Jaaaquote:Op zondag 30 november 2025 12:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
ze staan voor je op het malieveld vandaag
ja wordt gebouwd toch. Dus alles is nieuwquote:Op zondag 30 november 2025 12:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk om te zien hoe het opgeknapt wordt of niet?
yes heb dit huis gekocht wat nu wordt gebouwd voor de verhuurquote:Op zondag 30 november 2025 12:23 schreef Flory- het volgende:
[..]
Heb het niet helemaal gevolgd, je gaat een huis verhuren?
PAIS protestquote:Op zondag 30 november 2025 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is dat blauwe randje om je tijger?
en vergeet de inflatie niet waardoor alles opeens godsgruwelijk duur is geworden!quote:Op zondag 30 november 2025 12:27 schreef CherryLips het volgende:
M'n broer is getrouwd dus mooie kleren gekocht en groots cadeau. Toen werd ie 50 dus weer groot cadeau. En m'n vader werd 75 dus ook weer groots cadeau. En m'n moeder is over een maand jarig dus ook cadeau dus die sturen we met m'n vader mee op pad.
En dan m'n gebruikelijke gat in de hand.
Dus er is niet heel veel gespaard.
En ik krijg niet eens loonsverhoging!quote:Op zondag 30 november 2025 12:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
en vergeet de inflatie niet waardoor alles opeens godsgruwelijk duur is geworden!
Oh neequote:Op zondag 30 november 2025 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Oei, ik ben bang dat mijn wasmachine het begeven heeft
Wow goed zeg, wanneer kan de verhuur ongeveer starten denk je?quote:Op zondag 30 november 2025 12:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
yes heb dit huis gekocht wat nu wordt gebouwd voor de verhuur
[ afbeelding ]
Heeft 2 studio' op de begane grond en 1 appartement daarboven
Daar gaat je sabattical.quote:Op zondag 30 november 2025 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op zondag 30 november 2025 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh neequote:Op zondag 30 november 2025 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee dat was de droger. De derde al sinds ik hier woon. De wasmachine is de originele nog, uit 2011quote:Op zondag 30 november 2025 12:36 schreef Flory- het volgende:
[..]
Oh nee![]()
Had je die niet pas sinds vorig jaar?
Das best een tijdje dan ja.quote:Op zondag 30 november 2025 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat was de droger. De derde al sinds ik hier woon. De wasmachine is de originele nog, uit 2011
geen garantie meer?quote:Op zondag 30 november 2025 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat was de droger. De derde al sinds ik hier woon. De wasmachine is de originele nog, uit 2011
Aiiiquote:Op zondag 30 november 2025 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Eerst maar even de droger afwachten. Dan zal ik weleens wat stekkers los trekken en kijken of er dan wat gaat gebeuren. Maar de bonte was duurde ook al verrassend lang en kwam er kletsnat uit. Dus dit is niet goed.
Knap hoor dat je dat aandurftquote:Op zondag 30 november 2025 12:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
yes heb dit huis gekocht wat nu wordt gebouwd voor de verhuur
[ afbeelding ]
Heeft 2 studio' op de begane grond en 1 appartement daarboven
Eerst maar eens een reparatieboertje laten komen.quote:Op zondag 30 november 2025 12:43 schreef essnhills het volgende:
Wellicht kun je nog net black friday/cyber monday kortingen meepakken?
Was dat niet een valletje?quote:Op zondag 30 november 2025 12:48 schreef Flory- het volgende:
@:Dotteke weet jij hoe je zo'n laag gordijntje noemt wat je aan een stok voor het raam hangt?
Ik heb dat voeger wel gehad, maar kan het online niet echt vinden, alleen hele rare of erg laag.
een valletjequote:Op zondag 30 november 2025 12:48 schreef Flory- het volgende:
@:Dotteke weet jij hoe je zo'n laag gordijntje noemt wat je aan een stok voor het raam hangt?
Ik heb dat voeger wel gehad, maar kan het online niet echt vinden, alleen hele rare of erg laag.
Youre welcomequote:Op zondag 30 november 2025 12:50 schreef Flory- het volgende:
[..]
Dan zie ik er inderdaad al meer, tnx
Heyquote:
Bosjequote:
Heb ooit ook gehaakte gehad ja, je ziet die dingen echt niet meer nu.quote:Op zondag 30 november 2025 12:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Youre welcome
Ik heb ze vroeger wel eens zelf gehaaktOf gemaakt van mooie broderie stof
Plakplastic?quote:Op zondag 30 november 2025 12:54 schreef Flory- het volgende:
[..]
Heb ooit ook gehaakte gehad ja, je ziet die dingen echt niet meer nu.
Ons nieuwe huis lopen mensen pal langs dus ik moet snel iets verzinnen.
Hmm kan nog steeds niet echt iets vinden
Essiequote:
een plisseegordijn geen optie?quote:Op zondag 30 november 2025 12:54 schreef Flory- het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben van die houten framepjes met stof erin voor de ramen staanquote:Op zondag 30 november 2025 12:54 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ja goeie, dat wilde ik sowieso boven al doen.quote:
O dat is niet fijn.quote:Op zondag 30 november 2025 12:54 schreef Flory- het volgende:
[..]
Kan allebeiquote:
Dat ken ik niet geloof ik?quote:Op zondag 30 november 2025 12:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben van die houten framepjes met stof erin voor de ramen staan
Kan je zo h oog maken als je zelf wilt, je kan ze ook als zonnescherm gebruikenquote:
kan gewoon beiden. Je kunt zo hoog laag maken als je zelf wilt.quote:
Ah dat bedoelde @Nizno ik ga eens rondneuzenquote:Op zondag 30 november 2025 12:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is niet fijn.
Je hebt ook van die plakplatic voor de ramen, alleen kan je die niet gebruiken als he HR+ ramen hebt. Of Je kan ook plisse zonwering kopen die je half open, helemaal, half dicht of alleen een stukje onderaan dicht doet
Is er ook in lichtdoorlatend.
2 way plisse nemen. Oh en zonder zonwerende eigenschappen als je hip modern HR plus plus glad hebt en de zon staat erop ivm thermische breukenquote:
quote:Op zondag 30 november 2025 12:59 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ah dat bedoelde @:Nizno ik ga eens rondneuzen
quote:Op zondag 30 november 2025 12:58 schreef Flory- het volgende:
[..]
Dat ken ik niet geloof ik?
Heb je een voorbeeld?
gefeliciteerdquote:
dat zijn idd ook mooie oplossingenquote:Op zondag 30 november 2025 13:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(Dit is niet die van mijn ouders)
Vensterbankscherm of raamscherm
Je hebt ook modernere
quote:Op zondag 30 november 2025 12:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je zo h oog maken als je zelf wilt, je kan ze ook als zonnescherm gebruiken
Je hebt ook nog in between gordijnen kan jij wel naar b uiten maar mensen niet naar binnen kijken
Klinkt wel als een optie, zal eens kijken tnxquote:Op zondag 30 november 2025 12:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
kan gewoon beiden. Je kunt zo hoog laag maken als je zelf wilt.
dat hij eventueel helemaal kan sluiten, of alleen een stuk van 50 cm of een meter.. en die kun je dan kiezen waar je hem vast zet op de rails..vanaf helemaal onder. of vanaf helemaal boven. of gewoon ergens er tussen
zonwerend kan wel hoor, moet je de lichtdoorgevende nemen en de kleur aan de achterkant wit nemenquote:Op zondag 30 november 2025 13:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
2 way plisse nemen. Oh en zonder zonwerende eigenschappen als je hip modern HR plus plus glad hebt en de zon staat erop ivm thermische breuken
Je kan bv raamdecor bellen, die komen gratis bij je thuis, je informeren en hebben staaltjes bijquote:Op zondag 30 november 2025 13:01 schreef Flory- het volgende:
[..]
[..]
Klinkt wel als een optie, zal eens kijken tnx
Dat is geen zonwerend/ verduisterend, want die hebben zo'n aluminium gekleurd laagje aan de buitenkant.quote:Op zondag 30 november 2025 13:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
zonwerend kan wel hoor, moet je de lichtdoorgevende nemen en de kleur aan de achterkant wit nemen
Geen idee welk glasquote:Op zondag 30 november 2025 13:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
2 way plisse nemen. Oh en zonder zonwerende eigenschappen als je hip modern HR plus plus glad hebt en de zon staat erop ivm thermische breuken
Dat aluminium zit aan de binnenkant, kan je ook gewoon met een witte achterkant nemenquote:Op zondag 30 november 2025 13:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is geen zonwerend/ verduisterend, want die hebben zo'n aluminium gekleurd laagje aan de buitenkant.
Ik heb gewoon met wit aan de achterkant, niet 100% zonwerend maar voldoet wel
Wel jammer dat mijn baas is vergeten om gebak te regelen voor morgen, waardoor ik het op het werk later vierquote:
Het manneke van Veneta dat bij mij kwam zei gelijk: alleen witte achterkant en lichtdoorlatend anders gaat het niet goed.quote:Op zondag 30 november 2025 13:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat aluminium zit aan de binnenkant, kan je ook gewoon met een witte achterkant nemen
Ik was zo dom om donker te nemen en twee gigantische barsten in de ruit. Had ik met een witte achterkant genomen was er niets gebeurd zeiden de experts
Ik vertrouwde het toch niet en heb de lichtdoorlatende genomen
Ik do ehet ook alleen als de zon er op staat in de zomerquote:Op zondag 30 november 2025 13:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kijk graag zelf naar buiten dus ik doe niet aan dit soort gekkigheid overdag.
Ik zou compleet opgesloten gevoel krijgen met plakplastic, gordijnen en plisse aan de onderkant
In de zomer gaat het ook dicht, maar ik voel mij compleet opgesloten. Bah.quote:Op zondag 30 november 2025 13:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik do ehet ook alleen als de zon er op staat in de zomer
En de zon in de auto naar binnen kaatst dan kan ik ze net zo zetten dat dat stukje dicht is
Ik wil ook naar buiten kijken maar wil het ook geen 40 gr in mijn kamer hebben
Ik heb screens aan de buitenkant. Maar even goed komt de scherpte van de zon er door.quote:Op zondag 30 november 2025 13:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
In de zomer gaat het ook dicht, maar ik voel mij compleet opgesloten. Bah.
Ja weet ik nog niet zo goed. Het zou 4 dec. Klaar zijn maar das dan nog zonder tuin. Nu denken ze een week vertraging te hebben. Misschien januari beginnenquote:Op zondag 30 november 2025 12:33 schreef Flory- het volgende:
[..]
Wow goed zeg, wanneer kan de verhuur ongeveer starten denk je?
Klopt maar oh oh oh wat is 30 graden toch gezellig en geweldig.quote:Op zondag 30 november 2025 13:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb screens aan de buitenkant. Maar even goed komt de scherpte van de zon er door.
Dan zijn die up en down plisse's zo fijn die kan je dan net op dat stuk doen waar de zon je kamer in komt
Ik vind de zomer altije ellende je zit bijna de h ele dag in het donker
Wat mij betreft echt nietquote:Op zondag 30 november 2025 13:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt maar oh oh oh wat is 30 graden toch gezellig en geweldig.
quote:Op zondag 30 november 2025 13:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt maar oh oh oh wat is 30 graden toch gezellig en geweldig.
Mannelijk of vrouwelijk?quote:Op zondag 30 november 2025 13:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, deurtje gaat weer open, hoera. Maar er bleek dus al wel water in te staan dus nou staat de badkamer een beetje blank. Nou ja. Monteur Robin uit Apeldoorn komt morgenochtend. Fijn
Heeft me nog nooit ZO weinig kunnen schelen. Ik moet dat ding gefikst hebben.quote:Op zondag 30 november 2025 13:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mannelijk of vrouwelijk?
(waarschijnlijk een man, want er zijn maar weinig vrouwelijke monteurs gok ik)
quote:Op zondag 30 november 2025 13:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer thuis van badminton. 3-5 verloren. We hebben nu alle mogelijke verliesuitslagen gehad.
Hopen dat ze kunnen fiksen dan. Dat is tegenwoordig ook nog wel een dingetje.quote:Op zondag 30 november 2025 13:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heeft me nog nooit ZO weinig kunnen schelen. Ik moet dat ding gefikst hebben.
het scheelt dat het geen machine van de laatste 5 jaar isquote:Op zondag 30 november 2025 13:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hopen dat ze kunnen fiksen dan. Dat is tegenwoordig ook nog wel een dingetje.
Lolquote:Op zondag 30 november 2025 13:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wel jammer dat mijn baas is vergeten om gebak te regelen voor morgen, waardoor ik het op het werk later vier
Nja tegenwoordig misschien maar dit is er eentje van 2011 dus misschien valt het mee. Hoe dan ook, misschien toch maar eens gaan kijken voor een nieuwequote:Op zondag 30 november 2025 13:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hopen dat ze kunnen fiksen dan. Dat is tegenwoordig ook nog wel een dingetje.
Dat vind ik zelf niet zo interessant. Wil jij dat gaan doen?quote:Op zondag 30 november 2025 10:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ben jij bekent met prompt coding?
Hij start niet.quote:Op zondag 30 november 2025 13:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar Fles. Heb je het filter al geleegd? Soms kan het water niet weglopen als het verstopt zit. Zonder om daarvoor een monteur te laten komen
Ja, zou het te maken hebben met het feit dat ik heb aangegeven misschien naar een andere afdeling te willenquote:
Dat zou ik wel heel onprofessioneel vindenquote:Op zondag 30 november 2025 13:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, zou het te maken hebben met het feit dat ik heb aangegeven misschien naar een andere afdeling te willen
Ga je vibe coder worden?quote:Op zondag 30 november 2025 10:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ben jij bekent met prompt coding?
Het is niet ons seizoen. Beetje zoals Liverpool en Ajax.quote:
En niet te vergeten de geplaagde EUROPESE TOPCLUB Go Ahead Eaglesquote:Op zondag 30 november 2025 13:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is niet ons seizoen. Beetje zoals Liverpool en Ajax.
Je bent zelf saai!quote:
Niet weten wat je aan het doen bent, maar als de lampjes leuk knipperen dan is het prima.quote:Op zondag 30 november 2025 13:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Alle ledlampjes op volle kracht erbij aan voor de vibe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |