Dus als max volgende week wint en Norris 3de heeft ie meer overwinningen, maar toch niet WDC. Dat mag niet!quote:Op zondag 30 november 2025 18:49 schreef vosss het volgende:
Ok dus Norris moet minimaal P3 rijden als Max wint. Zo klopt ie toch? Wil Norris wereldkampioen worden dus.
25-12=13 en Max heeft maar 12 punten voorsprong nodigquote:Op zondag 30 november 2025 18:49 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Bij de 3e plek zou Max ,die dan 1e moet worden, en Lando exact hetzelfde aantal punten hebben en dan kijkt men naar het aantal race overwinningen en dat zou dan in het voordeel van Max zijn geweest.
Zei ik ook al, hahaha. Dat eerste gordijn gaf haar ook geen handquote:Op zondag 30 november 2025 18:47 schreef Mano_ het volgende:
Haha de trollen van RBR sturen Hannah(GODIN) naar het podium zodat de gordijnen een vrouw een hand moeten geven
Squirten kan je leren.quote:
Truequote:Op zondag 30 november 2025 18:51 schreef SiGNe het volgende:
[..]
25-12=13 en Max heeft maar 12 punten voorsprong nodig
Als Norris 3e wordt is ie WK[quote:Op zondag 30 november 2025 18:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat er nog niks ad hand is als Norris 3e wordt. Dus er is NIKS te vrezen.
Ik weet het niet meer. Te spannend dit allemaal en ik kan niet nadenken.quote:Op zondag 30 november 2025 18:51 schreef Gremen het volgende:
[..]
Dus als max volgende week wint en Norris 3de heeft ie meer overwinningen, maar toch niet WDC. Dat mag niet!
Lando mag niet hoger dan P4 terecht komen als Max wintquote:Op zondag 30 november 2025 18:52 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer. Te spannend dit allemaal en ik kan niet nadenken.
Wat ze zegt. Dat Verstappen nog steeds kampioen kan worden.quote:Op zondag 30 november 2025 18:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
[..]
wat was hier aan de hand dan?
Het ging om de 3e plaats in DEZE race he?quote:
Eens. Gekkenhuis volgende weekquote:Op zondag 30 november 2025 18:51 schreef PzKpfw het volgende:
Met nog één race te gaan en nog steeds drie coureurs die kans maken op titel dat is toch wel ongekend
En als Max 2de wordt? En 3de?quote:Op zondag 30 november 2025 18:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
Lando mag niet hoger dan P4 terecht komen als Max wint
We hebben het over de situatie als Lando 5e was geworden in deze race, wat niet het geval is uiteraard.quote:Op zondag 30 november 2025 18:51 schreef SiGNe het volgende:
[..]
25-12=13 en Max heeft maar 12 punten voorsprong nodig
Ik had dat dolgraag mee willen maken. Piastri die in die positie wordt gedwongen.quote:Op zondag 30 november 2025 18:53 schreef GotenSSJ het volgende:
Maakt eigenlijk ook weinig uit of die deze 2 punten meer had. Mocht Max volgende week winnen, en het mocht een issue zijn, dan rijdt Piastri zeer waarschijnlijk 2de en had die aan de kant gegaan.
Wat dat betreft is het zonde dat hij niet in het treintje terecht kwam na die 1ste stop, dan had het echt leuk geworden.
Wat, Yuki nog in de punten?quote:
Piastri heeft tot de laatste ronde nog kansen.quote:Op zondag 30 november 2025 18:53 schreef GotenSSJ het volgende:
Maakt eigenlijk ook weinig uit of die deze 2 punten meer had. Mocht Max volgende week winnen, en het mocht een issue zijn, dan rijdt Piastri zeer waarschijnlijk 2de en had die aan de kant gegaan.
Wat dat betreft is het zonde dat hij niet in het treintje terecht kwam na die 1ste stop, dan had het echt leuk geworden.
Nou ja, Verstappen 1e, Norris 3e was genoeg voor Verstappen, tot Antonelli een probleem had, nu is dat genoeg voor Norris. Vrij cruciaal, kan natuurlijk prima dat er iemand anders dan Piastri op 2 rijdt.quote:Op zondag 30 november 2025 18:53 schreef GotenSSJ het volgende:
Bizar én fantastischquote:Op zondag 30 november 2025 18:53 schreef Peterselieman het volgende:
Ik blijf het echt bizar vinden dat Max na zo'n grote achterstand nog steeds niet kansloos is voor de titel
Het is dat ze (zeker in het eerste deel van het seizoen) by far de beste auto hebben, maar op alle vlakken laten ze wel steken vallen.quote:Op zondag 30 november 2025 18:49 schreef Nattekat het volgende:
Eigenlijk zou het seizoen helemaal compleet zijn als Norris het volgende week zelf weggooit.
12 punten verschil, dusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |