Net zo'n slappe dweil als zijn manager.quote:
Waarschijnlijk omdat hij niet naar toe gaat.quote:Op zondag 30 november 2025 18:30 schreef Zorro het volgende: KutMercedes. Ik hoop dat Max er niet naar toe gaat na dit smerig spelletje
Voor het eerst in maanden ben ik pas overtuigd dat het geen gedane zaak isquote:Op zondag 30 november 2025 18:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We feliciteren Lando met de titel.
Dan zijn de banden gewoon klaar geweestquote:Op zondag 30 november 2025 18:32 schreef Nattekat het volgende:
Onboard van Antonelli gecheckt.
Wtf
Niet 1, niet 2, maar 3 keer overstuur achter elkaar.
Wat is er verandert dan?quote:Op zondag 30 november 2025 18:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We feliciteren Lando met de titel.
quote:Op zondag 30 november 2025 18:24 schreef Nizno het volgende:
Als Oscar de laan uit zou worden gestuurd bij McL omdat hij Lando niet voor gaat laten en daarom Max wint en niet Norris dat zijn de papayarules 1 wassen neus geweest en weet elke coureur wat Zak zijn woorden waard zijn
quote:
Dit denk ik ook. Derde zou hij (waarschijnlijk) toch al niet zijn geworden dus dan vierde of tweede, als Max wint. Dus ja, Max heeft pech voor Lando gewoon nodig.quote:Op zondag 30 november 2025 18:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Laten we wel wezen: tenzij Norris volgende week crasht, wordt ie gewoon WK. In eenzelfde situatie volgende week zal Piastri zich 2 plekken terug laten zakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |