Ja, je moet die knie niet zo pesten. Die heeft echt even rust nodig.quote:Op zondag 30 november 2025 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
13.891 en dat was eigenlijk al te veel. Vandaag laat ik heet lopen. huhuh.
quote:Op zondag 30 november 2025 10:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga kijken of ik vandaag wat meer stapjes kan zetten, gisteren maar een zuunig dagje met krap 15k
Was heb ik klaar, maar nog wel afwassen en stofzuigen. En naar m'n moeder zo. Dat is de grootste taak van vandaag.quote:Op zondag 30 november 2025 10:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Vandaag 2 machines was wegpersen en de afwas doen. Ik vind het eigenlijk al heel wat. Misschien ook nog even aan het Via Pecunia jaarboek werken.
Nou ja met gewoon lopen heb ik er geen last van. Ik kan best 3 km aan een stuk lopen. Dan een uurtje rust en nog 3 km. Dat kan op zich wel.quote:Op zondag 30 november 2025 10:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, je moet die knie niet zo pesten. Die heeft echt even rust nodig.
Oh ja dat snap ikquote:Op zondag 30 november 2025 10:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Was heb ik klaar, maar nog wel afwassen en stofzuigen. En naar m'n moeder zo. Dat is de grootste taak van vandaag.
Ja, dat kon ik ook allemaal toen ik er last van had, maar het ging pas over toen ik echt even een paar dagen rustig aan deed.quote:Op zondag 30 november 2025 10:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja met gewoon lopen heb ik er geen last van. Ik kan best 3 km aan een stuk lopen. Dan een uurtje rust en nog 3 km. Dat kan op zich wel.
Mja. Dan dat maar dus.quote:Op zondag 30 november 2025 10:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat kon ik ook allemaal toen ik er last van had, maar het ging pas over toen ik echt even een paar dagen rustig aan deed.
Ik moet maar even bedenken dat speurtochten leuk zijn. Ik ben benieuwd wat er nu allemaal weer zoek is.quote:
quote:Op zondag 30 november 2025 09:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Overpeinzen van de staat van de wereld.
"Wat als de Maya's toch gelijk hadden?"
Ik zit dit jaar nu op 10.296 gemiddeld. Vorig jaar was 8.743.quote:Op zondag 30 november 2025 10:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Dan maar geen 10.000 stappen per dag dit jaar. Blijft er nog wat te wensen over voor volgend jaar
ik zit nu op 9914 voor dit jaar. Vorig jaar 7620.quote:Op zondag 30 november 2025 10:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zit dit jaar nu op 10.296 gemiddeld. Vorig jaar was 8.743.
GRMBL zit vast op 3 miljoen.quote:Op zondag 30 november 2025 10:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik zit nu op 9914 voor dit jaar. Vorig jaar 7620.
Nee op 14,5quote:
Nee ik ben GRMBLquote:
Rip sneeuwquote:Op zondag 30 november 2025 10:35 schreef Recce het volgende:
Ziet er gezellig uit nu in Rovaniemi:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 november 2025 09:11 schreef Recce het volgende:
@:nizno, ik denk dat het een ijsvlakte gaat worden in Rovaniemi.Kunnen we kijken hoe iedereen op z'n bek gaat.
ja nu. Maar als de zon weg is gaat het vast opvriezen allemaal.quote:Op zondag 30 november 2025 10:54 schreef Nizno het volgende:
[..]![]()
hoewel het daar net te groen voor lijkt
dan zal ik de stream wel op de tv aanzetten als de zon weg gaatquote:Op zondag 30 november 2025 10:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja nu. Maar als de zon weg is gaat het vast opvriezen allemaal.
Op zondag 30 november 2025 10:30 schreef dud0r het volgende:
wanneer kan ik boeken?quote:Op zondag 30 november 2025 10:42 schreef bitterbal het volgende:
Gaat goed![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stigmeister.quote:
Is dat jou huisje?quote:Op zondag 30 november 2025 10:42 schreef bitterbal het volgende:
Gaat goed![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Morguh Stigquote:
quote:
Dotjequote:
Verwarming uit en een dagje in bed liggenquote:Op zondag 30 november 2025 12:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Gegroet mensen
Het is nog geen 1 december maar het salaris is op
Leuk om te zien hoe het opgeknapt wordt of niet?quote:
ik zit ook in de negatieve cijfers, er is gelukkig nog wel enige reserve over en in december krijg weer iets meer geldquote:Op zondag 30 november 2025 12:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Gegroet mensen
Het is nog geen 1 december maar het salaris is op
Heb het niet helemaal gevolgd, je gaat een huis verhuren?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |