 4de geworden.quote:Op zondag 30 november 2025 18:46 schreef Newone82 het volgende:
Max gaat kampioen worden.
Norris gaat de druk niet aankunnen.
Zie je vandaag wel.
Ze wilden niemand bevoordelenquote:Op zondag 30 november 2025 18:45 schreef Kickinalfa het volgende:
Ik gun Hannah het helemaal, maar hoe kan het dat McLaren hier niet naar binnen is gegaan.
Zand erin.quote:Op zondag 30 november 2025 18:46 schreef StephanL het volgende:
Geluid laat een beetje te wensen over
Nope.quote:Op zondag 30 november 2025 18:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat kwam er wel op neer dat een ander vreesde dat Lando 3e werd was maar raar en vreemd
want ja 3e of 5e maakt geen verschil
Ja dusquote:Op zondag 30 november 2025 18:47 schreef Regilio_ het volgende:
Benieuwd of Hannah een hand krijgt geschud zo
Teveel focus op track position waarschijnlijk.quote:Op zondag 30 november 2025 18:45 schreef Kickinalfa het volgende:
Ik gun Hannah het helemaal, maar hoe kan het dat McLaren hier niet naar binnen is gegaan.
Meerdere handen zelfsquote:Op zondag 30 november 2025 18:47 schreef Regilio_ het volgende:
Niet als Max wintquote:Op zondag 30 november 2025 18:46 schreef vosss het volgende:
[..]
Hij is 4de geworden.
Als hij volgende week 4de wordt is hij kampioen.
Kreeg zequote:Op zondag 30 november 2025 18:47 schreef Regilio_ het volgende:
Er mag daar wel meer niet, Maar zodra de deuren dicht gaan...quote:Op zondag 30 november 2025 18:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Een hand geven aan een vrouw.Dat mag daar toch niet.
Dit ja, briljant.quote:Op zondag 30 november 2025 18:47 schreef Mano_ het volgende:
Haha de trollen van RBR sturen Hannah(GODIN) naar het podium zodat de gordijnen een vrouw een hand moeten geven
Bron?quote:Op zondag 30 november 2025 18:48 schreef Zipportal het volgende:
Het erg lelijke Viaplay TV gaat zondag de laatste wedstrijd GRATIS uitzenden.
SCOOOOOOOOOOOOOP.
quote:
quote:
wat was hier aan de hand dan?quote:
Gewoon terecht dat ze er vandaag staat, haar strategie heeft de overwinning opgeleverdquote:Op zondag 30 november 2025 18:47 schreef Mano_ het volgende:
Haha de trollen van RBR sturen Hannah(GODIN) naar het podium zodat de gordijnen een vrouw een hand moeten geven
Gratis met op alle cruciale momenten reclame zekerquote:Op zondag 30 november 2025 18:48 schreef Zipportal het volgende:
SCOOOOOOOOOOOOOP.
Mercedes motor korting voor McLaren.quote:Op zondag 30 november 2025 18:48 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Tuurlijk niet joh. Wat zou hij daar in godsnaam mee te winnen hebben?
Bij de 3e plek zou Max ,die dan 1e moet worden, en Lando exact hetzelfde aantal punten hebben en dan kijkt men naar het aantal race overwinningen en dat zou dan in het voordeel van Max zijn geweest.quote:
Ow wacht. Dan heeft Max 1 overwinning meer bij gelijke punten toch?quote:
Rozenwater is het hier toch?quote:Op zondag 30 november 2025 18:48 schreef Tijn het volgende:
Piastri die als een boer moet kiespijn met die champagne aan de haal gaat
Zo ongeveer alles goed doen en toch je een verliezer voelenquote:Op zondag 30 november 2025 18:48 schreef Tijn het volgende:
Terwijl ik Max in tijden niet zo ontspannen op een podium heb zien staanquote:Op zondag 30 november 2025 18:48 schreef Tijn het volgende:
Lekker veel reclame tussendoor.quote:Op zondag 30 november 2025 18:48 schreef Zipportal het volgende:
SCOOOOOOOOOOOOOP.
Zelfde als in China 2007. Coureurs te lang buiten laten om er geen te bevoordelen.quote:Op zondag 30 november 2025 18:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze wilden niemand bevoordelen
Zouden ze bij iedere zandbak race moeten doen, achterlijk middeleeuwse cultuur.quote:Op zondag 30 november 2025 18:47 schreef Mano_ het volgende:
Op wat?quote:Op zondag 30 november 2025 18:48 schreef Zipportal het volgende:
SCOOOOOOOOOOOOOP.
Dat er nog niks ad hand is als Norris 3e wordt. Dus er is NIKS te vrezen.quote:Op zondag 30 november 2025 18:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
[..]
wat was hier aan de hand dan?
Absoluutquote:Op zondag 30 november 2025 18:48 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Gewoon terecht dat ze er vandaag staat, haar strategie heeft de overwinning opgeleverd
Max mag. Dat scheelt enormquote:Op zondag 30 november 2025 18:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Terwijl ik Max in tijden niet zo ontspannen op een podium heb zien staan
Die heeft niks te verliezen.quote:Op zondag 30 november 2025 18:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Terwijl ik Max in tijden niet zo ontspannen op een podium heb zien staan
Na vandaag lijkt me dat niet eens een ondenkbaar scenario.quote:Op zondag 30 november 2025 18:49 schreef Nattekat het volgende:
Eigenlijk zou het seizoen helemaal compleet zijn als Norris het volgende week zelf weggooit.
Yesquote:Op zondag 30 november 2025 18:49 schreef vosss het volgende:
Ok dus Norris moet minimaal P3 rijden als Max wint. Zo klopt ie toch? Wil Norris wereldkampioen worden dus.
Dus als max volgende week wint en Norris 3de heeft ie meer overwinningen, maar toch niet WDC. Dat mag niet!quote:Op zondag 30 november 2025 18:49 schreef vosss het volgende:
Ok dus Norris moet minimaal P3 rijden als Max wint. Zo klopt ie toch? Wil Norris wereldkampioen worden dus.
25-12=13 en Max heeft maar 12 punten voorsprong nodigquote:Op zondag 30 november 2025 18:49 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Bij de 3e plek zou Max ,die dan 1e moet worden, en Lando exact hetzelfde aantal punten hebben en dan kijkt men naar het aantal race overwinningen en dat zou dan in het voordeel van Max zijn geweest.
Zei ik ook al, hahaha. Dat eerste gordijn gaf haar ook geen handquote:Op zondag 30 november 2025 18:47 schreef Mano_ het volgende:
Squirten kan je leren.quote:
Truequote:Op zondag 30 november 2025 18:51 schreef SiGNe het volgende:
[..]
25-12=13 en Max heeft maar 12 punten voorsprong nodig
Als Norris 3e wordt is ie WK[quote:Op zondag 30 november 2025 18:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat er nog niks ad hand is als Norris 3e wordt. Dus er is NIKS te vrezen.
Ik weet het niet meer. Te spannend dit allemaal en ik kan niet nadenken.quote:Op zondag 30 november 2025 18:51 schreef Gremen het volgende:
[..]
Dus als max volgende week wint en Norris 3de heeft ie meer overwinningen, maar toch niet WDC. Dat mag niet!
Lando mag niet hoger dan P4 terecht komen als Max wintquote:Op zondag 30 november 2025 18:52 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer. Te spannend dit allemaal en ik kan niet nadenken.
Wat ze zegt. Dat Verstappen nog steeds kampioen kan worden.quote:Op zondag 30 november 2025 18:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
[..]
wat was hier aan de hand dan?
Het ging om de 3e plaats in DEZE race he?quote:
Eens. Gekkenhuis volgende weekquote:Op zondag 30 november 2025 18:51 schreef PzKpfw het volgende:
Met nog één race te gaan en nog steeds drie coureurs die kans maken op titel dat is toch wel ongekend
En als Max 2de wordt? En 3de?quote:Op zondag 30 november 2025 18:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
Lando mag niet hoger dan P4 terecht komen als Max wint
We hebben het over de situatie als Lando 5e was geworden in deze race, wat niet het geval is uiteraard.quote:Op zondag 30 november 2025 18:51 schreef SiGNe het volgende:
[..]
25-12=13 en Max heeft maar 12 punten voorsprong nodig
Ik had dat dolgraag mee willen maken. Piastri die in die positie wordt gedwongen.quote:Op zondag 30 november 2025 18:53 schreef GotenSSJ het volgende:
Maakt eigenlijk ook weinig uit of die deze 2 punten meer had. Mocht Max volgende week winnen, en het mocht een issue zijn, dan rijdt Piastri zeer waarschijnlijk 2de en had die aan de kant gegaan.
Wat dat betreft is het zonde dat hij niet in het treintje terecht kwam na die 1ste stop, dan had het echt leuk geworden.
Wat, Yuki nog in de punten?quote:
Piastri heeft tot de laatste ronde nog kansen.quote:Op zondag 30 november 2025 18:53 schreef GotenSSJ het volgende:
Maakt eigenlijk ook weinig uit of die deze 2 punten meer had. Mocht Max volgende week winnen, en het mocht een issue zijn, dan rijdt Piastri zeer waarschijnlijk 2de en had die aan de kant gegaan.
Wat dat betreft is het zonde dat hij niet in het treintje terecht kwam na die 1ste stop, dan had het echt leuk geworden.
Nou ja, Verstappen 1e, Norris 3e was genoeg voor Verstappen, tot Antonelli een probleem had, nu is dat genoeg voor Norris. Vrij cruciaal, kan natuurlijk prima dat er iemand anders dan Piastri op 2 rijdt.quote:Op zondag 30 november 2025 18:53 schreef GotenSSJ het volgende:
Bizar én fantastischquote:Op zondag 30 november 2025 18:53 schreef Peterselieman het volgende:
Ik blijf het echt bizar vinden dat Max na zo'n grote achterstand nog steeds niet kansloos is voor de titel
Het is dat ze (zeker in het eerste deel van het seizoen) by far de beste auto hebben, maar op alle vlakken laten ze wel steken vallen.quote:Op zondag 30 november 2025 18:49 schreef Nattekat het volgende:
Eigenlijk zou het seizoen helemaal compleet zijn als Norris het volgende week zelf weggooit.
12 punten verschil, dusquote:
Nogmaals: Piastri heeft dan zelf nog kansen. Dus nee.quote:Op zondag 30 november 2025 18:53 schreef GotenSSJ het volgende:
Daarom of met 10+ verliezen, of gewoon winnen.quote:Op zondag 30 november 2025 18:54 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Het is dat ze (zeker in het eerste deel van het seizoen) by far de beste auto hebben, maar op alle vlakken laten ze wel steken vallen.
Hoewel je Max zijn outburst in ?Spanje/Oostenrijk? ook niet moet vergeten.
Natuurlijk maakt het uit. Nu moeten er 2 niet McLarens tussen rijden. Zonder die twee punten was het er maar 1 geweest.quote:Op zondag 30 november 2025 18:53 schreef GotenSSJ het volgende:
Oh. Maar realistisch is verwachten dat Norris volgende week weer buiten het podium eindigt niet heel kansrijk.quote:Op zondag 30 november 2025 18:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het ging om de 3e plaats in DEZE race he?
Ja, en dan gaat die in die laatste ronde aan de kant. Ik denk niet dat het echt verschil gaat maken deze 2 punten, tuurlijk weet je nooit hoe Piastri het zou doen, maar ik ga er voor de grap even van uit dat hij niet z'n carriere bij Mclaren en tientallen miljoenen gaat riskeren als die zelf toch niet meer ging winnen.quote:Op zondag 30 november 2025 18:54 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Piastri heeft tot de laatste ronde nog kansen.
McLaren houdt de titeldroom voor Verstappen zelf in leven natuurlijk.quote:Op zondag 30 november 2025 18:53 schreef Peterselieman het volgende:
Ik blijf het echt bizar vinden dat Max na zo'n grote achterstand nog steeds niet kansloos is voor de titel
Norris is in Nederland uitgevallen en vorige week was het DQquote:Op zondag 30 november 2025 18:54 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Het is dat ze (zeker in het eerste deel van het seizoen) by far de beste auto hebben, maar op alle vlakken laten ze wel steken vallen.
Hoewel je Max zijn outburst in ?Spanje/Oostenrijk? ook niet moet vergeten.
Als Verstappen 1e rijdt en Piastri 2e en Norris vierde dan moet Piastri echt wel aan de kant op het einde.quote:Op zondag 30 november 2025 18:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nogmaals: Piastri heeft dan zelf nog kansen. Dus nee.
Wat een onzin, jij denkt dat Piastri niet in de laatste ronde aan de kant gaat omdat Max in de laatste bocht stil kan vallen?quote:Op zondag 30 november 2025 18:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nogmaals: Piastri heeft dan zelf nog kansen. Dus nee.
Waarom zo hij hem er dan voor bij moeten laten?quote:Op zondag 30 november 2025 18:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Oh. Maar realistisch is verwachten dat Norris volgende week weer buiten het podium eindigt niet heel kansrijk.
Dus een uitslag vandaag waarbij hij niet genoeg had gehad aan derde plek was beter. Al is de kans ook groot dat, als hij derde ligt dat dan Piastri ervoor ligt en die moet hem dan toch voorbij laten.
viaPlay kijken.quote:Op zondag 30 november 2025 18:55 schreef heywoodu het volgende:
Amber![]()
"Dat is waar we het aan de voorkant over hadden"
Vooraf, godverdomme.
#werkenbijdenosquote:Op zondag 30 november 2025 18:55 schreef heywoodu het volgende:
Amber![]()
"Dat is waar we het aan de voorkant over hadden"
Vooraf, godverdomme.
Dat lijkt me ook jaquote:Op zondag 30 november 2025 18:56 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Als Verstappen 1e rijdt en Piastri 2e en Norris vierde dan moet Piastri echt wel aan de kant op het einde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |