Jaaaquote:Op zondag 30 november 2025 12:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
ze staan voor je op het malieveld vandaag
ja wordt gebouwd toch. Dus alles is nieuwquote:Op zondag 30 november 2025 12:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk om te zien hoe het opgeknapt wordt of niet?
yes heb dit huis gekocht wat nu wordt gebouwd voor de verhuurquote:Op zondag 30 november 2025 12:23 schreef Flory- het volgende:
[..]
Heb het niet helemaal gevolgd, je gaat een huis verhuren?
PAIS protestquote:Op zondag 30 november 2025 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is dat blauwe randje om je tijger?
en vergeet de inflatie niet waardoor alles opeens godsgruwelijk duur is geworden!quote:Op zondag 30 november 2025 12:27 schreef CherryLips het volgende:
M'n broer is getrouwd dus mooie kleren gekocht en groots cadeau. Toen werd ie 50 dus weer groot cadeau. En m'n vader werd 75 dus ook weer groots cadeau. En m'n moeder is over een maand jarig dus ook cadeau dus die sturen we met m'n vader mee op pad.
En dan m'n gebruikelijke gat in de hand.
Dus er is niet heel veel gespaard.
En ik krijg niet eens loonsverhoging!quote:Op zondag 30 november 2025 12:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
en vergeet de inflatie niet waardoor alles opeens godsgruwelijk duur is geworden!
Oh neequote:Op zondag 30 november 2025 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Oei, ik ben bang dat mijn wasmachine het begeven heeft
Wow goed zeg, wanneer kan de verhuur ongeveer starten denk je?quote:Op zondag 30 november 2025 12:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
yes heb dit huis gekocht wat nu wordt gebouwd voor de verhuur
[ afbeelding ]
Heeft 2 studio' op de begane grond en 1 appartement daarboven
Daar gaat je sabattical.quote:Op zondag 30 november 2025 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op zondag 30 november 2025 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh neequote:Op zondag 30 november 2025 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee dat was de droger. De derde al sinds ik hier woon. De wasmachine is de originele nog, uit 2011quote:Op zondag 30 november 2025 12:36 schreef Flory- het volgende:
[..]
Oh nee![]()
Had je die niet pas sinds vorig jaar?
Das best een tijdje dan ja.quote:Op zondag 30 november 2025 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat was de droger. De derde al sinds ik hier woon. De wasmachine is de originele nog, uit 2011
geen garantie meer?quote:Op zondag 30 november 2025 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat was de droger. De derde al sinds ik hier woon. De wasmachine is de originele nog, uit 2011
Aiiiquote:Op zondag 30 november 2025 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Eerst maar even de droger afwachten. Dan zal ik weleens wat stekkers los trekken en kijken of er dan wat gaat gebeuren. Maar de bonte was duurde ook al verrassend lang en kwam er kletsnat uit. Dus dit is niet goed.
Knap hoor dat je dat aandurftquote:Op zondag 30 november 2025 12:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
yes heb dit huis gekocht wat nu wordt gebouwd voor de verhuur
[ afbeelding ]
Heeft 2 studio' op de begane grond en 1 appartement daarboven
Eerst maar eens een reparatieboertje laten komen.quote:Op zondag 30 november 2025 12:43 schreef essnhills het volgende:
Wellicht kun je nog net black friday/cyber monday kortingen meepakken?
Was dat niet een valletje?quote:Op zondag 30 november 2025 12:48 schreef Flory- het volgende:
@:Dotteke weet jij hoe je zo'n laag gordijntje noemt wat je aan een stok voor het raam hangt?
Ik heb dat voeger wel gehad, maar kan het online niet echt vinden, alleen hele rare of erg laag.
een valletjequote:Op zondag 30 november 2025 12:48 schreef Flory- het volgende:
@:Dotteke weet jij hoe je zo'n laag gordijntje noemt wat je aan een stok voor het raam hangt?
Ik heb dat voeger wel gehad, maar kan het online niet echt vinden, alleen hele rare of erg laag.
Youre welcomequote:Op zondag 30 november 2025 12:50 schreef Flory- het volgende:
[..]
Dan zie ik er inderdaad al meer, tnx
Heyquote:
Bosjequote:
Heb ooit ook gehaakte gehad ja, je ziet die dingen echt niet meer nu.quote:Op zondag 30 november 2025 12:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Youre welcome
Ik heb ze vroeger wel eens zelf gehaaktOf gemaakt van mooie broderie stof
Plakplastic?quote:Op zondag 30 november 2025 12:54 schreef Flory- het volgende:
[..]
Heb ooit ook gehaakte gehad ja, je ziet die dingen echt niet meer nu.
Ons nieuwe huis lopen mensen pal langs dus ik moet snel iets verzinnen.
Hmm kan nog steeds niet echt iets vinden
Essiequote:
een plisseegordijn geen optie?quote:Op zondag 30 november 2025 12:54 schreef Flory- het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben van die houten framepjes met stof erin voor de ramen staanquote:Op zondag 30 november 2025 12:54 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ja goeie, dat wilde ik sowieso boven al doen.quote:
O dat is niet fijn.quote:Op zondag 30 november 2025 12:54 schreef Flory- het volgende:
[..]
Kan allebeiquote:
Dat ken ik niet geloof ik?quote:Op zondag 30 november 2025 12:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben van die houten framepjes met stof erin voor de ramen staan
Kan je zo h oog maken als je zelf wilt, je kan ze ook als zonnescherm gebruikenquote:
kan gewoon beiden. Je kunt zo hoog laag maken als je zelf wilt.quote:
Ah dat bedoelde @Nizno ik ga eens rondneuzenquote:Op zondag 30 november 2025 12:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is niet fijn.
Je hebt ook van die plakplatic voor de ramen, alleen kan je die niet gebruiken als he HR+ ramen hebt. Of Je kan ook plisse zonwering kopen die je half open, helemaal, half dicht of alleen een stukje onderaan dicht doet
Is er ook in lichtdoorlatend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |