Goedemorgenquote:Op zondag 30 november 2025 05:19 schreef mschol het volgende:
[..]
oh oke
[..]
knoppen voor het licht zijn wennen? hoezo dan? vorige huis alles slim en op sensors ofzo?
ahh, ja dat zal eff wennen zijn inderdaadquote:Op zondag 30 november 2025 10:14 schreef Flory- het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Nee hoor. Groot huis veel knoppen, soms drie boven elkaar enzo dus ik ben nog steeds mis
je gaat terug in de tijd?quote:Op zondag 30 november 2025 10:14 schreef Ama het volgende:
Het lijkt hier ineens 8:30 's ochtends ofzo.
Hier regent hetquote:Op zondag 30 november 2025 10:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Hier schijnt de zon voor de verandering!
Dubbele hoeveelheid tot zes keer zoveel creatine nemen en niks meer aan het handje.quote:
Yup.quote:
Rust is dan wel slim. Beterschap gewenst.quote:Op zondag 30 november 2025 10:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguh![]()
Lekker geslapen, bijna 12 uurHad vandaag een treinritje op het programma maar ach, toch maar niet. Eerst rust pakken en die knie pijnvrij krijgen. Dat duurt nog wel even ben ik bang.
Op zondag 30 november 2025 10:20 schreef dud0r het volgende:
Hallo meneer vers fruit.quote:Op zondag 30 november 2025 10:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Rust is dan wel slim. Beterschap gewenst.
Maar dat zijn allemaal dingen die je niet kunt opetenquote:Op zondag 30 november 2025 10:20 schreef dud0r het volgende:
Yup.
Maar genoeg geld uitgegeven deze maand. 400 aan magic kaarten. 180 aan LEGO. Disneyland geboekt. Nieuwe schoenen. Het is wel even klaar
Dat is correct en tevens juist.quote:Op zondag 30 november 2025 10:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dat zijn allemaal dingen die je niet kunt opeten
Ik ben helemaal vergeten dat dat bestaatquote:Op zondag 30 november 2025 10:20 schreef dud0r het volgende:
Dubbele hoeveelheid tot zes keer zoveel creatine nemen en niks meer aan het handje.
Heer dud0r.quote:Op zondag 30 november 2025 10:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hallo meneer vers fruit.
Hoe is het in het hoge noorden?
Dat wordt de komende maand dus porties afwegen en op dieetquote:Op zondag 30 november 2025 10:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is correct en tevens juist.
Maar heb nog een kilo choco pindas en een kilo walnoten
quote:Op zondag 30 november 2025 10:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben helemaal vergeten dat dat bestaat
Zal het meteen regelen.
Goed hoor. Blij dat ze weer terug is na een week me verlaten te hebben voor de zon.quote:Op zondag 30 november 2025 10:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer dud0r.![]()
Lekker zonnig nu. Ga zo even naar buiten.
En hoe hoe bij u en geliefde ?
Als ik op dieet ga, ga ik er op twee. In een zit me te weinig eten.quote:Op zondag 30 november 2025 10:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat wordt de komende maand dus porties afwegen en op dieet
Good busyquote:
13.891 en dat was eigenlijk al te veel. Vandaag laat ik heet lopen. huhuh.quote:
Ik ga kijken of ik vandaag wat meer stapjes kan zetten, gisteren maar een zuunig dagje met krap 15kquote:Op zondag 30 november 2025 10:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Moest even wat luie dagen compenseren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |