Net zo'n slappe dweil als zijn manager.quote:
Waarschijnlijk omdat hij niet naar toe gaat.quote:Op zondag 30 november 2025 18:30 schreef Zorro het volgende: KutMercedes. Ik hoop dat Max er niet naar toe gaat na dit smerig spelletje
Voor het eerst in maanden ben ik pas overtuigd dat het geen gedane zaak isquote:Op zondag 30 november 2025 18:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We feliciteren Lando met de titel.
Dan zijn de banden gewoon klaar geweestquote:Op zondag 30 november 2025 18:32 schreef Nattekat het volgende:
Onboard van Antonelli gecheckt.
Wtf
Niet 1, niet 2, maar 3 keer overstuur achter elkaar.
Wat is er verandert dan?quote:Op zondag 30 november 2025 18:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We feliciteren Lando met de titel.
quote:Op zondag 30 november 2025 18:24 schreef Nizno het volgende:
Als Oscar de laan uit zou worden gestuurd bij McL omdat hij Lando niet voor gaat laten en daarom Max wint en niet Norris dat zijn de papayarules 1 wassen neus geweest en weet elke coureur wat Zak zijn woorden waard zijn
Dit denk ik ook. Derde zou hij (waarschijnlijk) toch al niet zijn geworden dus dan vierde of tweede, als Max wint. Dus ja, Max heeft pech voor Lando gewoon nodig.quote:Op zondag 30 november 2025 18:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Laten we wel wezen: tenzij Norris volgende week crasht, wordt ie gewoon WK. In eenzelfde situatie volgende week zal Piastri zich 2 plekken terug laten zakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |