Eerst maar eens een reparatieboertje laten komen.quote:Op zondag 30 november 2025 12:43 schreef essnhills het volgende:
Wellicht kun je nog net black friday/cyber monday kortingen meepakken?
Was dat niet een valletje?quote:Op zondag 30 november 2025 12:48 schreef Flory- het volgende:
@:Dotteke weet jij hoe je zo'n laag gordijntje noemt wat je aan een stok voor het raam hangt?
Ik heb dat voeger wel gehad, maar kan het online niet echt vinden, alleen hele rare of erg laag.
een valletjequote:Op zondag 30 november 2025 12:48 schreef Flory- het volgende:
@:Dotteke weet jij hoe je zo'n laag gordijntje noemt wat je aan een stok voor het raam hangt?
Ik heb dat voeger wel gehad, maar kan het online niet echt vinden, alleen hele rare of erg laag.
Youre welcomequote:Op zondag 30 november 2025 12:50 schreef Flory- het volgende:
[..]
Dan zie ik er inderdaad al meer, tnx
Heyquote:
Bosjequote:
Heb ooit ook gehaakte gehad ja, je ziet die dingen echt niet meer nu.quote:Op zondag 30 november 2025 12:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Youre welcome
Ik heb ze vroeger wel eens zelf gehaaktOf gemaakt van mooie broderie stof
Plakplastic?quote:Op zondag 30 november 2025 12:54 schreef Flory- het volgende:
[..]
Heb ooit ook gehaakte gehad ja, je ziet die dingen echt niet meer nu.
Ons nieuwe huis lopen mensen pal langs dus ik moet snel iets verzinnen.
Hmm kan nog steeds niet echt iets vinden
Essiequote:
een plisseegordijn geen optie?quote:Op zondag 30 november 2025 12:54 schreef Flory- het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben van die houten framepjes met stof erin voor de ramen staanquote:Op zondag 30 november 2025 12:54 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ja goeie, dat wilde ik sowieso boven al doen.quote:
O dat is niet fijn.quote:Op zondag 30 november 2025 12:54 schreef Flory- het volgende:
[..]
Kan allebeiquote:
Dat ken ik niet geloof ik?quote:Op zondag 30 november 2025 12:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben van die houten framepjes met stof erin voor de ramen staan
Kan je zo h oog maken als je zelf wilt, je kan ze ook als zonnescherm gebruikenquote:
kan gewoon beiden. Je kunt zo hoog laag maken als je zelf wilt.quote:
Ah dat bedoelde @Nizno ik ga eens rondneuzenquote:Op zondag 30 november 2025 12:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is niet fijn.
Je hebt ook van die plakplatic voor de ramen, alleen kan je die niet gebruiken als he HR+ ramen hebt. Of Je kan ook plisse zonwering kopen die je half open, helemaal, half dicht of alleen een stukje onderaan dicht doet
Is er ook in lichtdoorlatend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |