Kerk is dicht vandaag.quote:Op zondag 30 november 2025 09:54 schreef Karzai het volgende:
ALLE LAMME TAKKEN NU OPSTAAN OVER 5 MINUTEN LUIDEN DE KERKKLOKKEN WEER!
7? Krijg je die gratis ofzo, dat kost toch handen vol geldquote:Op zondag 30 november 2025 09:58 schreef Ama het volgende:
Ik sta nu bij zeven streamingdiensten ingelogd en ik krijg er echt enorme keuzestress van.
Ben niet zelf lid bij allemaal nee.quote:Op zondag 30 november 2025 10:00 schreef Karzai het volgende:
[..]
7? Krijg je die gratis ofzo, dat kost toch handen vol geld
6 stoppen, stuk minder keuze stressquote:Op zondag 30 november 2025 09:58 schreef Ama het volgende:
Ik sta nu bij zeven streamingdiensten ingelogd en ik krijg er echt enorme keuzestress van.
Is niet allemaal mijn eigen account.quote:Op zondag 30 november 2025 10:00 schreef mschol het volgende:
[..]
6 stoppen, stuk minder keuze stress
Laatst toch ook al?quote:Op zondag 30 november 2025 10:01 schreef LTVDK het volgende:
@:dud0r https://www.denotenshop.nl/chocolade-pinda-s-melk.html
Ik heb nog 1 zak staan.quote:Op zondag 30 november 2025 10:01 schreef LTVDK het volgende:
Ja maar je weet hoeveel die eetquote:
Ik heb er vier en vind het al veel.quote:Op zondag 30 november 2025 09:58 schreef Ama het volgende:
Oei, voorraad bijna op dusquote:
Ik inhaleer dit.quote:Op zondag 30 november 2025 10:01 schreef LTVDK het volgende:
Goedemorgenquote:Op zondag 30 november 2025 05:19 schreef mschol het volgende:
[..]
oh oke
[..]
knoppen voor het licht zijn wennen? hoezo dan? vorige huis alles slim en op sensors ofzo?
ahh, ja dat zal eff wennen zijn inderdaadquote:Op zondag 30 november 2025 10:14 schreef Flory- het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Nee hoor. Groot huis veel knoppen, soms drie boven elkaar enzo dus ik ben nog steeds mis
je gaat terug in de tijd?quote:Op zondag 30 november 2025 10:14 schreef Ama het volgende:
Het lijkt hier ineens 8:30 's ochtends ofzo.
Hier regent hetquote:Op zondag 30 november 2025 10:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Hier schijnt de zon voor de verandering!
Dubbele hoeveelheid tot zes keer zoveel creatine nemen en niks meer aan het handje.quote:
Yup.quote:
Rust is dan wel slim. Beterschap gewenst.quote:Op zondag 30 november 2025 10:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguh![]()
Lekker geslapen, bijna 12 uurHad vandaag een treinritje op het programma maar ach, toch maar niet. Eerst rust pakken en die knie pijnvrij krijgen. Dat duurt nog wel even ben ik bang.
Op zondag 30 november 2025 10:20 schreef dud0r het volgende:
Hallo meneer vers fruit.quote:Op zondag 30 november 2025 10:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Rust is dan wel slim. Beterschap gewenst.
Maar dat zijn allemaal dingen die je niet kunt opetenquote:Op zondag 30 november 2025 10:20 schreef dud0r het volgende:
Yup.
Maar genoeg geld uitgegeven deze maand. 400 aan magic kaarten. 180 aan LEGO. Disneyland geboekt. Nieuwe schoenen. Het is wel even klaar
Dat is correct en tevens juist.quote:Op zondag 30 november 2025 10:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dat zijn allemaal dingen die je niet kunt opeten
Ik ben helemaal vergeten dat dat bestaatquote:Op zondag 30 november 2025 10:20 schreef dud0r het volgende:
Dubbele hoeveelheid tot zes keer zoveel creatine nemen en niks meer aan het handje.
Heer dud0r.quote:Op zondag 30 november 2025 10:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hallo meneer vers fruit.
Hoe is het in het hoge noorden?
Dat wordt de komende maand dus porties afwegen en op dieetquote:Op zondag 30 november 2025 10:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is correct en tevens juist.
Maar heb nog een kilo choco pindas en een kilo walnoten
quote:Op zondag 30 november 2025 10:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben helemaal vergeten dat dat bestaat
Zal het meteen regelen.
Goed hoor. Blij dat ze weer terug is na een week me verlaten te hebben voor de zon.quote:Op zondag 30 november 2025 10:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer dud0r.![]()
Lekker zonnig nu. Ga zo even naar buiten.
En hoe hoe bij u en geliefde ?
Als ik op dieet ga, ga ik er op twee. In een zit me te weinig eten.quote:Op zondag 30 november 2025 10:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat wordt de komende maand dus porties afwegen en op dieet
Good busyquote:
13.891 en dat was eigenlijk al te veel. Vandaag laat ik heet lopen. huhuh.quote:
Ik ga kijken of ik vandaag wat meer stapjes kan zetten, gisteren maar een zuunig dagje met krap 15kquote:Op zondag 30 november 2025 10:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Moest even wat luie dagen compenseren.
Ja, je moet die knie niet zo pesten. Die heeft echt even rust nodig.quote:Op zondag 30 november 2025 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
13.891 en dat was eigenlijk al te veel. Vandaag laat ik heet lopen. huhuh.
quote:Op zondag 30 november 2025 10:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga kijken of ik vandaag wat meer stapjes kan zetten, gisteren maar een zuunig dagje met krap 15k
Was heb ik klaar, maar nog wel afwassen en stofzuigen. En naar m'n moeder zo. Dat is de grootste taak van vandaag.quote:Op zondag 30 november 2025 10:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Vandaag 2 machines was wegpersen en de afwas doen. Ik vind het eigenlijk al heel wat. Misschien ook nog even aan het Via Pecunia jaarboek werken.
Nou ja met gewoon lopen heb ik er geen last van. Ik kan best 3 km aan een stuk lopen. Dan een uurtje rust en nog 3 km. Dat kan op zich wel.quote:Op zondag 30 november 2025 10:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, je moet die knie niet zo pesten. Die heeft echt even rust nodig.
Oh ja dat snap ikquote:Op zondag 30 november 2025 10:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Was heb ik klaar, maar nog wel afwassen en stofzuigen. En naar m'n moeder zo. Dat is de grootste taak van vandaag.
Ja, dat kon ik ook allemaal toen ik er last van had, maar het ging pas over toen ik echt even een paar dagen rustig aan deed.quote:Op zondag 30 november 2025 10:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja met gewoon lopen heb ik er geen last van. Ik kan best 3 km aan een stuk lopen. Dan een uurtje rust en nog 3 km. Dat kan op zich wel.
Mja. Dan dat maar dus.quote:Op zondag 30 november 2025 10:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat kon ik ook allemaal toen ik er last van had, maar het ging pas over toen ik echt even een paar dagen rustig aan deed.
Ik moet maar even bedenken dat speurtochten leuk zijn. Ik ben benieuwd wat er nu allemaal weer zoek is.quote:
quote:Op zondag 30 november 2025 09:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Overpeinzen van de staat van de wereld.
"Wat als de Maya's toch gelijk hadden?"
Ik zit dit jaar nu op 10.296 gemiddeld. Vorig jaar was 8.743.quote:Op zondag 30 november 2025 10:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Dan maar geen 10.000 stappen per dag dit jaar. Blijft er nog wat te wensen over voor volgend jaar
ik zit nu op 9914 voor dit jaar. Vorig jaar 7620.quote:Op zondag 30 november 2025 10:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zit dit jaar nu op 10.296 gemiddeld. Vorig jaar was 8.743.
GRMBL zit vast op 3 miljoen.quote:Op zondag 30 november 2025 10:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik zit nu op 9914 voor dit jaar. Vorig jaar 7620.
Nee op 14,5quote:
Nee ik ben GRMBLquote:
Rip sneeuwquote:Op zondag 30 november 2025 10:35 schreef Recce het volgende:
Ziet er gezellig uit nu in Rovaniemi:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 november 2025 09:11 schreef Recce het volgende:
@:nizno, ik denk dat het een ijsvlakte gaat worden in Rovaniemi.Kunnen we kijken hoe iedereen op z'n bek gaat.
ja nu. Maar als de zon weg is gaat het vast opvriezen allemaal.quote:Op zondag 30 november 2025 10:54 schreef Nizno het volgende:
[..]![]()
hoewel het daar net te groen voor lijkt
dan zal ik de stream wel op de tv aanzetten als de zon weg gaatquote:Op zondag 30 november 2025 10:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja nu. Maar als de zon weg is gaat het vast opvriezen allemaal.
Op zondag 30 november 2025 10:30 schreef dud0r het volgende:
wanneer kan ik boeken?quote:Op zondag 30 november 2025 10:42 schreef bitterbal het volgende:
Gaat goed![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stigmeister.quote:
Is dat jou huisje?quote:Op zondag 30 november 2025 10:42 schreef bitterbal het volgende:
Gaat goed![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Morguh Stigquote:
quote:
Dotjequote:
Verwarming uit en een dagje in bed liggenquote:Op zondag 30 november 2025 12:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Gegroet mensen
Het is nog geen 1 december maar het salaris is op
Leuk om te zien hoe het opgeknapt wordt of niet?quote:
ik zit ook in de negatieve cijfers, er is gelukkig nog wel enige reserve over en in december krijg weer iets meer geldquote:Op zondag 30 november 2025 12:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Gegroet mensen
Het is nog geen 1 december maar het salaris is op
Heb het niet helemaal gevolgd, je gaat een huis verhuren?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |