je zag de bandjes van Hadjarquote:Op zondag 30 november 2025 18:42 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat is strategie en bedenk je vooraf dus JA.
Je schrijft voor elke ronde op wat je gaat doen als er een VSC is en wat je doet als wagens voor je iets niet of wel doen. Op basis van de regels kun je stellen dat als NA rondje 8 er een VSC is je met 2x25 rondjes het einde haalt en dan is het alleen nog de juiste band er bij pakken.
Max heeft 2 auto's. 1tje leent ie uit tijdens het seizoen.quote:Op zondag 30 november 2025 18:42 schreef Adames het volgende:
[..]
Dat Red Bull een eenmansteam is, is al een paar seizoenen bekend
Nee, dat is niet de enige hoopquote:Op zondag 30 november 2025 18:40 schreef Breekfast het volgende:
De enige hoop voor Max is dat Mercedes ook een rol van betekenis gaat spelen in Abu Dhabi.
Dat hok was dit weekend wederom niet de snelste en de winst keam vooral door geblunder bij McLaren. Zoals vaker dit jaar.quote:Op zondag 30 november 2025 18:35 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Max wordt gewoon wereldkampioen. Razend knap dat RBR dat hok wederom de snelste heeft gemaakt en McLaren is altijd wel goed voor een blunder.
Lando verslagen in de laatste Racequote:
Krijg wel graag cadeautjes.quote:Op zondag 30 november 2025 18:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jij gelooft ook nog in Sinterklaas zeker?
Niet verplicht, nee. Willekeurige controle kan altijd.quote:Op zondag 30 november 2025 18:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hoeft de plaat van Norris nu niet opgemeten te worden?
Mja het is wel interne communicatie tussen GP en de coureur. Dat wij nou toevallig mee mogen luisteren... Maar handig was het niet nee.quote:Op zondag 30 november 2025 18:42 schreef Droopie het volgende:
Die GP mag vandaag wel even naar de stewards van mij.
Zulke beschuldigingen vind ik wel een beetje over de grens gaan.
Nee, maar McLaren heeft al twee seizoenen lang de ijdele hoop dat het safety cars regentquote:Op zondag 30 november 2025 18:42 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat is strategie en bedenk je vooraf dus JA.
Je schrijft voor elke ronde op wat je gaat doen als er een VSC is en wat je doet als wagens voor je iets niet of wel doen. Op basis van de regels kun je stellen dat als NA rondje 8 er een VSC is je met 2x25 rondjes het einde haalt en dan is het alleen nog de juiste band er bij pakken.
Ja en die van Kimi ookquote:
Jaquote:Op zondag 30 november 2025 18:41 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik hoop het.
Als max wint mag Norris geen 3de worden uit mijn hoofd toch?
Norris 4de Max winnen dan is Max WDC toch?
Dat zei ik niet.quote:Op zondag 30 november 2025 18:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar volgens whiskers maakt dat geen verschil of lando nou 3e of 5e was vandaag
quote:Op zondag 30 november 2025 18:42 schreef Droopie het volgende:
Die GP mag vandaag wel even naar de stewards van mij.
Zulke beschuldigingen vind ik wel een beetje over de grens gaan.
Latifi onderweg naar..quote:Op zondag 30 november 2025 18:42 schreef Rnie het volgende:
[ afbeelding ]
Next objective: Two McLaren cars
Natte Hannah, bohhhhhhhhhhhhhhhhh.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |