2 way plisse nemen. Oh en zonder zonwerende eigenschappen als je hip modern HR plus plus glad hebt en de zon staat erop ivm thermische breukenquote:
quote:Op zondag 30 november 2025 12:59 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ah dat bedoelde @:Nizno ik ga eens rondneuzen
quote:Op zondag 30 november 2025 12:58 schreef Flory- het volgende:
[..]
Dat ken ik niet geloof ik?
Heb je een voorbeeld?
gefeliciteerdquote:
dat zijn idd ook mooie oplossingenquote:Op zondag 30 november 2025 13:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(Dit is niet die van mijn ouders)
Vensterbankscherm of raamscherm
Je hebt ook modernere
quote:Op zondag 30 november 2025 12:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je zo h oog maken als je zelf wilt, je kan ze ook als zonnescherm gebruiken
Je hebt ook nog in between gordijnen kan jij wel naar b uiten maar mensen niet naar binnen kijken
Klinkt wel als een optie, zal eens kijken tnxquote:Op zondag 30 november 2025 12:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
kan gewoon beiden. Je kunt zo hoog laag maken als je zelf wilt.
dat hij eventueel helemaal kan sluiten, of alleen een stuk van 50 cm of een meter.. en die kun je dan kiezen waar je hem vast zet op de rails..vanaf helemaal onder. of vanaf helemaal boven. of gewoon ergens er tussen
zonwerend kan wel hoor, moet je de lichtdoorgevende nemen en de kleur aan de achterkant wit nemenquote:Op zondag 30 november 2025 13:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
2 way plisse nemen. Oh en zonder zonwerende eigenschappen als je hip modern HR plus plus glad hebt en de zon staat erop ivm thermische breuken
Je kan bv raamdecor bellen, die komen gratis bij je thuis, je informeren en hebben staaltjes bijquote:Op zondag 30 november 2025 13:01 schreef Flory- het volgende:
[..]
[..]
Klinkt wel als een optie, zal eens kijken tnx
Dat is geen zonwerend/ verduisterend, want die hebben zo'n aluminium gekleurd laagje aan de buitenkant.quote:Op zondag 30 november 2025 13:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
zonwerend kan wel hoor, moet je de lichtdoorgevende nemen en de kleur aan de achterkant wit nemen
Geen idee welk glasquote:Op zondag 30 november 2025 13:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
2 way plisse nemen. Oh en zonder zonwerende eigenschappen als je hip modern HR plus plus glad hebt en de zon staat erop ivm thermische breuken
Dat aluminium zit aan de binnenkant, kan je ook gewoon met een witte achterkant nemenquote:Op zondag 30 november 2025 13:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is geen zonwerend/ verduisterend, want die hebben zo'n aluminium gekleurd laagje aan de buitenkant.
Ik heb gewoon met wit aan de achterkant, niet 100% zonwerend maar voldoet wel
Wel jammer dat mijn baas is vergeten om gebak te regelen voor morgen, waardoor ik het op het werk later vierquote:
Het manneke van Veneta dat bij mij kwam zei gelijk: alleen witte achterkant en lichtdoorlatend anders gaat het niet goed.quote:Op zondag 30 november 2025 13:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat aluminium zit aan de binnenkant, kan je ook gewoon met een witte achterkant nemen
Ik was zo dom om donker te nemen en twee gigantische barsten in de ruit. Had ik met een witte achterkant genomen was er niets gebeurd zeiden de experts
Ik vertrouwde het toch niet en heb de lichtdoorlatende genomen
Ik do ehet ook alleen als de zon er op staat in de zomerquote:Op zondag 30 november 2025 13:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kijk graag zelf naar buiten dus ik doe niet aan dit soort gekkigheid overdag.
Ik zou compleet opgesloten gevoel krijgen met plakplastic, gordijnen en plisse aan de onderkant
In de zomer gaat het ook dicht, maar ik voel mij compleet opgesloten. Bah.quote:Op zondag 30 november 2025 13:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik do ehet ook alleen als de zon er op staat in de zomer
En de zon in de auto naar binnen kaatst dan kan ik ze net zo zetten dat dat stukje dicht is
Ik wil ook naar buiten kijken maar wil het ook geen 40 gr in mijn kamer hebben
Ik heb screens aan de buitenkant. Maar even goed komt de scherpte van de zon er door.quote:Op zondag 30 november 2025 13:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
In de zomer gaat het ook dicht, maar ik voel mij compleet opgesloten. Bah.
Ja weet ik nog niet zo goed. Het zou 4 dec. Klaar zijn maar das dan nog zonder tuin. Nu denken ze een week vertraging te hebben. Misschien januari beginnenquote:Op zondag 30 november 2025 12:33 schreef Flory- het volgende:
[..]
Wow goed zeg, wanneer kan de verhuur ongeveer starten denk je?
Klopt maar oh oh oh wat is 30 graden toch gezellig en geweldig.quote:Op zondag 30 november 2025 13:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb screens aan de buitenkant. Maar even goed komt de scherpte van de zon er door.
Dan zijn die up en down plisse's zo fijn die kan je dan net op dat stuk doen waar de zon je kamer in komt
Ik vind de zomer altije ellende je zit bijna de h ele dag in het donker
Wat mij betreft echt nietquote:Op zondag 30 november 2025 13:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt maar oh oh oh wat is 30 graden toch gezellig en geweldig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |