Maar met 10 punten verschil en norris word 3e wint die het alsnog met meer overwinningen ?quote:Op zondag 30 november 2025 18:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jawel. Natuurlijk wel. Maar ook met een P3 voor Norris lag het nog open
Dit gaat smullen worden.quote:Op zondag 30 november 2025 18:34 schreef PzKpfw het volgende:
Als ik al zie hoe zenuwachtig Norris was in deze race dan vraag ik me af hoe hij het volgende week gaat doen onder die immense druk..
Max wordt gewoon wereldkampioen. Razend knap dat RBR dat hok wederom de snelste heeft gemaakt en McLaren is altijd wel goed voor een blunder.quote:Op zondag 30 november 2025 18:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Laten we wel wezen: tenzij Norris volgende week crasht, wordt ie gewoon WK. In eenzelfde situatie volgende week zal Piastri zich 2 plekken terug laten zakken
Eens. Heeft hij nog wel eens gedaan, maar weet even niet meer wanneerquote:Op zondag 30 november 2025 18:34 schreef Droopie het volgende:
We moeten het even terug zien, maar denk niet dat Kimi Piastri bewust heeft doorgelaten.
Beetje flauw van GP om dat te impliceren.
En dan alsnog 4e wordenquote:Op zondag 30 november 2025 18:34 schreef Haags het volgende:
Norris reed als een natte krant vandaag.
Ik wil Max sowieso niet bij Mercedes. 2021 heeft daar voorgoed een eind aan gemaakt.quote:
quote:Op zondag 30 november 2025 18:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat hij niet naar toe gaat.
Tuurlijk, maar het gat was halverwege het seizoen meer dan 100 punten. Dat Max zo dichtbij is gekomen is sowieso bizar.quote:Op zondag 30 november 2025 18:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Hadden er minder moeten zijn ivm antonelli.
Tja, kampioen is kampioen.quote:Op zondag 30 november 2025 18:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
En als Norris WK wordt, door 2e of 3e te worden, dan is t toch een kampioenschap zonder enige glans? De enige die nog met glans WK kan worden is Verstappen
quote:Op zondag 30 november 2025 18:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We feliciteren Lando met de titel.
Mja, het enige wat hij hoeft te doen is heel safe op P3 gaan rijden volgende week, dat komt ook met de zenuwen wel goed. Piastra zal hem ook voor laten gaan als dat nodig is.quote:Op zondag 30 november 2025 18:34 schreef PzKpfw het volgende:
Als ik al zie hoe zenuwachtig Norris was in deze race dan vraag ik me af hoe hij het volgende week gaat doen onder die immense druk..
De Rookies rijden Lando er wel afquote:Op zondag 30 november 2025 18:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
Norris volgende week 3e en kampioen.
Ga je mond spoelenquote:Op zondag 30 november 2025 18:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
Norris volgende week 3e en kampioen.
Als Max wint un Abu Dhabi heeft hij er 1 meer. Het is nu 7 - 7quote:Op zondag 30 november 2025 18:34 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Maar met 10 punten verschil en norris word 3e wint die het alsnog met meer overwinningen ?
Sowieso risico met piastri tussen verstappen en norris in is dat deze laat lopen voor norris de laatste ronde
Goed gejat.quote:
Natuurlijk niet, als hij volgende week met P3 de titel pakt verdient hij gewoon de titel, hoe dan ook. En met 7 zeges zit daar genoeg glans aan dan.quote:Op zondag 30 november 2025 18:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
En als Norris WK wordt, door 2e of 3e te worden, dan is t toch een kampioenschap zonder enige glans? De enige die nog met glans WK kan worden is Verstappen
Evenveel stops, maar ik snap wat je bedoeltquote:Op zondag 30 november 2025 18:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar Piastri 8 seconde erachter met een pitstop van 26 seconde extra.
Ik vond het best vervelend.quote:
Gewoon een kutbaan dit ook. Nog net niet zo kut als Vegas gelukkig, maar toch.quote:Op zondag 30 november 2025 18:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar Piastri 8 seconde erachter met een pitstop van 26 seconde extra.
dat mag.quote:Op zondag 30 november 2025 18:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Sainz wilde het compliment nog een keer horen.
Dat hok is echt absoluut niet de snelstequote:Op zondag 30 november 2025 18:35 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Max wordt gewoon wereldkampioen. Razend knap dat RBR dat hok wederom de snelste heeft gemaakt en McLaren is altijd wel goed voor een blunder.
Wie had gedacht dat zij juist het risico namenquote:Op zondag 30 november 2025 18:38 schreef Nizno het volgende:
Mcl reed voorop en toen alle 17 er achter de pit in gingen wisten ze dat het mis was... Maar wisten ze dat vooraf?
Tuulk niet want wie verwacht dat 17 coureurs dat risico gaan nemen
PITTEN!quote:Op zondag 30 november 2025 18:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wie had gedacht dat zij juist het risico namen
dat had je vooraf niet kunnen denken neequote:Op zondag 30 november 2025 18:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wie had gedacht dat zij juist het risico namen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |