SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smielies
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
quote:Op zaterdag 29 november 2025 22:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hmm
even de ama's omvormen tot slang
kun je in ieder geval je deuren niet meer slopen met je voetenquote:
Wow ik heb geen mega voeten hoor.quote:Op zaterdag 29 november 2025 22:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
kun je in ieder geval je deuren niet meer slopen met je voeten
Is @bitterbal niet meer de Serpent van de KSC???quote:Op zaterdag 29 november 2025 22:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hmm
even de ama's omvormen tot slang
quote:Op zaterdag 29 november 2025 22:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
bigfoot ama
ahahahahahhahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
quote:Op zaterdag 29 november 2025 22:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
bigfoot ama
ahahahahahhahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Ik ben ook bezig met het verschonen van het bed...quote:Op zaterdag 29 november 2025 23:00 schreef CherryLips het volgende:
Schoon bedje
Zwaardere sprei erop gelegd
Ook je benen geschoren?quote:Op zaterdag 29 november 2025 23:00 schreef CherryLips het volgende:
Schoon bedje
Schoon bedje ligt altijd zo lekker. Jammer dat dat altijd maar 1 nacht zo is.quote:Op zaterdag 29 november 2025 23:00 schreef CherryLips het volgende:
Schoon bedje
Ja en elke dag verschonen is ook weer zo'n gedoe zonder personeelquote:Op zaterdag 29 november 2025 23:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Schoon bedje ligt altijd zo lekker. Jammer dat dat altijd maar 1 nacht zo is.
quote:Op zaterdag 29 november 2025 23:11 schreef Nattekat het volgende:
Ok, net te laat om F1 terug te kijken.
Meh.
Eens. Dat is niet te doen.quote:Op zaterdag 29 november 2025 23:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en elke dag verschonen is ook weer zo'n gedoe zonder personeel
Deze woonbegeleiding doet dat helaas niet. Tenminste ik heb ze dat ook nog niet gevraagd. Ze zijn er ook niet elke dag itt de vorige begeleiding..quote:Op zaterdag 29 november 2025 23:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik blijf nog tot middernacht. Luister zoals meestal op zaterdagavond Radio49 hier via FOKquote:Op zaterdag 29 november 2025 23:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja, ik ga slapen, want morgen wedstrijd.
Ik wens jou nog veel luisterplezier.quote:Op zaterdag 29 november 2025 23:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik blijf nog tot middernacht. Luister zoals meestal op zaterdagavond Radio49 hier via FOK
Vooral het wassenquote:Op zaterdag 29 november 2025 23:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Te laat terug van wedstrijdquote:
Hoe is je verhuizing gegaan?quote:Op zondag 30 november 2025 00:30 schreef Flory- het volgende:
@:CherryLips ik zag vanavond een heel cute leesspookje bij bol, maar misschien heb je die al![]()
Een spookje met een boek dus, ik vond hem leuk![]()
Dag twee in ons nieuwe huisje, helemaal kapot zijn we![]()
De knoppen voor het licht zijn nog even wennen en de wc's zijn te laag, maar verder gaan we hier wel wennen
Hey balliequote:
ohh niet eens zomaar een verhuizingquote:Op zondag 30 november 2025 01:44 schreef Flory- het volgende:
[..]
Hey ballieWel goed hoor, alleen stond er er ondanks de verkeersborden toch een auto waar de verhuislift moest komen.
Te lang verhaal, maar politie gebeld, eigenaar opgespoord, die kwam maar ze had 2 sleutels die beiden niet in het contact pasten![]()
Uiteindelijk heeft mrflory samen met een politieagent en die vrouw achter het stuur de auto omgekeerd en iets verder geparkeerd![]()
Never a dull moment here![]()
![]()
Nu moet ik echt slapen want val zowat om
oh okequote:Op zondag 30 november 2025 00:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Te laat terug van wedstrijd
Ben nu gewoon in het clubhuis blijven hangen, uiteraard weer veel te laat thuis.
knoppen voor het licht zijn wennen? hoezo dan? vorige huis alles slim en op sensors ofzo?quote:Op zondag 30 november 2025 00:30 schreef Flory- het volgende:
De knoppen voor het licht zijn nog even wennen en de wc's zijn te laag, maar verder gaan we hier wel wennen
Ja al zijn vriendjes zitten nu in Afrikaquote:Op zondag 30 november 2025 07:08 schreef bitterbal het volgende:
vind dat het vogeltje zorgelijk kijkt
Vogeltje had zin in koffie, zo zag ik het.quote:Op zondag 30 november 2025 07:08 schreef bitterbal het volgende:
Wat grappig, dat luister ik ook vaak. al dan niet halfslapend.quote:Op zondag 30 november 2025 07:23 schreef Karzai het volgende:
ik zet nog een bakkie, daarna even lekker op bed naar vroege vogels op de radio luisteren, mijn wekelijks gelukmomentje op de zondag
Lekker bakkie koffiequote:
Het is altijd net of ze er voor gaan zitten om op de foto gezet te wordenquote:Op zondag 30 november 2025 07:08 schreef bitterbal het volgende:
lekker rustgevend programma beetje geleuter over de natuur op reportage en klassieke muziekquote:Op zondag 30 november 2025 07:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat grappig, dat luister ik ook vaak. al dan niet halfslapend.
morning dottekequote:Op zondag 30 november 2025 07:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker bakkie koffie
Morguh Karzai
Beetje lekker geslapen?quote:
redelijk, ben een beetje grieperig, gister bijna de hele dag met een dekentje op de bank gelegen en ik ging om 22 uur naar bed, voel me vandaag al iets beterquote:
O dat is minder, mwaar wel fijn dat je je je nu al iets b eter voeltquote:Op zondag 30 november 2025 07:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
redelijk, ben een beetje grieperig, gister bijna de hele dag met een dekentje op de bank gelegen en ik ging om 22 uur naar bed, voel me vandaag al iets beter
af en toe, verder voelde ik mij vreselijk slapquote:Op zondag 30 november 2025 07:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is minder, mwaar wel fijn dat je je je nu al iets b eter voelt
Moest jij ook zo vreselijk hoesten?
Ja, het kan er behoorlijk inhakken zo'n griep.quote:Op zondag 30 november 2025 07:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
af en toe, verder voelde ik mij vreselijk slap
doodsoorzaak nummer 1 in nederlandquote:Op zondag 30 november 2025 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, het kan er behoorlijk inhakken zo'n griep.
Het heeft toch zijn tijd nodig.quote:Op zondag 30 november 2025 07:58 schreef Karzai het volgende:
Goed gegeten gisteren, paracetamol en vitamine geslikt dat heeft wel geholpen
veel rust en gezond eten zal vast de boel bespoedigenquote:Op zondag 30 november 2025 08:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het heeft toch zijn tijd nodig.
Griep is iets wat je moet uitzieken daar helpt geen medicijn tegen helaas
quote:
Je zal je denk ik eerder fitter voelen.quote:Op zondag 30 november 2025 08:06 schreef mschol het volgende:
[..]
veel rust en gezond eten zal vast de boel bespoedigen
Moet je vandaag werken?quote:Op zondag 30 november 2025 08:19 schreef mschol het volgende:
boodschappen komen vanavond, ik ga maar klaar maken om optijd naar werk te gaan
moet niet maar wordt wel erg gewaardeerdquote:
Druk dus op het werk. Werkse mscholquote:Op zondag 30 november 2025 08:23 schreef mschol het volgende:
[..]
moet niet maar wordt wel erg gewaardeerd
we kregen vrijdag 120 dozen (3 volle pallets) met leveringen binnen, "iets" meer dan normaal.
en vandaag laat de baas een speelgoed levering die normaal morgen komt nu komen
Werksequote:Op zondag 30 november 2025 08:24 schreef mschol het volgende:
gisteren een paar uurtjes gewerkt, deel van de retourtjes verwerkt
Ja, dat wel. Maar nu moet ik nog tien minuten wachten voordat ik weg ga.quote:
Russell die zijn rempunt mist en hem zo in de achterkant van Norris boort.quote:Op zondag 30 november 2025 08:56 schreef Nattekat het volgende:
Maar ik weet nu wel dat Alonso een crash verwacht
Overpeinzen van de staat van de wereld.quote:Op zondag 30 november 2025 07:08 schreef bitterbal het volgende:
Nu heb je verklapt dat Norris voor Russell staat, weg spanningquote:Op zondag 30 november 2025 08:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Russell die zijn rempunt mist en hem zo in de achterkant van Norris boort.
10 cm is wel heel dichtbij ja.quote:Op zondag 30 november 2025 09:09 schreef Recce het volgende:
Hmm, die daglichtlamp heeft wel als nadeel dat je er heel dicht op moet zitten. Een half uur op 10 cm afstand of twee uur op 30 cm. Als je met je ogen op 10 cm afstand zit, kun je verder niet zoveel.
In mijn ervaring is minder lang ook prima.quote:Op zondag 30 november 2025 09:09 schreef Recce het volgende:
Hmm, die daglichtlamp heeft wel als nadeel dat je er heel dicht op moet zitten. Een half uur op 10 cm afstand of twee uur op 30 cm. Als je met je ogen op 10 cm afstand zit, kun je verder niet zoveel.
Tja, hoe weet je dat?quote:Op zondag 30 november 2025 09:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In mijn ervaring is minder lang ook prima.
Kerk is dicht vandaag.quote:Op zondag 30 november 2025 09:54 schreef Karzai het volgende:
ALLE LAMME TAKKEN NU OPSTAAN OVER 5 MINUTEN LUIDEN DE KERKKLOKKEN WEER!
7? Krijg je die gratis ofzo, dat kost toch handen vol geldquote:Op zondag 30 november 2025 09:58 schreef Ama het volgende:
Ik sta nu bij zeven streamingdiensten ingelogd en ik krijg er echt enorme keuzestress van.
Ben niet zelf lid bij allemaal nee.quote:Op zondag 30 november 2025 10:00 schreef Karzai het volgende:
[..]
7? Krijg je die gratis ofzo, dat kost toch handen vol geld
6 stoppen, stuk minder keuze stressquote:Op zondag 30 november 2025 09:58 schreef Ama het volgende:
Ik sta nu bij zeven streamingdiensten ingelogd en ik krijg er echt enorme keuzestress van.
Is niet allemaal mijn eigen account.quote:Op zondag 30 november 2025 10:00 schreef mschol het volgende:
[..]
6 stoppen, stuk minder keuze stress
Laatst toch ook al?quote:Op zondag 30 november 2025 10:01 schreef LTVDK het volgende:
@:dud0r https://www.denotenshop.nl/chocolade-pinda-s-melk.html
Ik heb nog 1 zak staan.quote:Op zondag 30 november 2025 10:01 schreef LTVDK het volgende:
Ja maar je weet hoeveel die eetquote:
Ik heb er vier en vind het al veel.quote:Op zondag 30 november 2025 09:58 schreef Ama het volgende:
Oei, voorraad bijna op dusquote:
Ik inhaleer dit.quote:Op zondag 30 november 2025 10:01 schreef LTVDK het volgende:
Goedemorgenquote:Op zondag 30 november 2025 05:19 schreef mschol het volgende:
[..]
oh oke
[..]
knoppen voor het licht zijn wennen? hoezo dan? vorige huis alles slim en op sensors ofzo?
ahh, ja dat zal eff wennen zijn inderdaadquote:Op zondag 30 november 2025 10:14 schreef Flory- het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Nee hoor. Groot huis veel knoppen, soms drie boven elkaar enzo dus ik ben nog steeds mis
je gaat terug in de tijd?quote:Op zondag 30 november 2025 10:14 schreef Ama het volgende:
Het lijkt hier ineens 8:30 's ochtends ofzo.
Hier regent hetquote:Op zondag 30 november 2025 10:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Hier schijnt de zon voor de verandering!
Dubbele hoeveelheid tot zes keer zoveel creatine nemen en niks meer aan het handje.quote:
Yup.quote:
Rust is dan wel slim. Beterschap gewenst.quote:Op zondag 30 november 2025 10:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguh![]()
Lekker geslapen, bijna 12 uurHad vandaag een treinritje op het programma maar ach, toch maar niet. Eerst rust pakken en die knie pijnvrij krijgen. Dat duurt nog wel even ben ik bang.
Op zondag 30 november 2025 10:20 schreef dud0r het volgende:
Hallo meneer vers fruit.quote:Op zondag 30 november 2025 10:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Rust is dan wel slim. Beterschap gewenst.
Maar dat zijn allemaal dingen die je niet kunt opetenquote:Op zondag 30 november 2025 10:20 schreef dud0r het volgende:
Yup.
Maar genoeg geld uitgegeven deze maand. 400 aan magic kaarten. 180 aan LEGO. Disneyland geboekt. Nieuwe schoenen. Het is wel even klaar
Dat is correct en tevens juist.quote:Op zondag 30 november 2025 10:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dat zijn allemaal dingen die je niet kunt opeten
Ik ben helemaal vergeten dat dat bestaatquote:Op zondag 30 november 2025 10:20 schreef dud0r het volgende:
Dubbele hoeveelheid tot zes keer zoveel creatine nemen en niks meer aan het handje.
Heer dud0r.quote:Op zondag 30 november 2025 10:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hallo meneer vers fruit.
Hoe is het in het hoge noorden?
Dat wordt de komende maand dus porties afwegen en op dieetquote:Op zondag 30 november 2025 10:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is correct en tevens juist.
Maar heb nog een kilo choco pindas en een kilo walnoten
quote:Op zondag 30 november 2025 10:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben helemaal vergeten dat dat bestaat
Zal het meteen regelen.
Goed hoor. Blij dat ze weer terug is na een week me verlaten te hebben voor de zon.quote:Op zondag 30 november 2025 10:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer dud0r.![]()
Lekker zonnig nu. Ga zo even naar buiten.
En hoe hoe bij u en geliefde ?
Als ik op dieet ga, ga ik er op twee. In een zit me te weinig eten.quote:Op zondag 30 november 2025 10:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat wordt de komende maand dus porties afwegen en op dieet
Good busyquote:
13.891 en dat was eigenlijk al te veel. Vandaag laat ik heet lopen. huhuh.quote:
Ik ga kijken of ik vandaag wat meer stapjes kan zetten, gisteren maar een zuunig dagje met krap 15kquote:Op zondag 30 november 2025 10:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Moest even wat luie dagen compenseren.
Ja, je moet die knie niet zo pesten. Die heeft echt even rust nodig.quote:Op zondag 30 november 2025 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
13.891 en dat was eigenlijk al te veel. Vandaag laat ik heet lopen. huhuh.
quote:Op zondag 30 november 2025 10:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga kijken of ik vandaag wat meer stapjes kan zetten, gisteren maar een zuunig dagje met krap 15k
Was heb ik klaar, maar nog wel afwassen en stofzuigen. En naar m'n moeder zo. Dat is de grootste taak van vandaag.quote:Op zondag 30 november 2025 10:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Vandaag 2 machines was wegpersen en de afwas doen. Ik vind het eigenlijk al heel wat. Misschien ook nog even aan het Via Pecunia jaarboek werken.
Nou ja met gewoon lopen heb ik er geen last van. Ik kan best 3 km aan een stuk lopen. Dan een uurtje rust en nog 3 km. Dat kan op zich wel.quote:Op zondag 30 november 2025 10:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, je moet die knie niet zo pesten. Die heeft echt even rust nodig.
Oh ja dat snap ikquote:Op zondag 30 november 2025 10:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Was heb ik klaar, maar nog wel afwassen en stofzuigen. En naar m'n moeder zo. Dat is de grootste taak van vandaag.
Ja, dat kon ik ook allemaal toen ik er last van had, maar het ging pas over toen ik echt even een paar dagen rustig aan deed.quote:Op zondag 30 november 2025 10:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja met gewoon lopen heb ik er geen last van. Ik kan best 3 km aan een stuk lopen. Dan een uurtje rust en nog 3 km. Dat kan op zich wel.
Mja. Dan dat maar dus.quote:Op zondag 30 november 2025 10:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat kon ik ook allemaal toen ik er last van had, maar het ging pas over toen ik echt even een paar dagen rustig aan deed.
Ik moet maar even bedenken dat speurtochten leuk zijn. Ik ben benieuwd wat er nu allemaal weer zoek is.quote:
quote:Op zondag 30 november 2025 09:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Overpeinzen van de staat van de wereld.
"Wat als de Maya's toch gelijk hadden?"
Ik zit dit jaar nu op 10.296 gemiddeld. Vorig jaar was 8.743.quote:Op zondag 30 november 2025 10:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Dan maar geen 10.000 stappen per dag dit jaar. Blijft er nog wat te wensen over voor volgend jaar
ik zit nu op 9914 voor dit jaar. Vorig jaar 7620.quote:Op zondag 30 november 2025 10:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zit dit jaar nu op 10.296 gemiddeld. Vorig jaar was 8.743.
GRMBL zit vast op 3 miljoen.quote:Op zondag 30 november 2025 10:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik zit nu op 9914 voor dit jaar. Vorig jaar 7620.
Nee op 14,5quote:
Nee ik ben GRMBLquote:
Rip sneeuwquote:Op zondag 30 november 2025 10:35 schreef Recce het volgende:
Ziet er gezellig uit nu in Rovaniemi:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 november 2025 09:11 schreef Recce het volgende:
@:nizno, ik denk dat het een ijsvlakte gaat worden in Rovaniemi.Kunnen we kijken hoe iedereen op z'n bek gaat.
ja nu. Maar als de zon weg is gaat het vast opvriezen allemaal.quote:Op zondag 30 november 2025 10:54 schreef Nizno het volgende:
[..]![]()
hoewel het daar net te groen voor lijkt
dan zal ik de stream wel op de tv aanzetten als de zon weg gaatquote:Op zondag 30 november 2025 10:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja nu. Maar als de zon weg is gaat het vast opvriezen allemaal.
Op zondag 30 november 2025 10:30 schreef dud0r het volgende:
wanneer kan ik boeken?quote:Op zondag 30 november 2025 10:42 schreef bitterbal het volgende:
Gaat goed![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stigmeister.quote:
Is dat jou huisje?quote:Op zondag 30 november 2025 10:42 schreef bitterbal het volgende:
Gaat goed![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Morguh Stigquote:
quote:
Dotjequote:
Verwarming uit en een dagje in bed liggenquote:Op zondag 30 november 2025 12:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Gegroet mensen
Het is nog geen 1 december maar het salaris is op
Leuk om te zien hoe het opgeknapt wordt of niet?quote:
ik zit ook in de negatieve cijfers, er is gelukkig nog wel enige reserve over en in december krijg weer iets meer geldquote:Op zondag 30 november 2025 12:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Gegroet mensen
Het is nog geen 1 december maar het salaris is op
Heb het niet helemaal gevolgd, je gaat een huis verhuren?quote:
Jaaaquote:Op zondag 30 november 2025 12:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
ze staan voor je op het malieveld vandaag
ja wordt gebouwd toch. Dus alles is nieuwquote:Op zondag 30 november 2025 12:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk om te zien hoe het opgeknapt wordt of niet?
yes heb dit huis gekocht wat nu wordt gebouwd voor de verhuurquote:Op zondag 30 november 2025 12:23 schreef Flory- het volgende:
[..]
Heb het niet helemaal gevolgd, je gaat een huis verhuren?
PAIS protestquote:Op zondag 30 november 2025 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is dat blauwe randje om je tijger?
en vergeet de inflatie niet waardoor alles opeens godsgruwelijk duur is geworden!quote:Op zondag 30 november 2025 12:27 schreef CherryLips het volgende:
M'n broer is getrouwd dus mooie kleren gekocht en groots cadeau. Toen werd ie 50 dus weer groot cadeau. En m'n vader werd 75 dus ook weer groots cadeau. En m'n moeder is over een maand jarig dus ook cadeau dus die sturen we met m'n vader mee op pad.
En dan m'n gebruikelijke gat in de hand.
Dus er is niet heel veel gespaard.
En ik krijg niet eens loonsverhoging!quote:Op zondag 30 november 2025 12:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
en vergeet de inflatie niet waardoor alles opeens godsgruwelijk duur is geworden!
Oh neequote:Op zondag 30 november 2025 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Oei, ik ben bang dat mijn wasmachine het begeven heeft
Wow goed zeg, wanneer kan de verhuur ongeveer starten denk je?quote:Op zondag 30 november 2025 12:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
yes heb dit huis gekocht wat nu wordt gebouwd voor de verhuur
[ afbeelding ]
Heeft 2 studio' op de begane grond en 1 appartement daarboven
Daar gaat je sabattical.quote:Op zondag 30 november 2025 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op zondag 30 november 2025 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh neequote:Op zondag 30 november 2025 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee dat was de droger. De derde al sinds ik hier woon. De wasmachine is de originele nog, uit 2011quote:Op zondag 30 november 2025 12:36 schreef Flory- het volgende:
[..]
Oh nee![]()
Had je die niet pas sinds vorig jaar?
Das best een tijdje dan ja.quote:Op zondag 30 november 2025 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat was de droger. De derde al sinds ik hier woon. De wasmachine is de originele nog, uit 2011
geen garantie meer?quote:Op zondag 30 november 2025 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat was de droger. De derde al sinds ik hier woon. De wasmachine is de originele nog, uit 2011
Aiiiquote:Op zondag 30 november 2025 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Eerst maar even de droger afwachten. Dan zal ik weleens wat stekkers los trekken en kijken of er dan wat gaat gebeuren. Maar de bonte was duurde ook al verrassend lang en kwam er kletsnat uit. Dus dit is niet goed.
Knap hoor dat je dat aandurftquote:Op zondag 30 november 2025 12:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
yes heb dit huis gekocht wat nu wordt gebouwd voor de verhuur
[ afbeelding ]
Heeft 2 studio' op de begane grond en 1 appartement daarboven
Eerst maar eens een reparatieboertje laten komen.quote:Op zondag 30 november 2025 12:43 schreef essnhills het volgende:
Wellicht kun je nog net black friday/cyber monday kortingen meepakken?
Was dat niet een valletje?quote:Op zondag 30 november 2025 12:48 schreef Flory- het volgende:
@:Dotteke weet jij hoe je zo'n laag gordijntje noemt wat je aan een stok voor het raam hangt?
Ik heb dat voeger wel gehad, maar kan het online niet echt vinden, alleen hele rare of erg laag.
een valletjequote:Op zondag 30 november 2025 12:48 schreef Flory- het volgende:
@:Dotteke weet jij hoe je zo'n laag gordijntje noemt wat je aan een stok voor het raam hangt?
Ik heb dat voeger wel gehad, maar kan het online niet echt vinden, alleen hele rare of erg laag.
Youre welcomequote:Op zondag 30 november 2025 12:50 schreef Flory- het volgende:
[..]
Dan zie ik er inderdaad al meer, tnx
Heyquote:
Bosjequote:
Heb ooit ook gehaakte gehad ja, je ziet die dingen echt niet meer nu.quote:Op zondag 30 november 2025 12:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Youre welcome
Ik heb ze vroeger wel eens zelf gehaaktOf gemaakt van mooie broderie stof
Plakplastic?quote:Op zondag 30 november 2025 12:54 schreef Flory- het volgende:
[..]
Heb ooit ook gehaakte gehad ja, je ziet die dingen echt niet meer nu.
Ons nieuwe huis lopen mensen pal langs dus ik moet snel iets verzinnen.
Hmm kan nog steeds niet echt iets vinden
Essiequote:
een plisseegordijn geen optie?quote:Op zondag 30 november 2025 12:54 schreef Flory- het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben van die houten framepjes met stof erin voor de ramen staanquote:Op zondag 30 november 2025 12:54 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ja goeie, dat wilde ik sowieso boven al doen.quote:
O dat is niet fijn.quote:Op zondag 30 november 2025 12:54 schreef Flory- het volgende:
[..]
Kan allebeiquote:
Dat ken ik niet geloof ik?quote:Op zondag 30 november 2025 12:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben van die houten framepjes met stof erin voor de ramen staan
Kan je zo h oog maken als je zelf wilt, je kan ze ook als zonnescherm gebruikenquote:
kan gewoon beiden. Je kunt zo hoog laag maken als je zelf wilt.quote:
Ah dat bedoelde @Nizno ik ga eens rondneuzenquote:Op zondag 30 november 2025 12:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is niet fijn.
Je hebt ook van die plakplatic voor de ramen, alleen kan je die niet gebruiken als he HR+ ramen hebt. Of Je kan ook plisse zonwering kopen die je half open, helemaal, half dicht of alleen een stukje onderaan dicht doet
Is er ook in lichtdoorlatend.
2 way plisse nemen. Oh en zonder zonwerende eigenschappen als je hip modern HR plus plus glad hebt en de zon staat erop ivm thermische breukenquote:
quote:Op zondag 30 november 2025 12:59 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ah dat bedoelde @:Nizno ik ga eens rondneuzen
quote:Op zondag 30 november 2025 12:58 schreef Flory- het volgende:
[..]
Dat ken ik niet geloof ik?
Heb je een voorbeeld?
gefeliciteerdquote:
dat zijn idd ook mooie oplossingenquote:Op zondag 30 november 2025 13:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(Dit is niet die van mijn ouders)
Vensterbankscherm of raamscherm
Je hebt ook modernere
quote:Op zondag 30 november 2025 12:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je zo h oog maken als je zelf wilt, je kan ze ook als zonnescherm gebruiken
Je hebt ook nog in between gordijnen kan jij wel naar b uiten maar mensen niet naar binnen kijken
Klinkt wel als een optie, zal eens kijken tnxquote:Op zondag 30 november 2025 12:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
kan gewoon beiden. Je kunt zo hoog laag maken als je zelf wilt.
dat hij eventueel helemaal kan sluiten, of alleen een stuk van 50 cm of een meter.. en die kun je dan kiezen waar je hem vast zet op de rails..vanaf helemaal onder. of vanaf helemaal boven. of gewoon ergens er tussen
zonwerend kan wel hoor, moet je de lichtdoorgevende nemen en de kleur aan de achterkant wit nemenquote:Op zondag 30 november 2025 13:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
2 way plisse nemen. Oh en zonder zonwerende eigenschappen als je hip modern HR plus plus glad hebt en de zon staat erop ivm thermische breuken
Je kan bv raamdecor bellen, die komen gratis bij je thuis, je informeren en hebben staaltjes bijquote:Op zondag 30 november 2025 13:01 schreef Flory- het volgende:
[..]
[..]
Klinkt wel als een optie, zal eens kijken tnx
Dat is geen zonwerend/ verduisterend, want die hebben zo'n aluminium gekleurd laagje aan de buitenkant.quote:Op zondag 30 november 2025 13:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
zonwerend kan wel hoor, moet je de lichtdoorgevende nemen en de kleur aan de achterkant wit nemen
Geen idee welk glasquote:Op zondag 30 november 2025 13:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
2 way plisse nemen. Oh en zonder zonwerende eigenschappen als je hip modern HR plus plus glad hebt en de zon staat erop ivm thermische breuken
Dat aluminium zit aan de binnenkant, kan je ook gewoon met een witte achterkant nemenquote:Op zondag 30 november 2025 13:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is geen zonwerend/ verduisterend, want die hebben zo'n aluminium gekleurd laagje aan de buitenkant.
Ik heb gewoon met wit aan de achterkant, niet 100% zonwerend maar voldoet wel
Wel jammer dat mijn baas is vergeten om gebak te regelen voor morgen, waardoor ik het op het werk later vierquote:
Het manneke van Veneta dat bij mij kwam zei gelijk: alleen witte achterkant en lichtdoorlatend anders gaat het niet goed.quote:Op zondag 30 november 2025 13:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat aluminium zit aan de binnenkant, kan je ook gewoon met een witte achterkant nemen
Ik was zo dom om donker te nemen en twee gigantische barsten in de ruit. Had ik met een witte achterkant genomen was er niets gebeurd zeiden de experts
Ik vertrouwde het toch niet en heb de lichtdoorlatende genomen
Ik do ehet ook alleen als de zon er op staat in de zomerquote:Op zondag 30 november 2025 13:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kijk graag zelf naar buiten dus ik doe niet aan dit soort gekkigheid overdag.
Ik zou compleet opgesloten gevoel krijgen met plakplastic, gordijnen en plisse aan de onderkant
In de zomer gaat het ook dicht, maar ik voel mij compleet opgesloten. Bah.quote:Op zondag 30 november 2025 13:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik do ehet ook alleen als de zon er op staat in de zomer
En de zon in de auto naar binnen kaatst dan kan ik ze net zo zetten dat dat stukje dicht is
Ik wil ook naar buiten kijken maar wil het ook geen 40 gr in mijn kamer hebben
Ik heb screens aan de buitenkant. Maar even goed komt de scherpte van de zon er door.quote:Op zondag 30 november 2025 13:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
In de zomer gaat het ook dicht, maar ik voel mij compleet opgesloten. Bah.
Ja weet ik nog niet zo goed. Het zou 4 dec. Klaar zijn maar das dan nog zonder tuin. Nu denken ze een week vertraging te hebben. Misschien januari beginnenquote:Op zondag 30 november 2025 12:33 schreef Flory- het volgende:
[..]
Wow goed zeg, wanneer kan de verhuur ongeveer starten denk je?
Klopt maar oh oh oh wat is 30 graden toch gezellig en geweldig.quote:Op zondag 30 november 2025 13:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb screens aan de buitenkant. Maar even goed komt de scherpte van de zon er door.
Dan zijn die up en down plisse's zo fijn die kan je dan net op dat stuk doen waar de zon je kamer in komt
Ik vind de zomer altije ellende je zit bijna de h ele dag in het donker
Wat mij betreft echt nietquote:Op zondag 30 november 2025 13:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt maar oh oh oh wat is 30 graden toch gezellig en geweldig.
quote:Op zondag 30 november 2025 13:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt maar oh oh oh wat is 30 graden toch gezellig en geweldig.
Mannelijk of vrouwelijk?quote:Op zondag 30 november 2025 13:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, deurtje gaat weer open, hoera. Maar er bleek dus al wel water in te staan dus nou staat de badkamer een beetje blank. Nou ja. Monteur Robin uit Apeldoorn komt morgenochtend. Fijn
Heeft me nog nooit ZO weinig kunnen schelen. Ik moet dat ding gefikst hebben.quote:Op zondag 30 november 2025 13:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mannelijk of vrouwelijk?
(waarschijnlijk een man, want er zijn maar weinig vrouwelijke monteurs gok ik)
quote:Op zondag 30 november 2025 13:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer thuis van badminton. 3-5 verloren. We hebben nu alle mogelijke verliesuitslagen gehad.
Hopen dat ze kunnen fiksen dan. Dat is tegenwoordig ook nog wel een dingetje.quote:Op zondag 30 november 2025 13:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heeft me nog nooit ZO weinig kunnen schelen. Ik moet dat ding gefikst hebben.
het scheelt dat het geen machine van de laatste 5 jaar isquote:Op zondag 30 november 2025 13:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hopen dat ze kunnen fiksen dan. Dat is tegenwoordig ook nog wel een dingetje.
Lolquote:Op zondag 30 november 2025 13:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wel jammer dat mijn baas is vergeten om gebak te regelen voor morgen, waardoor ik het op het werk later vier
Nja tegenwoordig misschien maar dit is er eentje van 2011 dus misschien valt het mee. Hoe dan ook, misschien toch maar eens gaan kijken voor een nieuwequote:Op zondag 30 november 2025 13:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hopen dat ze kunnen fiksen dan. Dat is tegenwoordig ook nog wel een dingetje.
Dat vind ik zelf niet zo interessant. Wil jij dat gaan doen?quote:Op zondag 30 november 2025 10:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ben jij bekent met prompt coding?
Hij start niet.quote:Op zondag 30 november 2025 13:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar Fles. Heb je het filter al geleegd? Soms kan het water niet weglopen als het verstopt zit. Zonder om daarvoor een monteur te laten komen
Ja, zou het te maken hebben met het feit dat ik heb aangegeven misschien naar een andere afdeling te willenquote:
Dat zou ik wel heel onprofessioneel vindenquote:Op zondag 30 november 2025 13:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, zou het te maken hebben met het feit dat ik heb aangegeven misschien naar een andere afdeling te willen
Ga je vibe coder worden?quote:Op zondag 30 november 2025 10:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ben jij bekent met prompt coding?
Het is niet ons seizoen. Beetje zoals Liverpool en Ajax.quote:
En niet te vergeten de geplaagde EUROPESE TOPCLUB Go Ahead Eaglesquote:Op zondag 30 november 2025 13:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is niet ons seizoen. Beetje zoals Liverpool en Ajax.
Je bent zelf saai!quote:
Niet weten wat je aan het doen bent, maar als de lampjes leuk knipperen dan is het prima.quote:Op zondag 30 november 2025 13:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Alle ledlampjes op volle kracht erbij aan voor de vibe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |